התערוכה המוטורית של ישראל תתקיים ב-19 עד 23 באוגוסט באקספו גני התערוכה ת”א ובמרכזה תערוכת רכב יוקרתית, מופעי אקסטרים מוטוריים ואולם ענק מיוחד שיציג בתפאורה הוליוודית את המסע בזמן המוטורי מאז שנת 1900 ועד למכונית העתיד החשמלית המתקפלת

האירוע המוטורי של ישראל, אוטומוטור, יחגוג 33 שנים להיווסדו, ב-19 עד 23 באוגוסט למשך ארבעה ימים בגני התערוכה אקספו תל אביב. אוטומוטור, לא התקיים בשנה שעברה בשל מגפת הקורונה, עכשיו הוא חוזר ועל פי המתוכנן נראה שהיה שווה לחכות. חשוב לציין שביום שישי ה 20.8.2021 התערוכה סגורה.

מארגני אוטומוטור 2021 שתתפרש השנה על כ 20,000 מ”ר של אולמות ממוזגים ושטחי דשא מבטיחים יותר אטרקציות מוטוריות, עם יותר מופעי אקסטרים שטח שיוצגו בארנה שמוקמת במיוחד לאירוע בשטח של שלושה דונמים. 42 משאיות יביאו לשטח גני התערוכה אדמה, מוצרי בטון ענקיים מחברת אקרשטיין וסלעים כדי לבנות את המסלול המיוחד כאשר במקום ייבנה גם יציע טריבונות מקורה לטובת הקהל.

במשך כל יום, יהיו לפחות חמישה מופעי אקסטרים שונים בהם ייקחו חלק גם אולג וסילקוב אלוף ישראל בדריפטים, אריאל דדיה אלוף ישראל מוטוקרוס, מי שמחזיק בשיא של קפיצה למרחק עם אופנועי מוטוקרוס. פעלולני סרטים יבצעו קפיצות בגובה 10 מ’ וירידה באומגה לתוך רכב נוסע, מופע פעלולים בשילוב נהיגה, מסלולי 4X4 למפלצות שטח, מופע אופנועי כביש פריסטייל וכן מופעי דריפטינג מרהיבים (לא לדאוג הכנו מלאי עצום של צמיגים).

וזה עוד לא הכל. אוטומוטור תציג Super Cars ממותגי העל הנחשקים, הנדירים והיוקרתיים בעולם במגוון אולמות ענק ממוזגים, ממכוניות בשווי של מיליוני ש”ח, מכוניות יוקרה למכירה, דרך תצוגת מסע בזמן מרהיבה של אופנועי הארלי דוידסון, יבואני אופנועים וקטנועים חדשים בישראל יוצגו בתערוכה בנוסף לאופנועי על יקרים בעיצוב מיוחד ובהזמנה מיוחדת ועד סדנאות שדרוג וטיפוח הרכב שיציגו שיפורים עיצוביים וטכנולוגיים נדירים כמו בסדרות הטלוויזיה בחו”ל.

לטעימה למשל, יוצגו לראווה מרצדס GTR PRO אחת מתוך 700 מכוניות שיוצרו על ידי החברה ושערכה נאמד בכ-2.5 מיליון שקלים. למבורגיני הורקאן ספיידר 4LP, לצידה תוכלו לראות מקרוב את הלקסוס LC500 קבריולט החדשה שערכה נאמד ב”רק” 920 אלף שקלים.

אוטומוטור 2021 תצא לדרך ביום חמישי 19 באוגוסט ותימשך עד ל-23 באוגוסט. ביום שישי ה 20.8.2021 התערוכה סגורה. בהפקת האירוע הושקעו הפעם כ-10 מיליון שקלים ולצד מכוניות יוקרה וחידושים מעולם הרכב, תוצג באולם מיוחד לראשונה בישראל תערוכת “מסע בזמן המוטורי”, שתציג את ההתפתחות של כלי הרכב החל משנת 1900 בניו יורק, דרך שנות הארבעים בלונדון, שנות ה-60 בפריז

ועד למכוניות העתיד, כולל מכונית העתיד העירונית המתקפלת, פרי פיתוח ישראלי שיושק בקרוב בגרמניה . תערוכת “מסע בזמן המוטורי” מתפרשת על פני 2000 מטרים רבועים ולקהל שיבקר צפויה חוויה כמו ב HLLYWOOD כאשר לאורך כל המסלול ובכל אחד מהעשורים יוצגו מכוניות שיוצרו באותו עשור עם תפאורה מותאמת לתקופה ושחקניות ושחקנים בלבוש אופנתי מאותן שנים שיציגו לקהל.

לצד המסע בזמן בעולם המכוניות, יוכלו המבקרים ליהנות גם מתערוכה מיוחדת של מסע בזמן של כלי הרכב הדו גלגלי. מגוון רחב של אופנועי הארלי דיווידסון וחשיפה ראשונה של אופנועי טריומף בישראל. לצד הדגמים העתיקים והמיוחדים יוצגו בתערוכה לראשונה אופנועי וקטנועי TARO ואופנועי ARIC שמשווקים לאחרונה בארץ.

אולם ענק נוסף יוקצה לחידושים טכנולוגיים בענף מחידושי הטעינה החשמלית ועד מצברים, סימולטורים, VR, מערכות הגנה, חומרי טיפוח, ניווט, ציוד, אבזור ופטנטים לאנשי מקצוע ולקהל הרחב. חלק מהמוצרים המוצגים יהיו במבצעי מכירה מיוחדים כולל עמדות טעינה משוכללות ברמה בגבוהה ביותר לרכבים חשמליים.

מועדוני רכב בכירים בישראל יציגו באירוע, כמו למשל מועדוני הקבריולט שיציגו מגוון רכב של הרכבים בעלי הגג הנפתח ולצידם מועדון המכוניות האמריקאיות שיציג דגמים נדירים אשר נמצאים בישראל.

כחלק מתהליך הפקת הלקחים מאוטומוטור 2019 הוחלט להגדיל את שטח התצוגה של סדנאות השדרוגים והשיפוצים העיצוביים, שם הקהל יבחן מקרוב את כל החידושים בענף, שזוכה לעדנה, בין היתר בזכות סדרות הטלוויזיה הפופולריות בארה”ב ובישראל בנושא.

בנוסף לכל החוויה המוטורית יפעלו בשטח גם פעלולני סרטים לכל המשפחה וכן יהיו שטחי הפעלה ופנאי לכל המשפחה. דורון גילר, מנכ”ל אוטומוטור: “אני שמח מאוד להפיק את האירוע המוטורי המפואר, החוויתי והוותיק בישראל. אחרי שנה וחצי של השבתה בגלל הקורונה נחזור ונעניק למאות אלפי המבקרים שיגיעו לתערוכה ריגושים ורגעים של הנאה. זה מגיע לכולנו”

כרטיסים במגוון אפשרויות (יחיד ואו משפחתי)
ניתן לרכוש במכירה מוקדמת באתר איוונטים www.eventim.co.il או בטלפון 9066*

הוספת תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *