כרטיסי האשראי הפכו מזמן לחלק בלתי נפרד משגרת חיינו. אין מוצר שאנו לא משתמשים בו לתשלום עבור מוצרים או שירותים שונים ואף מחלקים לתשלומים. מדובר על שיטה נוחה וקלה לשימוש הן על הלקוחות והן על בעלי העסקים. ולכן השימוש הרבה בכרטיסים אלה כולל לא מעט הטבות שוות ללקוחות אשר חוסכים להם לא מעט כסף.

אילו הטבות ישנם בכרטיסי האשראי?

השימוש בכרטיס אשראי מעניק ללקוחות לא מעט הטבות משתלמות החוסכות לא מעט כסף. הטבות אלה הם ללקוחות כרטיס האשראי וכוללים מגוון הטבות ומבצעים שונים כמו למשל: כרטיסים לתערוכות, אטרקציות, מוזיאונים ועוד בהנחה משמעותית או 1+1. בנוסף לכך, צוברים הלקוחות נקודות וחווית אשר אותם הם יכולים להמיר להנחה על מוצרים ושירותים שונים וכמובן הטבות חינמיות. בנוסף להטבות אלו מקבל הלקוח חוברת הטבות אשר מגיעה עם פירוט האשראי שבו הוא יכול למצוא הטבות שונות אשר מתאימות לצרכיו האישיים. ההטבות וההנחות על המוצרים או השירותים השונים מוגבלים וחשוב לשים לב לתאריך האחרון שאפשר לממש אותם.

מה ההבדל בין ההטבות של כרטיס אשראי בנקאי לבין כרטיס אשראי חוץ בנקאי?

גם לכרטיס אשראי בנקאי וגם לכרטיס אשראי חוץ בנקאי ישנם הטבות. בשני הכרטיסים ישנם הטבות והנחות על מגוון נרחב של מוצרים ושירותים, אך השוני בין שני כרטיסים אלה הוא בסוג ההטבות ללקוח. המוצרים והשירותים של הכרטיסים הבנקאיים שונים מהמוצרים והשירותים של הכרטיסים החוץ בנקאיים. לכן אם יש לכם גם כרטיס אשראי חוץ בנקאי וגם כרטיס אשראי בנקאי תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של הטבות והנחות.

האם ההטבות בכרטיס אשראי מגיעות לכל הלקוחות?

ההטבות בכרטיס אשראי מגיעות לכל הלקוחות ללא כל תנאי, הטבות אלו ניתנות ללקוחות חברת האשראי אשר מחזיקים בכרטיס אשראי. ההטבות ניתנות במגוון נרחב של תחומים ולכן כל לקוח יכול לחפש את ההטבות שמתאימות לו ולצרכים שלו ולהשתמש בהם בהתאם לצרכיו ולמה שמתאים לו.

מה היתרונות של הטבות כרטיס האשראי?

לכרטיס האשראי ישנם לא מעט יתרונות אשר הופכות אותו למשתלם ביותר. בין היתרונות של כרטיס האשראי אפשר למצוא את היתרונות הבאים:

הנחות על מגוון מוצרים – ההנחות בכרטיס האשראי ניתנות למגוון נרחב של מוצרים ושירותים לאורך כל השנה ועד לתאריך מסוים.

אפשר לצבור נקודות – הקניות מאפשרות לכל לקוח לצבור נקודות איתם הוא יכול לקבל הנחות כדי מגוון נרחב של מוצרים ושירותים.

אפשר לקבל החזרים – באמצעות הקניות בכרטיס האשראי אפשר לקבל החזרים שונים בתווי קנייה אותם אפשר לנצל למגוון נרחב של עסקים.

חסכוניים – ההטבות וההנחות עוזרים לחסוך לא מעט כסף על מוצרים ושירותים שונים אשר ללא ההנחה היינו מבזבזים עליהם הרבה כסף.

מסגרת אשראי נוספת – אפשר לקבל מסגרת אשראי נוספת הודות לכרטיס האשראי.

קבלת הלוואה – באמצעות כרטיסי האשראי אפשר לקבל הלוואה בפריסת תשלומים נוחה.

הוספת תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *