עד כמה שהחיים במאה ה -21 יכולים להיות מאתגרים ומהירים, גם קל יחסית לאבד נקודת מבט על השינויים והצמיחה המתרחשים מעת לעת סביב כולנו. בין אם אנו מבינים זאת ובין אם לא, אנו ממשיכים להתבגר ולעבור לעמדות בוגרות יותר בחיים. עם זאת, השאלה היא, כיצד אנו מתמודדים עם העובדה שאנו גדלים?

רבים מאיתנו גדלים למבוגרים ונמשכים לאותיות של Inc עשר ו- Twentyomethings, אך מעטים מאיתנו באמת מגשימים חלומות מסוג זה. עם זאת, אלה שכן עושים את המעבר לבגרות בצורה חלקה ומוצאים את עצמם נוחים מספיק בכדי לעבור לבגדים מזיעים מרגישים נהדר אהבה לאנשים שגם להם חיים משל עצמם.

ללכת לחוף הים יכול להיות דרך מצוינת לבלות את חייך באמצע החיים. לא משנה אם אתה זכר או נקבה, צעיר או מבוגר, יציאה למקומות אקזוטיים יכולה לגרום לך להרגיש צעיר ואנרגטי. אבל לבלות את כל הקיץ שלך סביב תיירים עשוי להיות יעיל.

בדרך כלל זו חוויה מאוד מתגמלת ומעניינת לבלות זמן משמעותי במקום חדש. אבל יש גם כמה מציאות השכל הישר שצריך להתמודד איתו. בכך יכולים מטיילים להימנע מכמה מהבעיות הנפוצות שבהן מתמודדים מדי יום המבקרים בצפון מערב האוקיינוס ​​השקט. להלן כמה מהתלונות השכיחות ביותר שאנשים בשנות ה -40 וה -50 לחייהם מביאים נגד מלונות פוליה שלהם.

 ניקיון ותחזוקה בלתי סבירים

28 מעלות ומעלה טמפרטורות החדר אין לא בצפון מערב האוקיינוס ​​השקט. שירותי הניקיון הם מהשורה הראשונה, אך לעתים קרובות יותר, הרצפות והחדרים נותרים נקיים יותר משהיו בעת שהעסק נשכר. צוות המלון מבצע במרץ את אחריותם, אך אורחים שאינם מנקים את חדריהם צפויים לוודא שהם עושים זאת. שטיחי שטיחים ואזורי בריכה מלוכלכים הם לא דבר גדול, אבל סירוב להחליף וכוסות בירה הן אירועים שיגרמו לצלייה על הגריל החדש. אם הסדינים אכן הופכים לבלתי שמיש, ניתן לארגן את רוב השירותים להחלפה.

מדידות מים אינן מחזה נדיר בצפון מערב האוקיינוס ​​השקט, אך הפירופוס מהווה איום על בריאות האורחים. מאז אוגוסט, 2006, אין התנגדות לכל בקשה להתקין תנור כדי להילחם באוויר היבש שמגיע מהאוקיינוס. אומנם כלל מלון זה לא יתקיים בכל מלון, אך ניתן למלא בקשה פשוטה למזגן להתמודד עם החום המדברי בקלות.

שירות נתונים ללא קצה

אחד הנושאים האחרים שנתקלו בו הוא השירות הלקוי שחווים אתרי נופש בחצי האי ומפעלים אחרים באזור. אף שאפשר לצפות לשירות מעולה מרוב המפעלים שעושים עסקים בחצי האי, סקירה של הדפים האחרונים הזמינים מציגה תיק מעורב.

להלן כמה מהביקורות הבולטות בקטגוריה זו:

תלונת נופש יוקרתית מס ‘1: ארוחת הבוקר במלון לא הייתה טובה במיוחד.

: ארוחת הבוקר במלון לא הייתה טובה במיוחד. תלונה על עלות נופש מס ‘2: אזור הרחצה היה קטן מדי.

: אזור הרחצה היה קטן מדי. תלונה מס ‘3: לחץ המים בבריכה היה 0.

: לחץ המים בבריכה היה 0. תלונה במלון גרנדיוז 

סקירה זו, למשל, הביאה את העובדה שלפינדהורן, המפואר ביותר מבין מלונות הגרנד קניון הנפוצים יותר, לא היו מים חמים.

אין זה מפתיע שבמוטל הספציפי הזה לא היו מים חמים. גם בעיר שארלוטשייר, שבה שוכן המלון, אין מים חמים. מקור המים החמים היחיד של שרלוטשייר הוא משאבה שמצפצפת כמאה מיליון פעמים ביום.

למרות שבאתר זה לא מוזכרות אף אחת מהתלונות הנ”ל, הוא מספק מידע רב ערך על אותם שלושה מלונות.

האמור לעיל הוא רק דוגמה לתלונות שהמבקרים באתרי נופש יוקרתיים בגרנד קניון שיתפו אותנו לאורך השנים. מהיתרים, התלונות השכיחות ביותר כללו דברים כמו ניקיון, חוסר נגישות נאותה לכיסא גלגלים, חניה ועלויות מטען.

במדגם המלונות שלנו, הדירוג הגבוה ביותר על פי ביקורות לקוחות מקוונות היה אתר הנופש Sharlottshire Luxury Tuscan, הממוקם בסצנת הסרט “בן השנה”. בבעלותו של הזוכה בבחירות מחדש, יקב טוסקני מהדור השלישי של ג’ים, אתר הנופש הזה ענה על כל הקריטריונים שלנו.

באתר הנופש יש חדר משחק אליפות יוצא דופן למדי, עם בריכה במרכז ונוף של מפל מים. חדר המשחקים, המשמש כלובי במהלך השנה, כולל רצפת מנהרה.

הוספת תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *