האנוי היא עיר בדרגות, היא נקודה חמה תרבותית והיא מראה על נכונות מסוימת ליידע את העולם. ללומפן, דאו, תואן, ועכשיו אפילו האנוי, יש מיומנות מסוימת לשמח את אלה שמחכים לדרך סמטה להציץ.

שוק הלילה הוא נשמת הנפש של העיר הזו. אלה לא שיטוטים בגן שלך לנחש מה, אלא עסקים רציניים בכל צעד ושעל. אתה יכול למצוא כמעט כל דבר בשוק, החל מרגלי דובים מגולפים וקופים ועד צלבים פאנקי ומלאכת יד אתנית הכל זמין במחיר המבוקש. המקומיים יעדיפו את הפריטים היקרים יותר בעוד נוסעים זרים מחויבים לשלם פרמיה. צפו ללחוץ, ללחוץ וללחוץ עוד כשהמחירים יעלו, המחירים יורדים, ונדמה כי המהומה הכללית היא בסדר היום.

עכשיו יש טריק תיירותי חדש, המבקש את המחיר של עסקה טובה בדולרים. זה אולי נשמע פרימיטיבי אבל זה זול, מהיר וקל. ברגע שהגעת לסירה שלוקחת אותך לשוק הצף (חאם) הפנים שלך יטויחו על הגשר והמחיר יוצג בבירור על התג. ישנן טלוויזיות, קרמים וחטיפים הנמכרים להמונים שאין להם עניין בסחורות שהם יכולים לקנות על הסירה. תוכלו לראות משפחה בת ארבע נפשות שחולקות חבילה בגודל ביתי של חמוצים מתוקים ומלוחים תוצרת בית.

אם אתם קונים אוכל על הסירה, זכרו להביא כלים וצלחת משלכם, המנות והסלט מאוד זולים וקלים להביא. קח את הסבון ומברשת השיניים שלך. אין מים וסבון, אז שמור אותם לטיול המכולת הבא שלך או לטיול בינעירוני אחר. אתה יכול לקנות את הציוד הזה בדרך או בתחנה.

Abalone מעושנת היא מומחיות בשוק ויקרה במיוחד. עדיף פשוט ללכת ולרדת במדפים ולבחור את הדוגמאות הטובות ביותר. אם לא אכפת לך לבחור את הנוצות והמכרזים בדוכן בעצמך, ייתכן שתחכה לפינוק אמיתי. נוצות הן שניים מהפריטים היקרים ביותר בשוק ולמרות שרוב השוק נתפס על ידי ספקים, עדיין יש כמה ציפורים באיכות טובה שתוכל להתפעל ולנסות.

רוב הדגים בשוק ערומים, (ללא כוונת מילים) הכל החל מקרפיון רגיל ועד להיתר למכירת דגי היתר. אני אוהב את ההיתר ורוכש את הדגים האלה לעתים קרובות, אבל נראה שאנשים אחרים באמת נהנים מהכלניות המעושנות ומציפורי התאילנדית הצבעוניות. שני הפריטים האחרונים אינם נפוצים בשווקים אך טעימים וזולים למדי.

כל אחד מהספקים שמוכרים דגים ימכור לך מטוגן בשום כדי למנוע מאיאוס לאכול את הדג. רוב הסועדים יבקשו מהספק לטגן עבורם את הדג. אם אתה לא רוצה, היה מוכן עם פטאוטור היווני המהביל כמות טובה של חלב קוקוס.

לספקים שמוכרים פירות וירקות יבשים יש דוכנים למוצרים שלהם ויש אפילו בר חלב. עדן פרש היא מוכרת תוצרת הקיץ האהובה עלי. יש להם מבחר גדול של פירות וירקות וקל מאוד למצוא שם אמבט בגודל טוב של המנגו המפורסם שלהם. ניתן לארוז מנגו טרי או מיובש.

נראה שהפריטים הפופולריים ביותר בקרב נוסעי החופשה הם ציוד השנורקלינג. כאן אתה יכול לקנות את מסכות הצלילה או את ערכות MarineShinova המלאות. היתרון הגדול במסכות הצלילה הוא בכך שהיא כוללת תא מיוחד לשמירה על כמות עצומה של מיכלי דגים או אקווריומים קטנים אחרים. או אם אתה קונה סט מלא, תשמח לדעת שהם כוללים משקל נעים, נוח וקל לנשיאת 500 ליטר מים נוספים, אקוטי (שמן דגים), מסכה, וכמובן מטען נחמד של אסיצין. .

לא משנה מה תהיה העדפתך, למטיילים בתקציב הזול יש המון אפשרויות בכל הנוגע לבגדים, מלונות ותחבורה. אם אתה מוכן להתגמש מעט בתאריכי וגבהים, אתה בהחלט יכול לחסוך הרבה בהרפתקה שלך.

הוספת תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *