קיץ ממש מעבר לפינה. המשמעות היא שכל מי שיש לו קצת זמן נוסף יכול ליהנות מפגישת קיץ מיושנת וטובה אחרונה בגינה שלו. יש לקוות שאחרי כמה שבועות של עבודה קשה כולם יהיו מוכנים ליהנות מפירות עמלם בדמות מדשאות יפות. אבל מה לגבי שתילת זרעי דשא? זה רעיון מצוין להכין את הגינה שלכם לקיץ ואתם רוצים להבטיח שהיא תהיה טובה ככל האפשר לפני שמזג האוויר החם מאוד יגיע.

למה לא לשתול זרעים בדשא שלך השנה? זוהי דרך זולה וקלה להבטיח שהדשא שלך מקנא בשכנים שלך. זה יכול להיות מאוד כיף להתנסות עם זרעים שונים לאורך כל השנה כדי לראות אילו מתפקדים הכי טוב באקלים שלך. כמובן, המפתח העיקרי לבניית דשא טוב הוא להימנע מלתת לעשבים להשתלט. זה קל יותר לעשות עם מדשאה מטופחת, אבל גם אם מעולם לא משכת עשב שוטח בחייך – קצת עבודה בכל שבוע תעשה דרך ארוכה!

אם נמאס לכם מתלתן, תשמחו לדעת שיש לזה מספר שמות שונים כגון זרעי תלתן, תירס ודשא קשור. הדבר העיקרי שכדאי לדעת בבחירת הזנים השונים הוא שכולם שנתיים. עכשיו למה לעזאזל אתה עושה את זה?

עכשיו זרע יכול להיות קצת יקר, מומלץ לסדר את האספקה ​​שלך מראש ולהתחיל כרית בחשבון שלך. קצת מאמץ יכול להשתלם מאוד, אז אם אתם עורכים מסיבת קיץ בגינה שלכם, הקפידו להצטייד בכל האוכל שאתם יכולים. אולי אפילו תרצה לשקול תחפושת לאורחים שלך.

סולפט של ברזל

אין כמו סולפט הברזל. זהו אמצעי מניעה נגד עשבים שוטים ונראה נהדר סביב הדשא שלך. הוא זמין במגוון צבעים כולל אדום, כחול, כתום וורוד.

חול מדשאה

חול דשא יכול לשמש כתחליף לשבבי עץ וזמין בכל מיני צבעים שונים. המסננים שלו מושלמים לשמירה על מראה הדשא שלך יפה וריח טרי. בעזרת הזנה וקיצוץ רגילים, הם יכולים להפוך את הדשא שלך לירוק כמו שהוא יכול להיות ירוק.

נקר

הם אולי לא עוקצים, אבל אם יש לך נקר בגינה שלך יביא קצת ביטחון שבו הם יכולים להסתתר במקלט ומחמם קרירות יותר במהלך החודשים החמים.

ברוש ​​קירח

הם אולי לא עומדים במעט רוח, אבל אם יש לך ברוש ​​קירח בגינה שלך, תוכל לספק קצת הפוגה לגנן ולמבקריו הבלתי סבירים לא פחות.

מת העונה

זו התקופה בשנה שבה השנתיות האלה ימותו. עם זאת, אתה עדיין יכול לחתוך את הראש והעלים המתים של צמחים רבים ושונים. לעתים קרובות כדאי לזכור שחלק מהכיף בגידול שנתי הוא צפייה בהתפתחותם לאורך החודשים. זה נהדר במיוחד לראות איך הם השתנו במהלך העונות.

לייבש את הלב

אין דבר גרוע יותר מאשר גינה שתמיד לחה. זה הופך את החפירה להרבה יותר קשה ולעתים מאוד מסוכנת. אם אתם מתכננים להנחות דשא חדש או לכרות הרבה דשא, הגיע הזמן לעשות זאת ומכסחת הדשא תהיה כאן בשבועות הקרובים. לכן, כאשר אתם רוכשים שירותי תחזוקה, כשהם מגיעים אליכם הביתה, ייעצו למשרד כי העבודה אמורה להתבצע מייד, אין פסק זמן לגשם רב או לגינון רך.

מכובד

לא מדובר רק על הצבת הגינה הקדמית שלך לצום חסר אונים. השירות של מכסחת הדשא שלך בזמן מרשים, במיוחד כאשר עבדת קשה בכדי להגיע למצב טוב. עקוב אחר מכסחת הדשא שלך, בדוק אם יש נזקים, דליפות כלשהם וייתכנו גשם.

הוספת תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *