כל מה שכל אחד עושה בשגרת היומיום שלו קשורה בקשר הדוק עם אינספור חברות או עסקים שמספקים עבורו מוצרים ושירותים כאלה ואחרים. גם רק לגור בבית דורש לא מעט התארגנות וצריך לשם כך את כל מה שדרוש כדי להנעים את חיי היומיום. אנשים שמשפצים את הבית, לדוגמא, צריכים לבחור מתוך מגוון עצום של מוצרים שדרושים לבית החדש ובכלל זה כלים סניטריים, חרסינה ועוד. את החברה הם יבחרו על פי המלצות ומוניטין ולא פחות חשוב – על פי מידת האחריות והתמיכה שמקבלים הלקוחות לאחר הקנייה. אתר אינטרנט חדש ששמו שירות בקליק מציע ללקוחות מבחר גדול של דרכי יצירת קשר עם הרבה מאד חברות וביניהן גם חברות של כלים סניטריים ומוצרים לשיפוץ ובנייה של בתים ודירות.

מה הכוונה כשמדברים על יצירת קשר?

אין כמעט מי שלא מכיר את עמוד יצירת הקשר באתר אינטרנט זה או אחר. לא תמיד הפנייה שמזינים בעמוד זה אכן מגיע אל היעד שלה וצריך לדעת איך הכי נכון ומהיר לפנות אל חברה או עסק. בשביל מה צריך לפנות? לכל לקוח, צרכן או מתעניין יכולות להתעורר שאלות או שיהיה מידע שהוא ירצה לברר – בנוגע למוצרים, לזמני האספקה וההתקנה, לדגמים או מידות ועוד. בעמוד של גרואה שירות לקוחות למשל, אפשר למצוא דרכים נוחות ליצירת קשר עם החברה כך שכל לקוח או צרכן יכול לבחור באיזו דרך יהיה לו הכי נוח להיות בקשר. בעידן של רשת האינטרנט חברות לא יכולות להרשות לעצמן שלא להציע ללקוחות שלהן מגוון דרכים ליצירת קשר ויש קונצנזוס בעניין זה. הלקוח רוצה לדעת שאחרי שהוא הוציא סכומי כסף לא מבוטלים – הוא הופך להיות חלק בלתי נפרד מהמשפחה של החברה ויש הרבה לקוחות שזה חשוב להם מאד. יתרה מזאת – לקוח שעדיין מתלבט בנוגע לקנייה ירצה לדעת שיש מי שיעמוד לצידו לאחר הקנייה המהותית.

החשיבות של שמירה על קשר עם הלקוחות

לא רק ללקוחות חשוב להיות בקשר עם חברה שסיפקה להם מוצרים או שירותים חשובים אלא זה גם חשוב, או לפחות אמור להיות חשוב גם לחברה עצמה. בזכות הלקוחות החברה בעצם קיימת, הבעלים או המנהלים שלה מתפרנסים, היא מצליחה ומשגשגת ויכולה להשקיע משאבים ותקציבים בפיתוח מוצרים או שירותים חדשים. אך טבעי שהיא תרצה שהלקוחות שלה ישמרו איתה על קשר וכך יחזקו את המוניטין החיובי. לשם כך עליה לאפשר להם לפנות בדרכים שנוחות להם בלי להחזיק אותם על הקו הרבה זמן ובוודאי בלי להתייאש מחוסר מענה. כיום חברות ועסקים רבים בהחלט מודעים לנושא הזה ומשקיעים לא מעט זמן, מחשבה, כסף ומאמץ ביצירת דרכים נוחות ויעילות ליצירת קשר.

קרדיט תמונה FREEPIK