ראש השנה מתקרב, ובין אם אתם רוצים לקנות מתנות לעובדים שלכם או מתנות ליקרים לכם- הגיע הזמן להתחיל להעלות רעיונות. כדי לעזור לכם החלטנו לרכז כמה מתנות נהדרות ומקוריות לחג שיעלו חיוך על פניהם של כולם.

מארזים מיוחדים לחג

לקראת ראש השנה ניתן למצוא שלל מארזים מיוחדים שהוכנו לכבוד החג. כל מארז כזה הוא עולם ומלואו. תוכלו למצוא מארזים שהולכים יותר לכיוון המטעמים והקולינריה, שכוללים דבש, יינות ושלל סימני חג נוספים. תוכלו למצוא גם מארזים שמתמקדים בתחילתו של הסתיו, עם פרחים, חליטות תה מיוחדות ועוד. יש גם מארזי ראש השנה שכוללים סבונים, קרמים ועוד- לכל מי שאוהב להתפנק לכבוד החג. ניתן לקנות מארזים מוכנים מראש או להכין כאלה בעצמכם עם המוצרים שאתם רוצים.

מתנות לראש השנה בהתאמה אישית

לא רוצים ללכת על משהו גנרי אחד לכולם? אפשר לבצע התאמה אישית של פריטים שונים ולהעניק אותם במתנה לראש השנה . ניתן להעניק כמתנה ספל או קערה עם חריטה מיוחדת, כמו שם מקבל המתנה או ציטוט מעורר השראה. גם רקמה על מגבות ומוצרי טקסטיל היא אופציה נהדרת ומתחשבת שמראה לאחרים שאכפת לכם מהם.

ספרי מתכונים

ספרי מתכונים הם עוד רעיון מצוין. בערב החג כולם כל הזמן מנסים להמציא את עצמם מחדש ולהפוך את שולחן החג לחגיגה של אוכל, וספרי מתכונים יכולים לעזור למצוא השראה ולהוסיף רבות לחגיגה. יש ספרים כלליים עם שלל סוגים שונים של מתכונים, וכאלה שמתמקדים במתכונים ספציפיים- כמו מתכונים של קינוחים, מתכונים לראש השנה, מתכונים לכרובית בלבד (כן כן, מה ששמעתם!) ועוד.

מתנות של התחדשות

ראש השנה מסמל תקופה של התחדשות ושינויים. אפשר לבחור מתנות לראש השנה שיסמלו בדיוק את זה. אם זה יומנים מעוצבים שיעזרו לאנשים לארגן את השנה החדשה שלהם ולהגדיר לעצמם מטרות ויעדים, פאזלים או רקמה שיספקו הצצה לתחביב חדש שאפשר לבחור בו או אפילו עציצים שיוסיפו קצת מהטבע אל תוך הבית או המשרד- כל המתנות הללו יכולות להיות משמעותיות ולעזור לחברים או קולגות להתחיל את השנה החדשה עם נקודת מבט רעננה.

מתנות שתורמות לקהילה

אם בנוסף לנתינת מתנות לראש השנה אתם רוצים גם להשפיע- אתם יכולים להעניק מתנות שתורמות לקהילה. יש עמותות וארגונים שונים שמייצרים מתנות לחג, ורכישה שלהן נחשבת בתור תרומה מוכרת וגם כדרך להפצת הערכים שלהם. מבין המתנות אפשר למצוא לדוגמא יצירות אומנות בעבודת יד שנעשו על ידי אנשים עם צרכים מיוחדים, וזאת יכולה להיות מתנה משמעותית ואיכותית במיוחד.

לסיכום

לסיכום, ראש השנה הוא חג נהדר לנתינת מתנות, ויש הרבה מאוד סוגים שאפשר לבחור מביניהם, מספרי מתכונים ועד למתנות שתורמות לחברה ולקהילה. כל אחד מהם יכול להיות דרך להפגין הערכה ואהבה- ולעיתים יכולה להיות למתנות אלה גם משמעות עמוקה ורחבה יותר.

קרדיט תמונה FREEPIK