בעקבות שינוי צורת הבנייה בארץ בשנים האחרונות, ניתן לראות יותר ויותר בין נופי ישראל בניינים גדולים ומורכבים. ככל שהקומות נעשות גבוהות יותר כמות האנשים שחיים באותו בניין גדלה יותר ויותר.
תופעה זו גורמת לבעיה קטנה, ריבוי שכנים. וככל שיותר ויותר אנשים חיים יחד תחת אותו בניין צצות יותר ויותר בעיות שונות.
מערכות הבניין גם הן הופכות למורכבות יותר וסכסוכים בין השכנים הופכים לתופעה מוכרת יותר ויותר.
למזלנו, קיים פתרון לבעיה, ואכן מדובר על העסקת חברת אחזקת מבנים, אשר תוכל בקלות להקל על חייכם ובכך להפחית מכשולים בין שכנים וליצור שגרת חיים תקינה יותר בעלת הרמוניה.
הנושאים המרכזיים אשר בדרך כלל רבים עליהם, אלו הם השטחים המשותפים שנמצאים תחת אחריות כל דיירי הבניין, כמו חדרי אשפה לובי חנייה.. עניין ניקיון הבניין גם גורם לריבים. וכאן החברת אחזקת מבנים נכנסת לתמונה.
אלה הן חלק מהשירותים אשר חברת אחזקת מבנים תוכל להציע:

ביטוח – במידה וקיימות תביעות ביטוח, באחריות חברת האחזקה להעביר את התביעות הלאה ולטפל בהן..

גבייה– בעיית הגביה מהשכנים היא בעיה נפוצה מאוד וגם לא נעימה. זה יחסוך מכם את הרדיפה אחר התשלום והשכנות תהפוך לנעימה יותר. חברת האחזקה תגבה את הכספים מכל הדיירים ודייר אשר לא ישלם יעמוד בגוף משפטי גדול יותר.

תשלום חשבונות- חברת אחזקה מסוימת גם יודעת לתת שירות מסוג זה, ותבצע בעצמה את התשלומים השונים בבניין.

אחזקה – יש כמה מערכות שנותנות מענה בשעת חירום לצרכינו ותפקידן של מערכות אלה לדאוג בזמני חירום שיהיה מענה לצרכינו. קיימות עוד מערכות רבות שלפי החוק חייבות תחזוקה בצורה מאוד מסוימת ע”י אדם מוסמך לכך. חברת אחזקה תעדכן את הנציגים של הבניין בנוגע לפעילות מערכות הבניין.

ניקיון– נושא חשוב מאוד לתחזק הבניין וגם לשלום בית בין הדיירים, מהסיבה שכולם רוצים שיהיה נקי אך מעט יסכימו לפנות מזמנם ולנקות. חברת אחזקה מעסיקה עובדים משל עצמה ובכך תשמר רצף ניקיון בבניין.

לסיכום, הבנו את חשיבות העסקת חברת אחזה וניהול לבניין. ובמיוחד לבניינים של היום עם מערכות כה מרובות ומורכבות. בנוסף לפי חוק יש לטפל במערכות אלה ע”י איש מקצוע מוסמך ודייר בניין אינו יכול לעשות זו.
חברת אחזקת מבנים תעזור לכם להשיג את השקט המבוקש, תפחית סכסוכי שכנים וכל זה לצד תקינות מערכות שגם חסוך לכם הוצאות כספיות עתידיות.