בחירת המדביר המתאים לבית יכולה להיות מאתגרת. עם זאת, יש כמה דברים שכדאי לדעת כדי להקל על התהליך.

דבר אחד שכדאי לקחת בחשבון הוא שלמדביר הביתי שלך צריך להיות כל הרישיונות שלו כדי לעבוד עבורך באופן חוקי. ודא שהם מורשים על ידי המדינה, המחוז ואפילו העיר. זה אולי נראה כמו הרבה עבודה מראש אבל זה יעשה את החיים שלך הרבה יותר קלים בעתיד אם יתעוררו בעיות עם חברת ההדברה שלך.

גורם חשוב נוסף הוא האם הם מתמחים בנכסים למגורים או מסחריים. יש מדבירים המשגשגים בחינוך לקוחותיהם לגבי מזיקים וכיצד להימנע מהם בעוד שאחרים רק רוצים למכור לכם חבילת תחזוקה חודשית מבלי לדבר יותר מדי על שיטות מניעה. זה יכול להיות קשה לקבל החלטה זו, אבל זה הכרחי בגלל בעלי בתים

יש להקפיד לבדוק אישורים, זמינות וגורמים נוספים לפני ששוכרים מדביר.

הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להבין את הצרכים שלהם. האם הם צריכים רק טיפול חיצוני בטרמיטים או שהם מחפשים גם הדברה פנימית? מאיזה סוג של באגים הם מחפשים להיפטר?

לאחר קביעת מידע זה, יהיה קל יותר למצוא אנשי מקצוע מוסמכים המתמחים בפתרונות ההדברה הספציפיים להם צריך.

איש מקצוע מוסמך צריך להיות בעל רישיון והסמכה הנדרשים על פי חוק על מנת להשתמש בכימיקלים או באמצעי הדברה אחרים. הדרישות שונות ממדינה למדינה ולכן חשוב לבדוק עם משרד הבריאות לגבי הגבלות כלשהן על שימוש ביתי.

צרכנים מסוימים עשויים למצוא את עצמם מתקשים למצוא מישהו זמין, בעל אישורים או בעל

אם יש לך בעיית מזיקים, התחנה הראשונה צריכה להיות האינטרנט. התחלה מהקלדת “איך למצוא מדביר ביתי” תעזור לך למצוא מדביר באזור שלך.

כדי למצוא מדביר טוב, זה עוזר לדעת איזה סוג של מזיקים יש לך. אתה יכול לזהות מזיקים על ידי התבוננות בלשלשת או שלטים אחרים ליד הבית שלך, או חיפוש מקוון אחר תמונות כדי להשוות עם מה שמצאת.

ישנן חברות הדברה ביתיות רבות באזור, אך באיזו מהן כדאי להשתמש?

זכור שלכל המדבירים יש שיטות וגישות שונות לטיפול בביתך במזיקים. זה אומר שאתה צריך לבחור את המדביר המתאים לצרכים שלך. אז אילו שיקולים צריכים לזכור בעלי בתים כאשר מחפשים חברת הדברה? הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון:

1) גלה באילו סוגי מזיקים הם מתמחים. חברות מסוימות מתמקדות רק בסוגים ספציפיים של מזיקים בעוד שאחרות יטפלו בכל הסוגים. זכור שסוגים מסוימים של חרקים, כגון מכרסמים, יכולים להיות הרסניים למדי ועשויים לדרוש רופא מומחה שיטפל בהם.

2) גלה באיזו תדירות הם מרססים את הבית שלך. עבור אנשים מסוימים זה עשוי להספיק אם הבית שלהם מרוסס

סוגי הדברות

כדי למצוא מדביר מכרסמים באזור מגוריכם, עליכם לדעת אילו סוגי שירותי הדברה קיימים.

סוגי שירותי הדברה:

-הדברת מכרסמים

-שליטה על פשפשי המיטה

-הדברת יתושים

-הדברת טרמיטים -הדברת פרעושים

-שירותי הדברה

מחפשים חברת הדברות תוכלו לבקר באתר הבא הנקרא “מדבירים עכשיוhttps://www.mypest.co.il/

1) ערבויות שירות – מדביר צריך להציע ערבויות על שירותו, לרבות מספר הטיפולים והטיפולים בשנה הדרושים להדברת מזיקים. הם צריכים גם להציע ערבות להחזר כספי למקרה שלא תראה תוצאות לאחר הטיפול הראשון.

2) עלות ואפשרויות תשלום – חשוב לדעת מראש איזה סוג מחירים הם גובים ואיזה אמצעי תשלום הם מקבלים לפני שמתחייבים לשירות שלהם. חברות מסוימות יגבו יותר עבור שירות באותו היום בעוד שאחרות אינן מציעות הנחות עבור שיחות לילה מאוחרות או סופי שבוע

3) ניסיון וערבות – במידת האפשר, בקשו הפניות מאנשים שהשתמשו לאחרונה בשירותי אותה חברה או

בעלי בתים צריכים לדעת בדיוק מה הם מחפשים על מנת למצוא את המדביר הביתי הטוב ביותר לצרכיהם. אם הם מחפשים מישהו שמתמחה בפשפשים, אז אחד המקומות הטובים ביותר לחפש בהם הוא המיקום שלהם. נדיר שמישהו יתרחק מהמקום שבו הוא גר או עובד רק כדי לספק שירות.

המשמעות היא שבעלי בתים יכולים להקליד משהו כמו “פשפשים” במנוע חיפוש ולראות לאילו מדבירים מקומיים יש את הדירוגים והביקורות הטובים ביותר. יש גם מדריכים מקוונים של מדבירים, שעשויים להיות להם טווח רחב הרבה יותר מאשר למנוע חיפוש ולכן כדאי לבדוק גם אותם.

קרידט תמונה freepik