אחד מהדברים הכי חשובים מבחינתכם לפני שתעלו על המטוס יהיה לסגור ביטוח נסיעות לחו”ל. אומנם לא מדובר על משהו שהוא בגדר חובה, אך מדובר על ביטוח שאמור לאפשר לכם לטייל בשקט. אם לא יהיה לכם ביטוח נסיעות בתוקף, המצב עלול לצאת מכלל שליטה. הרי כל טיפול רפואי במדינה זרה עלול להביא איתו הוצאות כספיות שלא דמיינתם אותן. זוהי הסיבה שבגללה מוטב כי תעמוד מאחוריכם חברת ביטוח גדולה. חברת ביטוח שתכסה אתכם במקרה שבו תצטרכו לשלם סכומים גבוהים על הוצאות רפואיות מכל סיבה שהיא.

כמה תצטרכו לשלם על הביטוח?

העלות של ביטוח נסיעות לחו”ל משתנה בהתאם לפרמטרים שונים. בסופו של יום כל תוספת קטנה תביא לכך שתצטרכו לשלם קצת יותר. בין אם תשנו את היעד של החופשה או שתרצו להוסיף עוד תוספת מסוימת. זוהי הסיבה שבגללה קשה מאוד לתת אומדן מדויק שיהיה נכון גם לגביכם. באופן כללי אנו מדברים על עלות של דולרים בודדים לכל יום, אך כמובן שתמיד יש מקרים יוצאים מן הכלל. זוהי אולי הסיבה שבגללה תרצו לנסות להוזיל פספורטכארד מחירים.

איך מוזילים את העלות של הביטוח?

קיימות שיטות שונות שיכולות להוזיל במעט את העלות של הביטוח. ככל שתוכלו לחסוך יותר בהוצאה על הביטוח עצמו, כך תוכלו לטייל בראש שקט. הרי אם הביטוח יעלה לכם ביוקר, ההוצאה הזאת תבוא על חשבון הוצאות אחרות במהלך הטיול שלכם.

  • השוואת מחירים בין חברות ביטוח שונות היא הדרך הכי קלה להוזיל את העלות. חברת פספורט קארד היא חברת ביטוח מאוד מוכרת, אך לצידה יש חברות ביטוח נוספות. ברגע שאתם משווים את המחירים בין החברות השונות תוכלו להוזיל את עלות הביטוח בעשרות אחוזים.

  • תנסו להתאים את הביטוח לצרכים האמיתיים שלכם. יש כאלה שמוסיפים תוספות שונות מבלי להבין שהן מייקרות מאוד את עלות הביטוח. אם אין לכם צורך בתוספת מסוימת, מוטב כי לא תוסיפו אותה. תנסו להדק את הביטוח עד כמה שאפשר על מנת שלא תשלמו ביוקר.

  • תנסו להיות גמישים עם התאריך של החופשה על מנת לבחון את ההבדלים מבחינת הביטוח. יכול מאוד להיות כי בתקופות מסוימות תשלמו יותר על הביטוח שלכם. בשונה מתקופות אחרות שבהן העלות של הביטוח יכולה להיות עלות פחותה.

המחיר חשוב – אך לא בוחרים על פיו

הטעות הכי נפוצה היא לבחור ביטוח נסיעות לחו”ל על סמך המחיר שלו. ביטוח נסיעות לחו”ל צריך להיות כזה שמכסה אתכם מכף רגל ועד ראש. גם אם המחיר שלו יהיה מעט יותר יקר, התמורה שלו תהיה בהתאם. הביטוח המתאים יכול לחסוך לכם הרבה מאוד כסף, אנו מדברים על אלפי שקלים. לא תרצו למצוא את עצמכם מתמודדים עם ההוצאות השונות של טיפולים רפואיים מעבר לים.