הגליל מלא מקומות יפים, נוחים ומפנקים להתארח בהם, אך מושב שזור נחשב לנקודה הגלילית המשובחת מכולם. זהו עמק קטן ופסטורלי מוקף הרים, בתים מטופחים והמון מרחב. כ-320 תושבים חיים כאן, חלקם הגדול עוסקים כבר עשרות שנים בתחום האירוח והתיירות.

למה להשכיר צימרים בשזור לפי שעה?

יש אורחים שמגיעים לכל הסופ”ש, אחרים שמעוניינים בחופשה של אמצע השבוע וגם כאלו שמגיעים ליום טיול באזור ומחפשים מקום איכותי ונעים רק לכמה שעות, ללא הוצאה כספית גדולה. ישנם גם כאלו שמתארחים אצל חברים ובני משפחה בסביבה או שחוזרים מפגישה עסקית באזור ומחפשים מקום למנוחה, ניתוק והתרגעות לפני שיסעו הביתה.

היתרון המשמעותי שבצימרים לפי שעה הוא היכולת לספק אלטרנטיבה מצוינת למלונות הבוטיק: כאן אין צורך להזמין שבועות או חודשים מראש ואפשר לשמור על ספונטניות גבוהה בהתאם לצורך האישי.

האם צימר לפי שעה “שווה” פחות?

אם עד היום דמיינתם חדרי אירוח אפלוליים שמסתתרים להם בקצה שכונת המגורים, הגיע הזמן לשנות לחלוטין את התפיסה: צימרים בשזור לפי שעה מציעים רמת אירוח בסטנדרטים גבוהים במיוחד, כאלו שעומדים בכל תנאי החופשות “הרגילות” ומציעים את הטוב ביותר לאורחיהם: בקתות גדולות ומרשימות בעיצוב מוקפד, בריכה חיצונית גדולה (בחלק מהמתחמים פרטית לכל צימר), ג’קוזי מפנק וכמובן נוף ירוק ויפהפה שעוטף את המקום ומשרה עליו שלווה אמיתית.

האורחים המרכזיים של הצימרים הללו הם כמובן זוגות, ששואפים למצוא מקום נוח ואיכותי במחיר משתלם ביותר. אם נבחן את התמורה עבור המחיר הנוח, נגלה שנוצר כאן חלון הזדמנויות יוצא דופן לחופשה ברמה גבוהה ובמחיר שכל אחד יוכל להרשות לעצמו.

אירוח גלילי מושקע ולבבי

הצימרים שבמושב שזור מציעים ורסטיליות ברמת האפשרויות הקיימות: מספר חדרי אירוח באותו מתחם נופש, צימרים לפי שעה באווירה כפרית וסולידית וגם צימרים שיתאימו למשפחות שהגיעו ליום טיול בצפון. ניתן לשוחח בכל עת עם המארחים השונים ולברר מהי רמת הדיסקרטיות של הצימר והאם ניתן להיכנס אליו באופן עצמאי, ללא מפגש עם המארח או מעבר דרך הקבלה (נוהל מקובל בצימרים רבים לפי שעה). מתחמי האירוח ידאגו לספק לכם כיבוד עשיר, חניה צמודה וכל אלמנט נוסף שברצונכם להוסיף כמו קישוטים להצעת נישואין, ארוחת בוקר או ערב, עיסוי זוגי ועוד.

במציאות של ימינו, כולם מחפשים את השירות הטוב ביותר, מבלי לשלם עליו מחירים מופקעים. אירוח בצימרים בשזור לפי שעה יאפשר לכם להרוויח מקסימום הנאה, מענה מלא על כל דרישותיכם כנופשים ובמחיר משתלם. בואו לחגוג רגעים קטנים של בילוי, נופש ופינוק בכל שעה וליהנות מחוויה איכותית ובלתי מתפשרת.