לאחר צפייה בתוצאות ההשתלות הטובות ביותר לשנת 2021 פנינו למומחית נגיאן אקבס בקליניקת ESTEPALACE בטורקיה איסטנבול על מנת לשאול אותה מה סוד ההצלחה שלה ומהי הסיבה שעדיף לישראלים לעשות השתלה בטורקיה למרות שיש מרפאות בישראל

האם יש הבדל בין השתלות בישראל להשתלות אצלך בקליניקה?

מתוצאות השתלות שיער שאנו רואים מישראל אנו מבינים כי המשאבים והיכולת להגיע למספר שתלים גבוהה הוא נמוך מהקליניקה שלנו, הניסיון, הוותק וכמות המטופלים עושה את ההבדל ומעניקה לנו יתרון בולט. אצלנו בהשתלה אחת אנו מגיעים ל 4000 עד 5000 זקיקים וזאת כי יש לנו צוות אחים ואחיות שיכול לסייע במהלך 8 שעות ההשתלה וכך מעניקים למטופל את המקסימום תוך כדי שמירה על נראות של האזור התורם. הבירוקרטיה אצלנו קלה יותר כאשר גם הצוות הרפואי מורשה לבצע פעולות שבישראל אסור כגון הרדמות מקומיות ועוד. כאשר מטופל בוחר לבצע השתלת שיער בטורקיה הוא צריך לדעת לבחור בקליניקה ידועה, שיש לה מטופלים שמעידים על איכותה ויש אחריות מלאה להשתלה.

מהי השיטה הטובה ביותר להשתלת שיער שאת יכולה להציע?

אני נוהגת להתאים את השיטה הטובה ביותר עבור כל מטופל לפי הנתונים שלו, ישנם כאלו שיתאים להם FUE וישנם כאלו שיתאים DHI. בעבר היינו מציעים למטופלים השתלת שיער בשיטת Micro Fue  ומטופלים עם אזור תורם דליל וחלש היינו מציעים Manual Fue  שהיא שיטה יותר עדינה לחילוץ השתלים. בשנת 2021 התייעלנו ואנו מציעים למטופלים את השיטה המשולבת שהיא הטובה ביותר SAPPHIRE FUE + DHI בה אני פותחת חריצים בקדמת הראש על מנת לבצע כיוונים טבעיים למטופל ואת השאר אנו משלימים בשיטת DHI  מה שתורם להחלמה קלה ומהירה יותר עבור המטופל.

אילו אנשים לא מתאימים לתהליך השתלת שיער בטורקיה?

מרבית האנשים מתאימים אך יש לפעמים מטופלים עם רקע רפואי שיכול להוות בעיה כגון אנשים עם בעיות לחץ דם, סוכרת, הפטיטיס, HIV ועוד. חשוב שכל מטופל יבדוק את עצמו גם אם אין לו בעיות רפואיות שבוע לפני הגעה לטורקיה כי לאחר שהוא מגיע אנו מבצעים את כל הבדיקות הנדרשות ובאם מתגלה בעיה רפואית אנו דוחים את ההשתלה. כל מטופל חייב בגילוי נאות אודות הרקע הרפואי המלא שלו על מנת להצליח בתהליך.

איך המטופלים מתקשרים איתך בקליניקה, את לא דוברת עברית?

כפי שאנו מבצעים את הראיון כרגע והמתורגמן עברית טורקית כאן יושב לידי כך זה גם שמטופל מישראל מגיע. באופן כללי אנו מספקים מתורגמן אנגלית טורקית תמיד וכאשר מטופל אינו יודע אנגלית אנו מזמינים עבורו מתורגמן עברית.

בתמונה נגיאן אקבס מבצעת השתלת שיער SAPPHIRE צילום-יח”צ