השתלות שיער נעשות באמצעות טיפול כירורגי לגברים ונשים כאחד אשר סובלים מבעיות של התקרחות, נשירות שיער ועל כן גם שיער דליל. בחלוף השנים וההתקדמות בטכנולוגיות בישראל ובעולם כלל, ניכר כי במהלך השנים גדלה המודעות והרצון של מרבית האנשים במדינת ישראל בכדי להשיג שיער בעל מראה צעיר, רענן ובריא יותר. תעשיית השיער בעולם נמצאת בהליך התפתחות תמידי ובכלל העיסוק של האנשים במראה החיצוני ובפרט במראה השיער מסקרן וגורם לעוד ועוד אנשים לביצוע הליך זה. רבים מהלקוחות אשר קרובים לשלב ההתלבטות בוחנים לעצמם האם לעשות את ההשתלה בארץ או לחלופין בחו”ל, כאשר קיימות מתמודדות עיקריות בתחום השתלות השיער והן :קפריסין, יוון, טורקיה ומדינות מזרח אירופה. בהמשך המאמר נדון ונביא לכם נתונים רלוונטים להשוואה שישפרו ויעזרו לכם באיסוף החלטה נבונה וחכמה לגבי מה יותר מתאים לכם. את ההשוואה העיקרית נערוך מול מדינת טורקיה, מכיוון שהיא המקום בו ישראלים רבים בוחרים לטוס לצורך השתלת שיער בנוסף לכך טורקיה משווקת ברמה הגבוהה ביותר על ידי חברות שונות בארץ ישראל , אולם הנתונים המוצגים במחקרים דומים בחשיבותם לכל אחת מהמדינות השונות שהזכרנו.

*מטופל מישראל מספר על תהליך השתלת השיער בטורקיה

האם כדאי לעבור השתלת שיער בטורקיה?

לא קיים ישראלי אשר חשב לעצמו לעבור ניתוח להשתלת שיער ללא השיקול לעשות זאת בטורקיה. השתלת שיער בטורקיה הינה אחת הזולות בשוק השתלות השיער אך לא מדובר ביתרון המשמעותי היחיד שיש בהליך השתלת השיער בטורקיה. יחד עם האמור, ישנם מספר מטופלים אשר מעדיפים לבצע את הליך השתלת השיער בארץ מאחר והם חוששים מטורקיה, עקב עניינים פוליטיים אשר מדי פעם נוטים לעמוד בכותרות.  נוסף על כך, תהליך השתלת שיער בטורקיה הוא תהליך בטוח ועל כן ישנה האפשרות להסתובב ברחובות טורקייה יחד עם סממנים יהודיים ללא כל חשש במהלך השנים האחרונות.

בטורקיה תקבלו את השירות הכי טוב

אז לאחר שהבנו כי תהליך השתלת שיער בטורקיה הינו תהליך בטוח לחלוטין, כעת נותר לדבר על אחד הגורמים החשובים ביותר טרם בחירת שירותי השלת השיער והוא רמת הניסיון והמקצועיות של הרופאים. אף אדם אינו מזלזל ברופאים בתחום השתלות השיער במדינת ישראל אך ניכר כי מדובר בפרוצדורה נפוצה בהרבה בטורקיה, אשר אליה מגיעים מרבית הגברים אשר סובלים מבעיות נשירה כאלו ואחרות על מנת להגשים את חלומם ולקבל בחזרה את השיער לקרקפת. זו הסיבה העיקרית מדוע מרבית הרופאים מרחבי העולם מגיעים לטורקיה ומדוע גם נחשבים הרופאים בטורקיה כרופאים המובילים בתחום בהתאם.

העלויות המשתלמות ביותר בשוק

במידה והעובדה שטורקיה הינה מעצמה עולמית בתעשיית השתלות השיער אינה מעניקה לכם מספיק שקט על הראש ואתם בטוחים כי ישראל נחשבת למדינה מפותחת יותר עקב רפואה מתקדמת, ישנו פרמטר נוסף אשר עלול לשכנע אתכם. כאשר מדובר בעלויות השתלת השיער ניכר כי אין כל ספק בנושא – טורקיה מובילה על ישראל בפער. בעוד שהשתלת שיער במדינת ישראל תעלה בין 12 עד 30 אלף שקלים בממוצע, השתלת שיער בטורקיה תעלה בין שש עד עשרת אלפים שקלים כולל המלון, הטיסות וההסעות.