כעת נראה מיושן לכתוב על עצות כושר לפי גיל. הסיבות לכך ברורות: כמי שמלאו לו 60 השנה (במקרה שלי, 1971, ליתר דיוק) כבר מזמן הפסקתי להיות בעל רלוונטיות סבירה בהקשר של תעשייה כל כך ביקורתית. איזו חשיבות יש לו אז בימים אלה? נסה צעיר בעשר שנים, וייתכן שאתה מודע לא בנוח לא רק למצב הכושר שלך, אלא גם לתחושת עצמך.

השנים שלפני 2001 היו שנים של חוסר ודאות בנוגע לקריירה שנראתה קבועה מראש על ידי נוקשות התעשייה. אין ספק שהייתי רחוק מלהיות מעצב פנים חכם ובטח לא שוכן תעשייה טוב כמו אחי הצעיר, ליד שולחן העבודה שלו … וזה בזמן שהתעשייה רק ​​החלה לצאת לדרך (זה היה חקיקה מונופול מאז 1895, אני מאמין).

בשנת 2001, כשנותרו ימים עד לתחילת קצבת הנכות, ירדתי כמעט 60 ק”ג, ללחץ הדם שלי היו פולשים מהצד הלא נכון של הספקטרום והייתי מודע לעצמי מכדי להרגיש בנוח עם הגוף שלי. . למעשה, כל כך התביישתי במצב של הגוף שלי, עד שבקושי הצלחתי לנהוג במכונית בלי לשכנע את עצמי בהצלחה שכל עצירה משמעה מכה וגלגל לא יוציאו אותי מהאחיזה שלה. זו הייתה תקופה מאוד אפלה בחיי, ולמרות שאותה שנה אחרונה הייתה הפוגה קצרה, אני שמח לומר שבקרוב חזרתי לעצמי הישן.

אני בטוח שחלק מהטיפים האלה שכתבתי כאן ודיברתי עליהם הועברו אליך. אולי אתה רופא שעובד עם קשישים, רואה אותם מדי יום ומנסה לעזור ככל שתוכל. או שאתה אחות, מנסה לעזור לקשישים לחזור לבדידות. אם זה הסיפור שלך, אנא כתוב עליו. זה עשוי להציל חיים מתישהו.

לפניכם שאלה מעניינת של אחות. בן כמה זקן מכדי להיות בכושר? ובכן, נניח שאתה בן 70. אם אתה רץ מרתונים, אתה ייחשב זקן מדי. אבל היית יכול לעשות דברים שהיו מראים בריאות טובה בגיל 70, כמו להצטרף לחדר כושר ולרוץ על הליכון, או להיות משרת טוב במשחקי הכדורגל של הילדים שלך. וגם היית מטפלת טובה.

אם אתה חושב שמדובר באגם “אם” או “אמה”, אל תעשה זאת. זה לא. זו האמת, ואם תשליכו את ההוראה האמיתית והבלתי מתפשרת של תזונה הוליסטית וויליאנית (בשר, שומנים, ירקות, פוריות), וכמה מהנחיות טבע אדיבות, אולי תבינו מדוע קוראים לה הבריאות החדשה.

הנה מה שתגלו. כל אחד מאיתנו הוא כוח החיים הזמין כיום לכל אחד מאיתנו. אנו חופשיים להעביר את הניסיון שלנו קדימה או אחורה. אם אתה מצטופף בתוכנית התניה שנדחקה לגרונך במשך שנים, ומרחיקה אותך בערך לכיוון הפחד שלך, המוח הלא מודע שלך יילחם כדי להיות מתוכנת החוצה.

אבל המוח הלא מודע לעולם אינו האמת כולה. זה משקף רק את מה שמוטמע בגנים שלך … ורק חלק ממה שאתה היום הוא השתקפות של איך היו אבותיך.

לכל אחד מאיתנו יש פוטנציאל ייחודי להיות בדיוק מה שאנחנו היום, בהתבסס על ה- DNA שלנו. האם אתה רוצה לקבל החלטות מושכלות וכתוצאה מכך לבצע ביצועים לנצח במידת הפוטנציאל הגבוה ביותר שלך? שלב אורח חיים אורגני איכותי וללא מזהמים עם הטכנולוגיה העדכנית והעדכנית ביותר ותוספי מזון והפוך את השילוב לטוב ביותר עבורך!