הארנק הישן שלך כבר לא נראה כל כך טוב? אתה מרגיש לא נוח להוציא אותו מהכיס בחנויות ובמקומות אחרים? אם כן, הגיע הזמן להתחדש עם ארנק חדש שאותו תוכל גם להזמין אונליין. יחד עם זאת, רגע לפני שאתה מזמין ארנק עור איכותי כדאי שתכיר כמה מותגים שנמצאים בשוק ותבין אם הם מתאימים לך.

קניית ארנקי מותגים

אם תחפש ארנקי גברים באינטרנט תגיע עד מהרה לעשרות אלפי תוצאות בישראל ובחו”ל. כמו בכל תחום, גם בעולם הארנקים יש פריטים איכותיים יותר מאחרים, וחשוב לזכור שמדובר בפריט פרקטי שמשמש באופן שוטף ביומיום ולא פעם מהווה גם סמל למצב כלכלי ולסטאטוס. על כן, אם כבר הגעת בזמן של קניית הארנק כדאי שתשקיע קצת מחשבה ותמצא ארנק איכותי ומעוצב של מותג מוכר ונחשב שיש לו חזות מרשימה ומכובדת ושתרגיש בנוח להוציא אותו כדי לשלוף כרטיס אשראי או כרטיס ביקור. ארנק כזה ישרת אותך נאמנה לאורך שנים במקום שתצטרך להחליף ארנקים בתכיפות גבוהה.

מותגים רבים בשוק

בבואף לקנות ארנק עור חדש כדאי להיכנס לאתר המתמחה ספציפית בתחום של ארנקים ותיקים, וכך תוכל להתרשם משורה ארוכה של מותגים ולבחור במה שמתאים לך. כך למשל, כיום בולט בעולם הארנקים המותג טומי הילפיגר. מדובר במותג אופנה אמריקאי מצליח שהארנקים שלו מאוד מבוקשים בישראל עקב איכות נטולת פשרות ועיצוב המשלב בין מראה קלאסי על זמני ללוק עכשווי. 

עוד מותג מוביל בתחום הארנקים והתיקים הוא guess, המציע מגוון רחב של ארנקים בדגמים איכותיים המצטיינים בלוק אלגנטי ויוקרתי. מדובר בחברה אמריקאית שנוסדה לפני שנים רבות על ידי האחים מרציאנו שהיגרו מצרפת לארצות הברית, וכיום בבעלותה מעל 80 חנויות ברחבי תבל. עוד מותג מוביל בשוק היא רשת אופנה לי קופר, מותג בריטי מוערך המחזיק 40 סניפים בישראל ועוד מאות סניפים בעולם, והארנקים של מאופיינים בליין אופנתי וצעיר.

מעבר לכך ישנה עוד שורה ארוכה של מותגים מובילים בשוק הזוכים להערכה ולביקוש, למשל ארנקים של המותג מייקל קרוס, של המותג הוגו בוס, של המותג עמנואל ועוד. כמובן שהבחירה היא בסופו של דבר עניין של טעם אישי, רק שים לב לכך שבאמת מדובר במותג מוכר ומוערך ובחר ארנק מתאים לצרכים שלך כגון הגודל שלו, מספר התאים, האם יש צורך בתא למטבעות, לכרטיסי אשראי וכן הלאה.

קרדיט תמונה FREEPIK