אם אתם מתקשים לקום בבוקר והמחשבה על “עוד יום עבודה” גורמת לכם להתחפר עוד יותר עמוק בתוך השמיכה..
כנראה שאתם כבר שחוקים ממקום העבודה שלכם והמילה “סיפוק” מזמן לא נראתה באופק.
אל דאגה, אתם ממש לא לבד! ואמנם רובנו לא ממש חובבי שינויים דרסטיים, אבל תתארו לכם שאתם יכולים לפתוח את היום שלכם לגמרי אחרת – בתחושת שליחות כזו, שתמלא כל חדר בלב שלכם, והתחושה הזאת לגמרי ברת השגה!

אם אתם בגילאי העשרים, משוחררים טריים או כאלו שחזרו זה עתה מהטיול אחרי צבא… אז תתפלאו לגלות שאתם יכולים לחסוך לעצמכם הרבה זמן, משאבים ותסכול מיותר – אם רק תדייקו עבורכם את המקצוע הנכון.
אם החלום שלכם הוא לעסוק בתחום הרפואה אבל המציאות (והמורים מהתיכון) כיוונו אתכם קצת אחרת, אז אל ייאוש! אתם יכולים בתוך מספר שנים (שנתיים עד 4 – תלוי בהסמכה) להיות אח/אחות מצויינים! מה שאומר שעוד שנתיים פלוס מהיום תוכלו כבר לעבוד באחד התפקידים החשובים והמספקים, שלא לדבר על כך שלא חסרה עבודה בתחום.
בתחום הרפואהדרושים אחיות ואחים רבים, תפקידם לסייע במסגרות השונות (מרכזי חינוך, מוסדות רפואיים, בתי אבות, מסגרות טיפול ועוד).

קרדיט תמונה FREEPIK

מקצוע נוסף שעתיד להקנות לכם תחושת סיפוק אדירה הוא העבודה הסוציאלית, 3 שנים של לימודים ותוכלו לעסוק בתחום מרתק, לגעת באוכלוסיות שונות ומגוונות ובעיקר לעזור לכל מי שצריך.
בתור עובד/ת סוציאלית תוכלו להשתלב באינספור מוסדות ואירגונים חינוכיים או מוסדות רווחה, תוכלו ללוות משפחות, ילדים ואוכלוסיות הזקוקות לעזרה, ייעוץ והכוונה בכל תחומי החיים – עבודה כזו, שכל יום הולך להיראות שונה לגמרי מהיום שקדם לו.
בשוק העבודה דרושים עובדים סוציאליים רבים, לכן מדובר בתפקיד שתמיד תהיה בו עבודה, ותוכלו לגוון ולבחור בין מוסדות וארגונים שונים.
ומה לגבי מי שכבר עבר את שלבי התואר הראשון, השתלב בעבודה כלשהי ומרגיש תחושת מיצוי? רבים מאיתנו נמצאים בשלב כזה בחיים שהוא מן צומת ללא אופק הנראה לעין, הרגע הזה שיש לנו רצון לעשות שינוי ואין לנו מושג איך לגשת אליו.
בשני המקצועות שציינו תוכלו ללכת על אופציית לימודים מקוצרת הנקראת “הסמכה”, מדובר בדרך הקצרה באופן משמעותי מלימודי תואר אקדמאי ועדיין תפתח בפניכם מספר לא מבוטל של אופציות לעסוק בהן, בתחום שהרבה יותר קרוב לליבכם.
אז אחרי שהאופק מתחיל להתבהר הגיע הזמן לפרקטיות, במידה ואתם כבר מבררים אודות התארים וההסמכות הרלוונטיות – מה השלב הבא?
בדיוק לרגעים האלו, שבהם השוק מוצף במועמדים המחפשים עבודה ובמעסיקים שעמוסים בקורות חיים, חשוב שתדעו שקיימת אופציה נוחה וזמינה שיכולה לקצר לכם את כל התהליך ולהבטיח לכם מקום עבודה איכותי וטוב.
אחת האופציות המוכרות בשוק העבודה היא אתר “MYFACE”, מדובר באתר להשמה וגיוס עובדים הפועל ברישיון משרד הכלכלה ומתמחה בגיוס עובדים בתחומים רבים ומגוונים.
תוכלו להעלות בו את קורות החיים שלכם, ושם כבר ימיינו אותם לתפקידים הרלוונטים ויחסכו לכם ולמעסיקים הפוטנציאלים שלכם זמן רב בגישושים, שפצורים ותיקונים.
תוכלו בנוסף לקבל מידע חיוני על שיפור קורות החיים שלכם, הכנה לראיונות עבודה ופרטי שכר ותעסוקה אודות המקצוע שתרצו לעסוק בו.
האתר מחולק לפי תחומי ההעסקה (“דרושים אחיות”,“דרושים עובדים סוציאליים” וכו’…) ובכך תוכלו ביתר קלות למצוא את מה שאתם מחפשים ולקבל מידע נוסף אודות המקצוע שתרצו ללמוד/לעסוק בו.

אז אל תשכחו שלפעמים שינוי קטן יכול לעשות הבדל גדול, ובעוד מספר חודשים גם אתם תוכלו לקום עם חיוך ותחושת סיפוק גדולה.