כפי שכולכם בודאי כבר יודעים, קורס סטיילינג הפך לאחד הדברים הנפוצים והמבוקשים בחלוף השנים האחרונות שכן, עולם האופנה הולך וצובר תאוצה משנה לשנה ונדמה כי היום, אין אחד שמדלג על הטרנדים העכשווים שמלווים את תעשיית האופנה, על שלל רבדיה. על כן, קורס סטיילינג הוא קורס בו לומדים בראש ובראשונה את עולם הסטיילינג האישי, מה שיאפשר לכם לשדרג את הסטייל של עצמכם, להתאים את הסטייל של הלקוחות שלכם בהתאם לצרכים שלהם, לבצע בחינה מדויקת של שילוב הצבעים, כולל הנעלה נכונה, שימוש באביזרים מדויקים ולמעשה, כל מה שצריך על מנת להפוך כל מראה חיצוני לססגוני, דומיננטי ובלתי נשכח. במילים אחרות – קורס סטיילינג ילמד אתכם כיצד לבנות מלתחה שלמה בצורה האידיאלית, תלמדו כיצד להרכיב ללקוח את כל הדברים שהוא צריך שיהיו לו בארון, תדעו להתאים לו את הצורה הנכונה לאבזור הדברים, ולשמירה על הסדר. יחד עם זאת, תלמדו לשלוט בהתאמת צבעים לשורה רחבה של סגנונות מגוונים, וכן גם בהתאם לצבע העור ומבנה גופו של הלקוח שלכם.

על כן, במידה ואתם מחפשים אחר קורס סטיילינג מקצועי ומומלץ אבל אתם לא יודעים מאיפה להתחיל, אל דאגה, כי החלטנו להקל עליכם ולרכז לכם למאמר הבא את שלושת השלבים שעליכם להכיר לפני שאתם מגיעים אל מעמד הבחירה:

1.הגדרת יעדים – במטרה לוודא כי אתם בוחרים קורס סטיילינג בצורה מדויקת, עליכם להגדיר בראש ובראשונה את היעדים שחשוב לכם לכבוש במהלך מסלול ההכשרה. זאת בעוד כי עולם הסטיילינג הוא עולם שמתאים עבור כל אותם אנשים אשר מעוניינים לעבוד בסלון כלות, ובצד השני, כאלו המעוניינים להתמקצע בתכנון לבוש ערב. במילים אחרות – וודאו כי אתם מבינים לעומק מהו הסגנון אליו אתם מכוונים, טרם תחילת מסלול ההכשרה עליו שמתם עין.

2.בדיקת התכנים בקורס – מיותר לציין כי בחירה נכונה של קורס מקצועי תבוא לידי ביטוי בקורס כזה שיתלווה אל רמת תוכן מעמיקה במיוחד. על כן, במידה ואתם מעוניינים לרכוש את המקצוע לפרנסתכם, עליכם לוודא מראש כי אכן מדובר על קורס מעמיק שעובר על כל הדגשים החשובים בתחום. במידה ולאחר חיפושים ארוכים הגעתכם לקורס שלא מציע רק הסבר בסיסי אודות סטיילינג מהו, אלא גם כזה שכולל בתוכו שילובי צבעים, הקשר בין צבע העור לאופי הסטייל, הקשר הקיים בין סוגי בדים למבנה גוף ועוד, הרי שאתם בדרך הנכונה.

3.פרקטיקה – טיפ אחרון וחשוב לא פחות יהיה לבחור במסלול הכשרה המתלווה אל שיעורים פרקטיים. למעשה, עניין הפרקטיקה יקנה לכם ניסיון עוד לפני הלקוח הראשון שיכנס אליכם במעמד כניסתכם לשוק, ויאפשר לכם להתקמצע יותר ויותר עד למועד בו תוכלו לקבל לקוחות, במטרה להעניק להם את התוצאה המדויקת ביותר.

קרדיט לתמונות FREEPIK