אחד הרישיונות המבוקשים יותר הקיימים היום הוא רישיון קבלן כוח אדם, וזה לא מפתיע. לאור שיעור מחפשי העבודה ההולכים וגדלים, יש צורך בעזרתו של אדם מנוסה ומקצועי אשר יסייע לכם להשיג רישיון קבלן שירות. כי בזכות הרישיון הזה תוכלו לנהל עובדים בצורה רשמית וגם לרכוש את אמונן של חברות גדולות שישמחו לעבוד אתכם.

מה צריך כדי לקבל רישיון קבלן כוח אדם

לא כל אחד יכול להגיש בקשה לקבלת רישיון קבלן כוח אדם, ובשביל זה יש צורך לעמוד במספר תנאים. ראשית, על המועמד להוכיח כי לא הייתה לו הרשעה פלילית של עבירת קלון או כל הרשעה המונעת ממנו לקבל את הרישיון בחמש השנים האחרונות. שנית, אם כי בשלבי קבלת רישיון קבלן שירות או קבלן כוח אדם אין צורך בהחזקת משרד, חשוב להוכיח כי למועמדים יש ניסיון בתחום. עבור קבלן כוח אדם נדרש ניסיון של שלוש שנים לפחות, בעוד עבור קבלן שירות נדרש ניסיון מוכח של שנה, כאשר הניסיון יכול להיות ניהולי או עסקי.

מכל מקום, גם אם אתם עומדים בתנאים המאפשרים לכם להגיש מועמדות לרישיון קבלן כוח אדם או שירות, יש צורך להתייעץ עם איש מקצוע ולקבל רישיון קבלן כוח אדם בעזרת עו”ד מנוסה . זאת משום שכדי לקבל את הרישיון, יש צורך לעבור מספר שלבים. השלב הראשון הוא הגשת הבקשה לקבלת הרישיון, הכוללת הגשה של כל המסמכים הנחוצים. דוגמאות למסמכים אלה יכולות להיות צילום ברור של תעודת זהות, קורות חיים, טופס תקופת העסקה המונפק מהביטוח הלאומי ועוד. בשלב הבא, אם כל המסמכים מוגשים כראוי, עובר המועמד ראיון אישי ומבחן בדיני עבודה. לאחר מכן, עליו לבצע דרישה להמצאת משרד ולהשלים מסמכים נוספים לצורך קבלת הרישיון דוגמת אישור ניהול חשבון בנק והעתק חוזה שכירות. בסופו של דבר, תתבצע הפקדה של ערבות בנקאית.

משיגים רישיון קבלן כוח אדם עם עורך דין מקצועי

ראינו כי על מנת לקבל רישיון קבלן כוח אדם או רישיון קבלן שירות יש צורך לעבור מסכת ארוכה של ניירת. לפיכך, חשוב להתייעץ עם עורך דין המתמחה בנושא זה ויכול לעזור לכם בכל שלב. אם רוצים לקבל את הרישיון במהירות, קבלת רישיון קבלן שירות בעזרת עו”ד ליאב מלמד היא ההחלטה הנכונה. עו”ד מלמד הוא איש מקצוע משכמו ומעלה המתמחה בכל דיני קבלת רישיון כוח אדם, והוא ילווה אתכם בכל התהליך מאל”ף ועד תי”ו, עד שתקבלו את הרישיון המיוחל.

קרדיט תמונה FREEPIK