רוצים לרדת במשקל אבל אורח החיים המהיר והתזזיתי מקשה עליכם לשמור על דיאטה? מחפשים מוצרי תזונה שיתמכו בדיאטה שלכם ויספקו מענה זמין ובריא? באתר של חברת הרבלייף תמצאו שורה של מוצרים שיתמכו בדיאטה ויעזרו לכם בהורדת הקילוגרמים המיותרים.

הכירו את מוצרי הרבלייף

בכדי לשמור על דיאטה יש צורך להקפיד על תזונה בריאה ודלת קלוריות. אולם עבור רבים אורח החיים המודרני מקשה מאוד בשל אי יכולת למצוא מזונות מהירים שהם גם מזינים וגם דלי קלוריות. מכאן קצרה הדרך להתפתות למיני חטיפים ומנות מהירות לא מזינות, לא בריאות ומשמינות. בשלב הזה נכנסים לתמונה מוצרי הרבלייף, המוכרים בשוק כבר שנים רבות כמוצרים איכותיים ובריאים התומכים בדיאטה. למשל מציעה חברת הרבלייף מוצרים הכוללים:

  • משקה צמחי נמס- משקה מעורר לפתוח אתו את הבוקר, המוצע בטעמים נהדרים של טעם טבעי, אפרסק, פטל ולימון. מדובר במשקה שניתן לשתות אותו קר או חם, המכיל תמצית של תה ירוק עם רמות גבוהות של נוגדי חמצון, שיש בו גם ויטמין E המפחית רמות של סוכר וכולסטרול בדם
  • שייק הרבלייף- הרבלייף שייק הינו שייק קרמי ועשיר שמספק לכם מענה לארוחה שלמה דלת קלוריות ושופעת בחלבונים, מקרו-נוטריינטים, סיבי תזונה ועשרים סוגי ויטמינים ומינרלים. השייקים מוצעים בשמונה טעמים נהדרים שניתן להוסיף הם ירקות ופירות, והם מהווים בפני עצמם דיאטת שייקים מזינה וטעימה.
  • חטיף חלבון- לנשנוש בריא בין אימונים מוצע חטיף שוקולד עשיר בחלבון וללא גלוטן, שיש בו ויטמינים מקבוצת בי, המעניק לגוף אנרגיה זמינה הנדרשת לאימונים פיזיים.
  • פורמולה 1 אקספרס- למי שנמצא בדרכים ורוצה ליהנות מארוחה מהירה, בריאה, מזינה וטעימה, מוצע חטיף מזין המכיל כשלושים אחוזים מצריכת הסיבים היומית, עשיר בחלבון, במינרלים וויטמינים חיוניים לגוף.
  • משקה אבקת שיבולת שועל- שייק מאבקת שיבולת שועל בטעמי פירות מספק תחליף לארוחה אחת ביום דלת קלוריות. המשקה מכיל שפע של סיבי תזונה שיוצרים תחושת שובע, מאזנים רמות סוכר בדם ומעודדים פעילות של מערכת העיכול. כמו כן המשקה מכיל חומצת אמינו מסוג קרניטין העוזרת לרדת במשקל.
  • מרק עגבניות נמס- ארוחה מהירה של מרק עגבניות טעים בתיבול ים תיכוני, שיש בו כמות גבוהה במיוחד של חלבונים ונוגדי חמצון.
  • הרבלייפליין מקס- תוסף מזון על בסיס שמן דגים עשיר באומגה שלוש ובחומצות שומן חיוניות נוספות התורמות לתפקוד של המוח, הלב ומערכת כלי הדם.