שומן הגוף מייצר המון הורמונים שליליים, כגון הורמונים חיסוניים, הורמוני הרבייה ועוד רבים אחרים. הורמונים אלה נדרשים לשלוט בתאים, ברקמות ובאיברים שלנו ולווסת את רמות הגלוקוז בדם ותפקודי הגוף האחרים שלנו. הבעיה מתעוררת כשיש לנו עודף שומן בגוף. תאי שומן אלה מצטרפים לתאים אחרים ליצירת הורמונים הפוגעים במבנה האיברים. לדוגמה, הורמון העמידות לאינסולין סוכרת נובע מחוסר יכולתו של הגוף לנצל אינסולין כראוי.

הבעיה הגדולה יותר עם עודף שומן בגוף היא שזה יכול להוביל לעמידות לאינסולין. עמידות לאינסולין היא המדינה המניעה של Hackneyedamily, שבה לא ניתן עוד לייצר מספיק אינסולין כדי לנטרל ולהפחית את עודף הגלוקוז. כתוצאה מכך רמות הגלוקוז בדם הופכות נמוכות מדי, מה שמוביל לייצור אינסולין עודף בדם. האינסולין ממשיך להסתובב בזרם הדם יחד עם רמות גבוהות של גלוקוז בדם אשר לאחר מכן מפקיד את הגלוקוז לתאי השומן.

תאי השומן בגוף הופכים מודלקים, בשל רמות אינסולין גבוהות המסתובבות בתוכם. במעגל קסמים עודף אינסולין המסתובב בדם הוא רעיל והורס תאים בגוף. מכיוון שכל כך הרבה תאי שומן מסייעים לאינסולין להיות רעילים, לעולם לא ניתן להוציא אותם, אלא מתפרקים ומתקבצים בתאי השומן. על ידי כך, הם עדיין פעילים בדופק וממשיכים לייצר רמות גבוהות של הורמונים אוגני שומן כגון לפטין.

תרחיש זה מוביל בעצם למחסור בלפטין, לירידה ביכולת לזהות נכון כאשר הגוף מקבל מספיק מזון. כשזה קורה, הגוף איטי והתאבון עולה. אי אפשר לאבד שומן בגוף אם יש לך רגישות לפטין לא תקינה. כאשר תאי השומן מחוץ לתא השריר מודלקים, הרגישות ללפטין יורדת; ואי אפשר לרדת במשקל. מסיבה זו, איבוד שומן הגוף מתסכל מאוד מכיוון שהוא יכול להמשיך ולהשמין לאורך זמן.

ניתן לסלק את השומן שנאגר בגוף אם רמות הלפטין הופכות לנורמליות. זה נעשה בקלות אם כמות השומן בגוף מופחתת. עם זאת, אם רמות הלפטין עולות, תזונה בריאה ותוכנית פעילות גופנית נוטות לייצר דרגות שונות של ירידה בשומן בגוף. זה מה שמרבית מומחי הכושר קוראים לתהליך ההזדקנות האוליתית והגוף שורף שומנים בקלות רבה יותר כתהליך של ממדי LDL בהשמנה.

כאשר צורכים יותר מדי שומן או דיאטה עתירת שומן, סותר הורמונים מאוזנים והתוצאות הן דלקת מוגברת, חילוף חומרים לקוי, שומן קרביים, עמידות ברמת הסוכר בדם וכמובן בעיה בעלייה במשקל. אם אנו אוכלים מעט מאוד מזון, אך עדיין צורכים הרבה סוכר ומוצרים מזוקקים, עתירי שומן, רמות האינסולין הופכות לבלתי נשלטות והגוף נכנס לאותו מצב בריאותי. הגוף ממשיך לשמור על הסביבה ההומאוסטטית, ומפיק את אותן תוצאות.

הגוף מתוכנת גנטית לשמור על ההומאוסטזיס (דירוג). כאשר צריכת הקלוריות יורדת מתחת להוצאה הקלורית, לא יורדת משקל. אינסולין גורם לעמידות ללפטין להסיק כי הגוף חייב לאחסן שומן. כל זה קורה למרות שהקלוריות שמגיעות ממקורות המזון הנכונים וקצב הפעילות או העבודה לא השתנו. חילוף חומרים איטי הוא האשם. כאשר אדם הופך לשמן, גופו של אותו אדם אינו יכול לשרוף את הקלוריות אלא אם כן קצב חילוף החומרים עולה. כך שאיכות האינסולין היא קריטית בעלייה במשקל, בצום ובירידה במשקל. עמידות לאינסולין פוגעת גם בעיבוד הגלוקוז בכבד. נדרשת הפעלה מטבולית.

הדיאטה הים תיכונית קצצה את צריכת השומן, הכוללת תכולת שומן בכל ארוחה, יחד עם הפחתת שומן רווי. ההשפעה של ירידה במשקל היא אמיתית, מכיוון שכדי שהקצב חילוף החומרים יעלה, ההתנגדות לאינסולין צריכה להיות עניינית. ההשלכות של עמידות לאינסולין.

לפעילות אירובית יש תפקיד מרכזי בסיוע לשרירים ללא תנאי להיות פעילים. אספקת הדם המוזנת על ידי תרגילים אירוביים- גרלין, למרות שמאותת את צרכיו למוח על ידי רעב, אינו משתתף בשיתוף קבצים רחב היקף. אין לך חשק לאכול, ואתה אוכל שלוש פעמים ביום והדאגה הזו אינה מינימלית מבחינה מרהיבה.

מחקר מוכיח כי ניתן לשחזר את חילוף החומרים של הגלוקוז על ידי צריכת שלוש ארוחות ביום של שני מזון טבעי מלא ושלושה חטיפי פירות. הפעלה מטבולית מושגת עם שלושה מזונות מלאים טבעיים, ירק עלים ירוק וכמות קטנה של חומצת שומן.

ירידה במשקל וירידה בשומן הן אמיתיות, כך שאין צורך לפחד מחדרי כושר. שריפת שומן ושיפור איכות השומן בגוף ניתנים לביצוע, עם תוכניות כושר גופני.

הוספת תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *