תחילה, יש לציין כי הדבקת ריסים הוא תהליך פופולרי במיוחד שבמסגרתו מדביקים מניפות מוכנות על גבי ריסים מלאכותיים באזור קו הריסים העליון, בעוד כי בעידן של היום, שיטות ההדבקה הפכו לחדשניות ובטוחות ביותר. למעשה, תהליך ההדבקה מתבצע תוך שימוש בכמות מזערית של דבק, בעוד כי התוצאה הסופית היא עדינה במיוחד, ואינה מוגזמת. יתרון בולט נוסף שבא לידי ביטוי בהדבקת ריסים הוא הפחתה של תגובות רגישות כאלו ואחרות לאותם חומרי דבק, לאור הסיבה הפשוטה כי סוג הדבק בו מתבצע שימוש בעידן של היום מהווה פיתוח חדיש ובטוח במיוחד. זאת בעוד כי אחד מהשינויים הבולטים ביותר שניתן לפגוש בתחום בחלוף השנים האחרונות הוא המעבר הפופולרי לריסי משי, שהחליפו את הטרנד של ריסים מפלסטיק ומסיליקון. למעשה, מדובר על ריסים איכותיים במיוחד, אשר מעניקים מראה רך וטבעי לריסים.

הכירו את הבחירות המובילות בענף

השוק של היום מונה בתוכו מגוון רחב של סגנונות בהם מתבצעת הדבקת ריסים, בעוד כי מרבית הסכנונות דומים לאותם סגנונות שנהוג ליישם בתהליך הלחמת ריסים, אך באותה הנשימה חשוב לציין כי מדובר על דבר שונה לחלוטין, כאשר הסיבה העיקרית לכך באה לידי ביטוי בשיטת העבודה הייחודית. למעשה, כאשר אנו מדברים על הדבקת ריסים, הרי שמדובר על תהליך הדבקה המתבצע על קו הריסים העליון, ללא כל הפרדה של הריסים ומשכך, אין כל חשיבות למשקל הריסים המודבקים. בעקבות זאת, תהליך זה יעניק לכם את האפשרות לבנות נפח משמעותי, ללא פגיעה מיותרת בריסים הטבעיים שלכם. על כן, בין הסגנונות המובילים בתחום תוכלו לפגוש:

• סטייל קלאסי – מדובר על סגנון הדבקה עדין במיוחד המתלווה אל נפח מינורי שמתאים במיוחד עבור כל אותם אנשים שחושקים במראה עדין, טבעי ולא בולט מדי.

• סטייל בובה – סגנון הבובה הוא למעשה סגנון הדבקה עגול וצפוף יותר, כזה שמתאים למרבית סוגי העיניים, אך פחות יתאים לאנשים עם עיניים קטנות, לאור הסיבה הפשוטה שהדבר עשוי להוביל לחוסר פרופורציות של ריסים ארוכים שסובבים סביב עיניים קטנות.

• סטייל חתול – יצירת אפקט החתול, מתאים למרבית סוגי העיניים, אך באותה הנשימה חשוב לזכור כי קיימת חשיבות עליונה לבחירה מדויקת של אורך הריסים.

• סטייל תלת מימדי – כאן למעשה, מדובר על סטייל המתלווה אל שימוש בריסים בעוביים ואורכים מגוונים, בעוד כי השיטה יוצרת מראה מרהיב של השחרה בקו העליון של הריסים.

בשורה התחתונה, בין אם מדובר על הדבקת ריסים ובין אם מדובר על הרמת ריסים, ישנם לא מעט טרנדים שסובבים אותנו מדי שנה, בעוד כי המשימה העיקרית שלנו תהיה לוודא כי אנחנו בוחרים בטרנדים המדויקים, כאלה שיישארו טרנדיים לעוד הרבה זמן ולא פחות חשוב – כאלה שיתאימו לצרכים ולסגנון האישי שלנו.