כל מי שמחזיק ברכב משלו עבר את התהליך של בחירת פוליסת ביטוח לרכב אך העובדה היא שאנשים רבים אינם מודעים לחלוטין לתנאים המדויקים של הפוליסה האישית שלהם. המשמעות היא שחלק מהאנשים מסתובבים ומבטלים את מדיניותם בטעות.

אין להתעלם מההשלכות של זה. אם אתה מפר את התנאים וההגבלות של הפוליסה שלך, זה יכול להיות בעל השלכות כלכליות חמורות אם תצטרך להגיש תביעה. חברת הביטוח תוכל להסתובב בקלות ולומר כי אינך זכאי לתשלום מלא כיוון שהפרת את תנאי הפוליסה, והטענתך שאינך מודע לאותיות הקטנות הללו בדרך כלל לא תשנה את דעתם.

כמה דוגמאות כיצד תוכל לפסול בטעות את ביטוח הרכב שלך.

ראשית, אם אתה מלמד מישהו לנהוג ברכב משלך, ייתכן שתגלה שהפוליסה שלך אינה מכסה אותו תחת סעיף הנהיגה. המשמעות היא שאם יש להם תאונה ואתה מגלה שאתה לא מכוסה בפוליסה שלך אז תצטרך לקחת פוליסה אחרת שאמורה לעלות לך הרבה יותר.

בדוק היטב באותיות הקטנות של הפוליסה שלך לפני שאתה קונה אחת. בדרך כלל יהיו התנאים של מה שאתה ואינך מכוסה בפוליסה. בדרך כלל אלה יהיו החלק החשוב ביותר במסמך ויגידו לך בדיוק איזה חלק בפוליסה מכסה את מה שמקנה לך את גורם הסיכון המתאים ביותר.

על מנת לחסוך זמן ותסכול מהניסיון לעבוד על מה אתה מכוסה, ומה לא, בדרך כלל מומלץ לקבל מדיניות באינטרנט שתפרט הכל בשחור לבן. על ידי וודא שיש לך תדפיס של תוכנית זו, תוכל לפנות אליה שוב מאוחר יותר כדי לבדוק אם יש צורך לבצע שינויים שיעניקו לך עסקה טובה יותר.

דבר אחד שחשוב לבדוק הוא לבדוק מהו העודף בכל מקרה, העודף הוא סכום הכסף שתצטרכו לשלם בכל מקרה שהייתם צריכים להגיש תביעה. חלק מחברות הביטוח יכללו עודף חובה בפוליסה שלהן, מה שאומר שתצטרך לשלם קצת כסף מראש לפני שחברת הביטוח תשתלט ותשלם את השאר. בדרך כלל זה יהיה במקרה של תאונה. אם יש לך עודף גבוה הפרמיות שלך בדרך כלל היו יורדות, כפי שהיית אומר לחברת הביטוח שאתה לא בסכנה כמו שאנשים מסוימים עשויים לחשוב.

חלק מחברות הביטוח יתגמלו אותך על היותך נהג בטוח או על כך שיש לך זמן בונוס ללא תביעות. חברות מסוימות מתמחות בהצעת ביטוח במיוחד לנהגים מבוגרים ועשויות להציע לך הנחה בגין כך. כמו כן, אם אתה נכנס לשכבת גיל שבה הנתונים הסטטיסטיים מראים שיש לך סיכון מופחת להיות מעורב בתאונה, הדבר עשוי גם להוריד את דמי הביטוח שלך.

לפני שתגיש תביעה לפוליסת הביטוח שלך וודא שהיא הכרחית בהחלט. האותיות הקטנות של פוליסת הביטוח שלך יכולות לקבוע כי אין לך כיסוי לתאונות וכדי להיות כנים לחלוטין כנראה שזה לא יהיה הגיוני לטעון לדבר כזה.

אם אתה בעל רכב בעל ערך נמוך למדי ואתה מחפש ביטוח האינטרנט מקובל לעשות זאת. בדרך כלל זה הרבה יותר זול בשבילך לרכוש ביטוח רכב באינטרנט ולמלא את הטופס מדי שנה.

הסיבה לכך היא שאתה יכול לחסוך כמה מאות שקלים על הפרמיות שלך ואת הכסף שאתה חוסך יכול להיות מוציא על כמה פריטים לבית שלך או אולי על מכונית חדשה. האם לא היית רוצה כברירת מחדל על ביטוח הבית או הרכב שלך?

הוספת תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *