מדריך כושר בריאות – מחשבות, הקרן לכל הבריאות והכושר, כיסה את המושגים הבסיסיים לבריאות וכושר. טיפים לבריאות מס ‘1.

הבה נבחן כעת הוראות נוספות אלה כיצד לגרום לכל המושגים הללו לתפקד ביעילות בחייך.

יש לך מטרה.

הבה נבחן כעת את הדרך להשגת מטרה זו.

אתה יודע את ההנחיות הכלליות שיש לקחת; הבה נרחיב כעת את הכיוונים הללו.

הבה נבחן מקרוב את הכיוונים הללו ונראה כיצד הם מתייחסים זה לזה ומתאימים לתכנית הכוללת שלך להצלחת בריאות וכושר.

לשטוף את דעתך היא פשוטה מספיק: אל תתני לשליליות לשלוט בך.

אנשים שליליים, מצבים ואירועים ידחפו אתכם בכיוון כזה או אחר, לעבר מטרה אחרת.

הגישה והמוח שלך קשורים זה לזה באופן מהותי. אם יש לך גישה טובה, תראה תוצאות חיוביות גם בבריאות ובכושר שלך.

התחל בלהחליט מה אתה רוצה להשיג. הפוך אותו לחלק קבוע מחייך. זה חייב להפוך להרגל ולתגובה שאתה חוזר עליה כל הזמן בשלב כלשהו בחייך.

הפוך את זה להרגל שלך. לאחר מכן, ברגע שהגשת את המטרה שבחרת, חשב כיצד תוכל להשיג אותה.

כעת, לא כל תוכנית פעולה תניב פירות עבורך. אתה צריך לשאת נפש משלך באמצעות מציאת המוטיבציה לבצע זאת. אתה יכול למצוא אותו לעתים קרובות ככל שאתה רוצה (או לשנוא את עצמך על שלא ביצעת אותו!) אבל הוא חייב להיות בן לוויה קבוע שלך.

הגדרת המטרה שלך לפי הטענה חשובה בהחלט. הדרך היחידה לשמור על המטרות שלך מולך היא להישאר ממוקדים נפשית ולא לאבד את המיקוד צעד אחר צעד.

אם נגמר לך האדים כשאתה מנסה להשיג את המטרה העיקרית שלך, רוב הסיכויים שתפסיק לנסות לעקוב אחר תכנית הפעולה שלך מוקדם מדי ותפסיק לפני שתשיג משהו.

אל תתאכזב כאשר אינך עומד בציפיות הגבוהות שלך. לא כולם יוכלו לדבוק בתכניות הרזיה או הכושר שלהם כמוך.

כאשר אתה מרגיש מיואש, תחליט לחזור על המסלול ולהעריך מחדש את עמדתך. המשיכו להזכיר לעצמכם את המטרה שלכם לעולם אל תפקפקו בכך שתצליחו. כונן הוא המפתח. אם אתה יכול לרתום את זה, אתה יכול לעשות הכל.

גוף האדם הוא מכונה עוצמתית שתניע אותך רחוק מכפי שאתה חושב שאפשר. קבע את עצמך להצלחה ותן לעצמך להאמין שתצליח להשיג את מטרותיך. לעולם אל תנסה לשנות את התוכנית שלך כאשר אינך רואה שיפורים גדולים בגופך. כשאתה כמעט לא בכושר, תיקונים קלים הם לפעמים כל מה שאתה צריך לעשות כדי לשמור אותך על המסלול.

ההצלחות אינן בין לילה, אך אל תוותרו. כאשר אתה מתחיל תוכנית שנועדה לעזור לך לעמוד ביעדי בריאות וכושר ספציפיים, לאורך זמן תצליח. זה יהפוך להרגל ואתה תמשיך לבצע את המדידות הנכונות ותעקוב אחר התוכנית שלך.

 המתואר על ידי ד”ר וויין פיקרינג בספרו, הגוף שלך הרבה קריאות לחיים, אומר שקל יותר להישאר במשימה ולהשיג מטרות כשיש לך עם מי לדבר וייעוץ בכלים שמראים לך תחומים שאתה תורם לכושר שלך בְּרִיאוּת.

אלה כלים שלא יסולא בפז שיכולים לעזור לך להישאר על המסלול והם גם מניעים ביותר.

כדי להשיג את מטרותיך, עליך לקבוע זמן להתייעץ עם יועץ בריאות שיעבוד איתך ולהעריך את הצרכים הספציפיים שלך.

היתרונות של למה כתוב מדוע אתה רוצה 460-ashes, ולאחר מכן קבע את המטרות שלך על סמך זה. למה חשוב למה – הסיבות שלך להגדרת מטרה. מה יניע אותך להצליח. האם יש מטרה בולטת עבורך? האם אתה יכול לחשוב על אחד מבלי לחשוב מדוע?

חפש פעילויות שיתנו לך את הסיבה. אם אתה מציב יעד המבוסס על “אני רוצה להיות יותר אנרגטי”, זה לא יביא לך את התוצאות שאתה מחפש.

כתוב רגשות (חירויות, פחדים, תקוות, אסטרטגיות) והשתמש ברגשות כדי להדליק את הפעילויות שלך

להתמכר לפעילויות שממריצות ומחדשות אותך. אתה משחק תפקיד חשוב ביצירת הסיבה. לדוגמה, אם תימנע מלעשות זאת, מה יגרום לך להרגיש הכי טוב? מתי וכמה אתה מוכן להוציא כדי להשיג זאת?

תן לעצמך קנייה. אם זה גורם לך להיות עצבני לעסוק בפעילויות שלך, כמבוגר אתה יכול להזדהות עם הקשיים שמתאמנים, ירידה במשקל ובעיות אחרות שאתה חווה. לילדים קל יותר לסבול מכשולים אלה, כך שהם נוטים יותר לעסוק. להיות משתתף פעיל זה מה שאני ממליץ.

הוספת תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *