ארגון חתונה ב – 30 ימים נשמע לגמרי טירוף, הריצות בין הספקים, ניהול מסע ומתן, תשלום מקדמות, טעימות ועד ים של משימות שלא נגמרות. עם כל הטירוף של הדבר, חשוב להבין כי דווקא הלוז הצפוף יוכל למקד אתכם, הרי הנכם יודעים בבירור שאין לכם די זמן, ולכן תוכלו להתמקד ולא לקחת את הזמן. בנוסף לכך, חוסר הזמן יכול לבוא לטובתכם ולאפשר לכם להוזיל עלויות. 

אז איך עושים את זה ואיך חוסכים כסף על הדרך?

כמה מוזמנים יש? 

דבר ראשון, עוד לפני הסיבוב בין האולמות, חשוב לבצע רשימת מוזמנים. המידע הזה יאפשר לכם למצוא אולם מדויק לצרכים שלכם מבלי להתפזר. זכרו שאולם אירועים קטן מידי יכול להיות צפוף עבור כמות גדולה של מוזמנים, ולעומת זאת אולם גדול למעט מוזמנים יכול להראות שומם מידי. 

עבדו על פי רשימה מסודרת 

בשל הלוז הצפוף, חשוב מאוד לעבוד בצורה מסודרת עם רשימת צ’ק ליסט מסודרת, כאשר בכל יום קיימות 2-3 משימות, חלקן קשות הדורשות נסיעה וחלקן משימות קלות כגון טלפוניות. חשוב לבצע רשימת משימו מועדפות, מהחשובות לפחות חשובות וכך לסיים את כולן בזמן. 

נצלו את יתרון התאריך 

עליכם להבין כי נושא התאריך הקצר מועד דווקא משחק לטובתכם, הרי כל אולם אירועים מדי חודש  “נתקע” עם כמה תאריכים חסרים, ולכן סגירה מהירה של תאריך פנוי יאפשר לכם לקבל הוזלה משמעותית רק שיהיה עליכם להתגמש מבחינת יום החתונה, שהרי הימים הטובים כמו ימי חמישי וודאי תפוסים. 

נצלו את סופי השבוע לסידורים וארגונים

סופי שבוע הם זמן נהדר לארגון וסגירת פינות, מכיוון שאין צורך להקשר לאנשים ולרוץ ממקום למקום. אם הנכם קרייריסטים, סוף השבוע הוא מצוין, כך תוכלו לצאת לבית קפה וליהנות מהרוגע ועל הדרך לארגן משימות למהלך השבוע.  

היו סבלניים ואל תפעלו מתוך לחץ

ידוע כי ארגון חתונה הוא לגמרי מלחיץ, וודאי כאשר הוא נעשה בזמן קצוב. חשוב מאוד שלא להיכנס ללחץ מיותר אלה לפעול בצורה מסודרת. זכרו שתמיד ניתן לנצל את עזרתם של חברים ובני משפחה כדי שיסייעו לכם לצלוח את האתגר.