אמנם זקפה חלשה היא תופעה נפוצה מאוד, אך למרבה הצער לא ממש מדוברת עקב המבוכה הכרוכה בנושא הרגיש. אכן, גברים שחווים תקופות ארוכות או קצרות של זקפה חלשה מרגישים שהדבר פוגע בגבריותם, ביכולתם לספק את בת הזוג, ומכאן קצרה הדרך גם להססנות ולחרדת ביצועים. יחד עם זאת, חשוב לדעת ששיחה עם האישה לגבי זקפה חלשה יכולה לסייע מאוד, ומעבר לכך ישנם פתרונות טובים לבעיה.

אפשר לדבר על זה

קודם כל, מי שעובר תקופה של זקפה חלשה לא יוכל להסתיר זאת לאורך זמן מבת הזוג, אז ממילא אין לאן לברוח. והאמת היא שזהו בדיוק מסוג הדברים שלא צריך לברוח מהם אלא להסתכל להם בעיניים, ואז גם מגיעות תוצאות מפתיעות. מה שצריך לעשות הוא למצוא זמן מתאים, ללא הסחות דעת, ללא טלפונים ניידים או ילדים שמפריעים, שיהיה זמן אינטימי רק שלו ושלה. כעת כדאי להציג את הבעיה בצורה גלויה וכנה – מה עובר עליך, האם אתה יודע מדוע זה קורה (למשל מתח סביב הפרנסה, בעיית בריאות וכדומה) או שהסיבה נסתרת ממך, ובעיקר – כיצד הדבר גורם לך להרגיש: מה החששות שלך לגביך, לגביה ולגבי הקשר.

כעת תן לה את הזמן להגיב והקשב היטב. בוודאי יש לך פילטרים שמחפשים בין דבריה אמירות ורמיזות כמו: “זאת באמת בעיה קשה” או “אתה לא שווה”, אבל למעשה עבור מרבית הנשים הדברים החשובים ביותר במיטה ובכלל הם כנות, אינטימיות, קרבה וחיבה. נכון שבמהלך הסקס גם החדירה חשובה אבל הדברים האלו אפילו יותר מרגשים אותן ומעוררים תשוקה, וגם יש הרבה דרכים לענג אישה מלבד בחדירה. שיחה כנה ופתוחה על הנושא יכולה להעלות את יחסי המין שלכם על מסלול חדש ומפתיע עבורך, שיהיה אפילו טוב יותר בשבילה.

ואפשר גם לטפל בזה

יחד עם זאת, אין זה אומר שאתה צריך להישאר עם זקפה חלשה לתמיד. יש מה לעשות. קודם כל, נצל את האינטימיות והקרבה עם האישה כדי לבדוק מה מדליק אתכם בחדר המיטות – אולי תמצאו פנטזיות ותנוחות שטרם ניסיתם ואתה תגלה שהזקפה שלך נעשית חזקה יותר. שנית, הקפד מעכשיו על אורח חיים בריא שזה אומר פעילות גופנית, הפחתה ואף הפסקת עישון, הפחתת צריכה מוגזמת של אלכוהול, הפחתת מתחים ולחצים, ותזונה מאוזנת ונכונה. כל אלו ישפרו את זרימת הדם המגיעה אל הפין ומכאן יכולים לשפר את הזקפה. כמובן שניתן גם לפנות אל הרופא כדי לבדוק אם קיימות נסיבות פיזיולוגיות אחרות, כדי לקבל מרשם לתרופות כמו ויאגרה או הפניה לטיפולים אחרים. ולבסוף, ישנם גם מוצרים המכילים רכיבים טבעיים המסייעים לבעיית זקפה חלשה, אשרר מחזקים את הזקפה, את התשוקה המינית, את הביצועים ואת ההנאה בחדר המיטות.