תינוק חדש שמגיח לעולם זה מאורע מרגש עבור כל הנוגעים בדבר. כדי לחגוג את הרגע הזה, אפשר לחשוב על דרך לשמח את התינוק ואת הוריו- ואת זה אפשר לעשות עם מתנות. מעבר למוצרים חיוניים לתינוק, לבחירת מתנה עם משמעות יכול להיות ערך גדול. במאמר זה נספר על מדוע כדאי לתת מתנות לתינוק ואיזה רעיונות למתנות כאלה ישנם.

מהי החשיבות של הענקת מתנה לתינוקות?

הבאת מתנה לרך הנולד מסמלת הרבה מעבר למחווה פונקציונלית. מדובר בדרך להביע שמחה ולקבל את פני התינוק לעולם. זוהי הזדמנות נהדרת לאחל לתינוק שחייו יהיו מאושרים ובריאים, וגם אם הוא בעצמו לא יזכור את זה שנים קדימה- המתנה תישאר ותיטען במשמעות סנטימנטלית.

מתנות ליולדות ולתינוקות

כיום קיימים סוגים שונים של מתנות ליולדות ולתינוק שיכולים להיות בעלי משמעות רבה. אפשר למצוא פריטי טקסטיל, צעצועים, ספרים, ועוד. הם מגיעים בטווחי מחירים שונים כך שאפשר להתאים בינם לבין התקציב שלכם.

ספרים

אפשר להתחיל לבנות ספרייה לתינוק החדש עם כל ספרי הילדים הקלאסיים שהוא ילמד להכיר ולאהוב. יש גם ספרים רגילים שאנו מכירים עם ציורים ודפים, ויש ספרים אינטראקטיביים שמטרתם לגרום לילד להיות פעיל- לדוגמה ספרים עם דפים בעלי טקסטורות שונות בהם אפשר לגעת. ספרים אלה הם בעלי משמעות רבה מאחר והם יהוו את הבסיס לחינוך של הילד בהמשך.

שמיכות, כריות וכדומה

מדובר בסוגי מתנות שהם גם נוחים, גם נעימים, גם אסתטיים וגם ניתן לבצע בהם התאמה אישית כדי להעניק להם משמעות נוספת. לדוגמה, ניתן לרקום על שמיכה את השם של התינוק, וזו לנצח תישאר שמיכת הילדות שלו. כל המצעים ופריטי הטקסטיל הללו מגיעים בעיצובים שונים כך שניתן לבחור איזה הכי מדבר אליכם ולתינוק.

שיפור אנגלית מדוברת

חשוב לחשוב על העתיד של התינוק, ואין ספק שמיומנות חשובה בעולם המתפתח של היום היא לדעת אנגלית ולדבר את השפה באופן שוטף. כדאי מאוד להתחיל לדבר עם ילדים באנגלית עוד מילדות כדי שיצליחו לקלוט את השפה היטב. אך כדי לעשות זאת, גם ההורים צריכים לדעת אנגלית ברמה גבוהה. לכן מתנה שניתן להעניק להורים היא קורס שיפור אנגלית מדוברת , בו הם יוכלו להשתפשף עם האנגלית שלהם ולהתחיל לדבר עם התינוק או התינוקת.

צעצועים

אפשר לבחור לתת צעצועים במתנה, וקיימים שני סוגים עיקריים- צעצועים למשחק וצעצועים חינוכיים. צעצועי משחק הם כאלה שהתינוקות יוכלו פשוט להשתעשע איתם ולפתח איתם מערכת יחסים, וצעצועים חינוכיים הם דרך לקדם את ההתפתחות של הילד- כולל קוגניציה, מוטוריקה ועוד. מדובר במתנות עם משמעות גבוהה, שמעניקות לרך הנולד את אבני הדרך הראשונות שלו בעולם. הצעצועים יכולים להיות אינטראקטיביים ולייצר צלילים ואורות, או נעימים ורכים למגע כך שהילד ישמח לחבק אותם.

עריסות, משטחי החתלה ומוצרי תינוקות

המון פעמים יולדות מצטיידות בציוד הבסיסי לטיפול בתינוק, אבל זה המקום שבו אתם יכולים להיכנס ולפנק אותן ואת התינוק במוצרי פרימיום באיכות גבוהה. אפשר למצוא משטחי החתלה  ועריסות משודרגים, גם מבחינה פרקטית וגם מבחינה אסתטית, מה שיכול להקל על היולדת וגם לשמח אותה ואת התינוק. אלה יהיו בשימוש באופן תדיר ותמיד יזכירו ליולדת ולתינוק שחשבתם עליהם- ושהנוחות שלהם היא דבר חשוב עבורכם ויש לזה משמעות גדולה.

לסיכום

הענקת מתנה לתינוק חדש ולהוריו יכולה להיות בעלת ערך סנטימנטלי גבוה. ניתן לבחור מבין סוגים רבים של מתנות, כאשר לכל אחד יש ייחוד משלו. כשאתם מעניקים מתנה מתוך התחשבות ואכפתיות אתם יכולים לבטא את אהבתכם הגדולה.

קרדיט לתמונה Freepik