מעת לעת יוצאת חברת הוט עם מבצעים חדשים, הן בתחום שירותי הטלוויזיה, הן בתחום האינטרנט והן בחבילות המשלבות גם טלפון קווי. אם גם אתם שוקלים להצטרף להוט בעת הזו, הנה סקירה של כמה מבצעים אטרקטיביים שכדאי מאוד להכיר.

חבילות טריפל של הוט

הנה שתי דוגמאות לחבילות הטריפל שהחברה מציעה:

חבילת טריפל משפחתי עד 500 מגה

נכון להיום, הוט מציעה את החבילה הזו ב- 149 ש”ח לחודש למשך 12 חודשים. החבילה כוללת:

משפחה עם 2 ילדים יכולה ליהנות מכל היתרונות של טריפל במחיר אטרקטיבי.

טריפל פרימיום עד 1 ג’יגה

אם תעשו עם הוט הצטרפות תקבלו את חבילת הטריפל הזו ב- 199 ש”ח לחודש למשך 12 חודשים. החבילה כוללת:

לדוגמא, גיימרים או חובבי סטרימינג יכולים ליהנות מחוויית אינטרנט חלקה ומהירה.

מבצעי הטלוויזיה של הוט

הנה שתי דוגמאות לחבילות הטלוויזיה שהוט מציעה בימינו:

חבילת Extra

החבילה מוצעת ב- 99 ש”ח לחודש למשך 3 חודשים הראשונים, ו- 199 ש”ח לחודש לאחר מכן. היא כוללת מעל 150 ערוצים, ביניהם: ערוצי ילדים, ערוצי ספורט, ערוצי סרטים, ערוצי סדרות, ערוצי דוקו ועוד. זאת בנוסף לשירות VOD – מאות סרטים וסדרות לצפייה לפי דרישה, ואפשרות לצפייה בטלוויזיה דרך אפליקציית HOT.

חבילת Platinum

החבילה הוז מוצעת על ידי חברת הוט ב- 149 ש”ח לחודש למשך 3 חודשים הראשונים, ו- 249 ש”ח לחודש לאחר מכן. היא כוללת את כל ערוצי Extra וכן ערוצי פרמיום נוספים, ביניהם: ערוצי סרטים בינלאומיים, ערוצי סדרות בינלאומיים, ערוצי ספורט בינלאומיים ועוד. למשל, חובבי קולנוע יכולים ליהנות מהסרטים החדשים ביותר מיד עם יציאתם לאקרנים.

מבצעי האינטרנט של הוט

לסיום, הנה שתי דוגמאות למבצעי האינטרנט שהוט מציעה כיום:

אינטרנט עד 500 מגה

69 ש”ח לחודש למשך 12 חודשים. מתאים למשפחות קטנות או משתמשים קלים באינטרנט. לדוגמה, סטודנטים יכולים לגלוש באינטרנט, לעבוד על עבודות ולצפות בסרטונים בלי לחשוש מהאטה.

אינטרנט עד 1 ג’יגה

99 ש”ח לחודש למשך 12 חודשים. מתאים למשפחות גדולות או משתמשים כבדים באינטרנט. למשל, משפחות עם ילדים מתבגרים יכולים לגלוש באינטרנט, לשחק משחקים מקוונים ולצפות בסרטונים במקביל בלי לחשוש מהאטה.

קרדיט לתמונה Freepik