כשמחליטים לצאת להפלגה על יאכטה, דבר ראשון כדאי לברר כל מה שאפשר על הבילוי המיועד. אחת האפשרויות שזמינה עבורכם היא כניסה לעמוד שאלות נפוצות באתר של גל ונעמה השכרת יאכטות, ולקרוא מה אנשים אחרים שאלו, אלו שאלות נשאלו במיוחד, ומה היו התשובות לכל שאלה.

אם גם לכם יש שאלות שאתם רוצים לשאול לפני שאתם סוגרים בילוי על יאכטה, כדאי לכם לקרוא את השאלות המופיעות בעמוד שאלות נפוצות באתר https://www.yachts.co.il/ וגם לקרוא במאמר הזה את השאלות שחוזרות על עצמן לעיתים קרובות – רוב הסיכויים שתקבלו תשובה גם על השאלות שלכם.

אז אלו שאלות נפוצות מופנות בנושא השכרת יאכטות?

האם אפשר להחליט על כיוון וזמן ההפלגה?

כן, בהחלט – אתם יכולים להחליט אם אתם רוצים להפליג ללב ים אוו לצפון או לדרום, בחברת גל ונעמה ישמחו להתאים לכם אפשרויות הפלגה בהתאם למשך הזמן בו תרצו להשכיר את היאכטה. אפשר לקבוע מראש את זמן ההפלגה בהתאם לזמינות היאכטה בתאריך שבו אתם מעוניינים, האפשרויות הן החל משעה ועד למספר ימים.

האם אפשר להפליג עם היאכטה ליוון או קפריסין?

לא! בחברת גל ונעמה השכרת יאכטות דוגלים בשירות אמין ובמטרה שהלקוחות ייהנו מכל דקה שהם נמצאים על היאכטה, מניסיוננו הפלגות ארוכות לחו”ל אינם מתאימות למרבית האנשים חסרי הניסיון בהפלגות ביאכטה, לכן יש אפשרות של שיתופי פעולה עם חברות השכרת יאכטות בעולם, כך שאם תרצו לשוט בחו”ל, למשל בין איי יוון, תוכלו לטוס לשם ולקבל את היאכטה שהזמנתם שם. אם זה הכיוון שלכם, יש לנו גם תכנון לחופשת שייט ביוון המפרט לאן תגיעו ואיפה תטיילו, ממש שייט יאכטות מאורגן.

האם היאכטה של גל ונעמה השכרת יאכטות כשרה ומתאימה לקהל הדתי?

אם כבר מדברים על שאלות נפוצות, זו אחת השאלות שחוזרות על עצמן – והתשובה היא בהחלט כן. ביאכטה מותקנות מזוזות בכל חדר, ויש מרחק מספיק גדול בין הסקיפר ובין הסיפון, כך שגם נשים דתיות יכולות לצאת להפלגה בלי להרגיש אי נוחות.

האם אפשר להפליג ליעד כלשהו עם לינה?

בהחלט. גל ונעמה השכרת יאכטות מציעה לכם טיולי שייט של עד שלושה ימים, שבהם תוכלו ללון במרינות אחרות בארץ, לסעוד במסעדות, להכיר ערים שאולי לא ביקרתם, וליהנות מארצנו דרך הים ולא דרך הכביש.

אילו עוד שאלות נפוצות במיוחד?

כמה אנשים יכולים להיכנס בתוך יאכטה ומה עם ספורט ימי?

להפלגה רגילה עד 13 אנשים, להפלגה ארוכה (כלומר – טיול של יומיים או שלושה) עד שני זוגות, לכל זוג יש קבינה פרטית משלו ביאכטה. אם מזג האוויר ותנאי הים מאפשרים, תוכלו לקפוץ לים על אבוב – וזה אחד הדברים הכי כיפים שתעשו.

האם היאכטה מתאימה גם לאנשים מבוגרים?

כן, היאכטה מתאימה לכל בני המשפחה – גם לילדים קטנים וגם לסבא וסבתא, כולם יכולים ליהנות משייט קסום.

אם לא מצאתם מענה לשאלתכם – צרו קשר עם גל ונעמה השכרת יאכטות0504600470 ותקבלו מענה אישי.

קרדיט לתמונה Freepik