כשאתה נוסע לעסקים, קל לשכוח דברים שאולי תזדקק להם. אתה עלול למצוא את עצמך אורז בחיפזון, מנסה להיות שלם ויעיל ככל האפשר. אתה עלול להיות כל כך מודאג לזכור את כל מה שאתה שוכח משהו חיוני.

להלן חמישה דברים קטנים שאתה עלול לשכוח אם אתה נוטה לארוז יותר מדי בנסיעת עסקים:

דַרכּוֹן. זה כנראה צריך להיות הדבר הראשון שאתה חושב עליו. דרכונים יוצגו בגבולות, כך שתצטרך לקבל את שלך כדי לחזור לארצות הברית. אם יש לך דרכון שפג תוקפו, יהיה עליך להגיש בקשה לקבלת דרכון חדש כשתגיע ליעד.

קרם הגנה. סביר להניח שתצטרך גם קרם הגנה. השמש משתקפת מחוץ לרסיסים, כך שהבוהק יכול להיות דרמטי. אתה לא רוצה לבלות חצי יום בבריכה וכוויות שמש.

כֶּסֶף. תזדקק לכסף לאוכל ולמזכרות. כדאי גם להביא איתך מזומן נוסף מכיוון שאין כספומטים בחו”ל. תזדקק גם למטבע מקומי לטיפים ולתשלום תעריפי מוניות.

עטים. באמריקה, אנחנו אוהבים לתת חמישים גבוהים לאיש שלנו בשמיים. פסל החירות הוא המקום האהוב עלינו לנופף אליו. אבל, רוב האירופאים מודים כי משאבות האגרוף חלולות. אם אין לך משאבות אגרוף בבית, זוג בגודל נסיעות יתאים מצוין.

מִכְנָסַיִים קְצָרִים. סביר להניח שתצטרך גם מכנסיים קצרים, וזוג נעליים או סנדלים.

מישקפי שמש. עם מועדוני Luxury כמו מועדון הנופש קלאב, אתה יכול לבחור לייבל מעצב שיתאים לארמון שלך. אם אתה מעדיף שזה יהיה בלתי פורמלי, תמיד יש את מועדון סול בעלות נמוכה.

מטען בדוק. תמיד תזדקק למטען מסומן – תמיד. אם אתה נוסע תכופות, יהיה לך מספיק זמן לבדוק את התיקים שלך. יהיה עליך גם להשאיר הרבה דקות לחכות בתור בקרוסלה של המטען. חופשה בחלק מהארמונות ברחבי העולם תדרוש מכם גישה מהירה לתיקים משלכם.

 תג זיהוי. אלא אם כן אתה נוסע לכפר נידח, תרצה שיהיו תגי זיהוי על התיקים שלך. תגים אלה הם התוכניות הקטנות להופיע בתג שלך. הם מציגים את שמך וחברת התעופה שלך, כמו גם את היעד שלך.

צלם את תג הזהות שלך ואת אישור ההזמנה. שכור סריקה-אורמה מהום דיפו במחיר של 10 $ לדקה, שבה תוכל להשתמש כדי להציץ בתג הזהות שלך. אתה יכול לאסוף תוויות כתובת לאיסוף במלון שלך. אתה יכול להזמין ערכת מדבקות מ- Miesau כאן.

הקפד לעבור על כל סנטימטר של תג המזהה. קח שני פנים עם מבט, מונחים זה לצד זה. התמונה הראשונה חייבת להיות זהה לתמונות הזיהוי שאתה מספק. התמונה השנייה חייבת להיות תקריב של הפנים שלך, כך שתוכל לתקן את כל הטעויות באמצעותה מאוחר יותר.

ברגע שיש לך את שתי התמונות שלך, התקשר למספר שבחלק האחורי של אישור ההזמנה שלך. עליך להתקשר כדי לאשר ולספר לנהג המונית את שמך. עדיף לעשות זאת במקום שקט, רצוי ללא רעשי רקע.

לאחר שהתקשרת למספר וקיבלת אישור, עליך להדפיס את תג המזהה. משם, אתה יכול מיד להתחיל לחכות להסעה. זכור להביא חותמות גומי או חותמות הניתנות להוספה בעת הצ’ק אין. המראה של תג הזיהוי הוא דבר שיגרום לך להתבלט כאדם הניתן לזיהוי.

כאשר אתה יוצא משדה התעופה, הצג את התמונה לאנשים ואמר: “אני בחופשה ואני צריך מונית”. יהיה עליך לתת להם את יעדך, ואולי לתת להם את שמך. אנשים ברוב המדינות תמיד קשובים למטייל שנראה כאילו הוא בחופשה.

יהיה לך קל יותר למצוא חבילות נופש קרוב יותר ליעד שלך, ותבזבז פחות זמן בנסיעות ותבזבז כסף שניתן להוציא במזכרות.

ככל שיש לך יותר זמן חופשה, כך יהיו לך יותר הזדמנויות לראות חלקים שונים ביעד שלך.

 תכנן טיול אחרי שהילדים במיטה, כך שתוכל לעשות קצת טיולים לבד. GPS הוא תמיד רעיון טוב ויכול לעזור לך לברר היכן אתה בדיוק ומה אתה רוצה לעשות.

ללבוש נרתיק מותניים ולהשתמש במערכת דומה במהלך הטיול שלך.

הוספת תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *