אין ספק כי עולם הניתוחים הפלסטיים התפתח מאוד בעשורים האחרונים ואין ספק כי מה שהיה נכון ללפני עשרים שנה לא נכון להיום בתחום הניתוחים הפלסטיים. כך יוצא כי עוד ועוד אנשים מבצעים ניתוחים אלו וזה מעלה את השאלה האם כדאי לנו לבצע ניתוח פלסטי? אם כן אין ספק כי ניתוח פלסטי הוא דבר בעל ערך גדול היכול לשפר את המראה שלנו בצורה ניכרת.

אך שנייה לפני שאתם מבצעים ניתוח פלסטי כדאי לשקול את האופציה של טיפולים אסתטיים שאינם חודרניים. קחו לדוגמא את הנושא של זריקת בוטוקס מדובר על דרך נהדרת להיות צעירים ויפים יותר ואין מדובר על ניתוח פולשני כמו ניתוח אף או מתיחת בטן. לכן כדאי להתייעץ עם הרופא הפלסטי ולשמוע ממנו האם כדאי לנו לבצע ניתוח פולשני או שמא פרוצדורה פחות פולשנית עדיפה בשלב זה.

הזרקת חומצה היאלורונית – הדרך הטובה ביותר להיות יפים

יש הרבה דרכים להיות צעירים ויפים יותר אך אין ספק כי אחת הדרכים הטובות ביותר להצעיר את העור שלנו זה באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית. החומצה משפרת מאוד את מראה הפנים ומעניקה לנו עור צעיר יותר ומכן היתרונות העצומים שלה.

על רקע זה אנו חייבים לציין כי ד”ר אנדרי אופק הוא כיום המומחה הגדול ביותר להזרקת חומצה מסוג היאלורונית ולכן כדאי לפנות אליו אם אתם רוצות או רוצים להצעיר את העור שלנו. ההזרקה היא לא הליך פולשני והיא לא ניתוח וזה היתרון הגדול ביותר שלה. זו דרך מהירה וזולה יחסית להיות צעירים יותר ולכן ההזרקה היא הליך כה מומלץ על ידי רופאים רבים שמכירים בתוצאות החיוביות של ההזרקה.

האם זה משנה מי מזריק לנו את החומצה?

עולה השאלה האם זה משנה מי מזריק לנו את החומצה? אם כן כמו בכל בתחום בחיים גם כאן יש משמעות אדירה לשאלה מי מזריק את החומצה. כאשר אנו הולכים למוסך זה ברור שאנו צריכים לבחור איש מקצוע אמין וטוב וכך גם כאשר אנו מתקנים את הסמארטפון שלנו.

באותה מידה אנו חייבים למצוא איש מקצוע אמין וטוב שיזריק את החומצה בצורה הטובה ביותר שיש. ככל שתמצאו איש מקצוע יותר טוב כך ההזרקה תהיה ברמה יותר גבוהה וכך אתם תהיו יותר צעירים וצעירות ולכן אל תתפשרו ובחרו את איש המקצוע הטוב בשוק להזרקת החומצה.