אם יש מצב שבו לילדים שלנו יש נטייה לרעב מתמיד, זוהי לא ספק יציאה לטיול, בין אם מדובר בטיול רגלי, פיקניק בחורשה, נסיעה לפעילות אקסטרים, יום בבריכה או בים. לפתע הילדים שלא רוצים לאכול כלום נתקפים באובססיית רעב בלתי נשלטת שיש למלאה כמה שיותר מהר עם משהו באמת טעים. בדיוק לצורך הזה עונים חטיפי צ’ונגו של חברת עוף טוב. מדובר בחטיפי מיני שניצל מעולים המוצעים במגוון טעמים, עסיסיים בטירוף וסופר קראנצ’יים.

הכירו את חטיף הצ’ונגו על טעמיו הנהדרים

למי שעדיין לא מכיר, חטיפי צ’ונגו של עוף טוב הם הנשנוש הכי טעים בעיר, עסיסי ביותר בפנים וקריספי במיוחד מבחוץ. מדובר בחטיפי מיני שניצל איכותיים העשויים ממתחי עוף שלמים, מעופות שגודלו ללא אנטיביוטיקה, המוצעים בארבעה טעמים נהדרים. בתור התחלה, חטיף צ’ונגו מוצע עם הקלאסיקה הבלתי מנוצחת והאהובה על כולם של ציפוי שומשום. כמו כן תוכלו לבחור בצ’ונגו עם טעם מעושן וצלוי מושלם של תיבול גריל. מי שאוהב טעם מעט בועט יוכל לבחור בצ’ונגו עם ציפוי חריף מתוק פיקנטי, ומי שאוהב לאכול ליד השניצל שלו צ’יפס ייהנה ממנת צו’נגו בציפוי מופלא של לא אחר משבבי צ’יפס. אין ספק שזהו נשנוש מזין, קליל ומאוד טעים שכל בני משפחה רק יחכו לטרוף.

חטיף מיני שניצל לכל מקום ובכל מצב

את חטיפי מיני שניצל צ’ונגו הנהדרים תוכלו להכין במהירות לצרכים שונים, בין אם כחלק מארוחה עיקרית, לארוחה קלה, לארוחה לעבודה או בית ספר, כמטעמים לפיקניק או כנשנוש קל. את החטיף תוכלו להגיש בתוך לחמניה או פיתה, עם כל ממרח שבני המשפחה אוהבים כמו מיונז, קטשופ או חומוס.

בנוסף, את חטיפי הצ’ונגו תוכלו לאכול גם כמו שהם בידיים, לצד ירקות חתוכים, צ’יפס, מטבלים אהובים וכדומה. במילים אחרות, אם אתם מחפשים נשנוש משביע, טעים ומזין לטיול, כדאי שתהיה לכם במקפיא לפחות שקית אחת של צ’ונגו, ועדיף בכמה טעמים מופלאים. כך בכל יציאה מהבית תוכלו להכין תוך דקות ספורות נשנוש מעולה שכולם יחכו לו ואפילו יהיו מוכנים לוותר על קניית מזון מהיר בדרך. תזכו בשקט נפשי עם בני משפחה שבעים ומרוצים, שהטיול הוא רק תירוץ עבורם ליהנות מנשנושי צ’ונגו נהדרים.

קרדיט תמונה FREEPIK