טורקיה נחשבות למעצמות יבוא, הרבה בזכות הקרבה לישראל, ההיצע הגדול של המוצרים והרגולציה המוסדרת המקלה על תהליכי הייבוא וכמובן עוד שלל יתרונות עליהם נפרט בהמשך. בואו נראה מה הפך את טורקיה למדינה כל כך פופולרית לייבוא ומהם היתרונות הבולטים של ייבוא מטורקיה.

טורקיה הפכה לאחת המדינות הפופולריות לייבוא מגוון עצום של מוצרים, החל מתוצרת חקלאית ועד אופנה, מוצרי חשמל ומה לא… עסקים רבים רואים את טורקיה כיעד אטרקטיבי לייבוא סחורה, וזאת למרות הקרירות של הטורקים והיחסים הקשוחים של הנשיא ארדואן. כל אלה לא מפריעים למאות ספינות משא להגיע בתדירות גבוהה לנמלי אשדוד עמוסים בסחורות. נציין כי ייבוא מטורקיה לישראל מתבצע בהיקפים גדולים במגוון רחב של ענפים, כך שמי שמעוניין להתחיל לייבא צריך לדעת שהוא נכנס לתהליך מסודר ונגיש.  

למה לייבא דווקא מטורקיה?

ראשית, נסביר כי טורקיה היא מעצמה של ייבוא עם היצע רחב של תוצרת מגוונת ונחשבת לאיכותית מאוד יחס לחברתה סין שנחשבת אף היא למעצמה גדולה. מפעלים ויצרנים בטורקיה מציעים מוצרים בייבוא וייצור אישי בהתאם לדרישות הספציפיות של היבואנים, כולל פיתוח מוצרים בהתאמה אישית. לכל אלה נוסיף את העובדה שבטורקיה יושבות מעצמות בינלאומיות ומפעלי ענק של מותגים גדולים כמו חברת LG, DELL, HP, אריקסון ויצרני רכב רבים.

היתרונות הבולטים של יבוא מטורקיה:

קרבה גיאוגרפית

אין ספק שזהו היתרון הגדול, הרי הקרבה הגיאוגרפית למדינת ישראל מאפשרת לייבא מוצרים במהירות שיא ביחס למדינות אחרות כמו סין לדוגמה. פרמטר זה חשוב לחברות העוסקות עם חלקי חילוף וזקוקות לחלקים של מכונות ייעודיות בדחיפות.

אין תשלום מכס על יבוא מטורקיה

מכיוון שטורקיה בעלת מעמד זהה לזה של מדינות האיחוד האירופאי, אין מכס על היבוא מטורקיה, פרמטר המפחית באופן משמעותי את עלויות הייבוא. מה זה אומר? שיבואנים יוכלו ליהנות מיתרון בשוק התחרותי ולמכור מוצרים במחירים הרבה יותר אטרקטיביים.

הובלה מהירה מאוד

בשל הקרבה הגיאוגרפית לישראל הסחורה מגיעה הרבה יותר מהר. בנוסף, ישנה תדירות גבוהה מאוד של טיסות ואוניות המגיעות ויוצאות מטורקיה, ולכן ניתן לקבל סחורה במהירות.

היצע מגוון ועצום של מוצרים

טורקיה מציעה מגוון רחב של מוצרים מקטגוריות שונות ואפילו מוצרים מתעשיות ספציפיות מאוד כמו  בתחום האופנה, מוצרי חשמל, בדים, ברזל, תכשיטים, שיש, תוצרת חקלאית ועוד רבים.

מוצרים איכותיים

טורקיה ידועה היטב בתוצרת האיכותית ובכוח האדם האיכותי והמפותח ביחס למדינות אחרות, ולכן ניתן להזמין כמעט כל מוצר באיכות גבוהה.

עלויות זולות יותר

בשל הקרבה לישראל והתדירות הגבוהה של האוניות והטיסות המגיעות מטורקיה לישראל, באופן טבעי עלויות ההובלה תהיינה זולות יותר ביחס ליעדים אחרים, ולכן יבואנים המחפשים לחסוך בעלויות יוכלו ליהנות ממחירי שינוע זולים. 

ייבוא מטורקיה עושים רק עם המקצוענים!

 חברת MC Cargo & Logistics בעלת ניסיון רב בליווי בעלי עסקים המעוניינים לייבא מוצרים מטורקיה, ועובדת לפי מתודות עבודה מוקפדות המבטיחות שקט נפשי בכל התהליך!

>>> למידע נוסף על השירות, התקשרו אלינו עוד היום >>>