האם אתה רוצה לרדת במשקל? אם אתה כמו רוב האמריקאים, אתה כנראה רוצה לוודא שאתה יורד במשקל. אבל לא קל לרדת במשקל. רוב האנשים שחווים ירידה במשקל לעתים קרובות מחזירים אותה בחזרה. למה? מהן הסיבות הרגשיות לדיאטה?

רוב הדיאטה יוצאת לדרך עם כוונות טובות. אבל לפני שתתחיל חשוב להבין מה זה אומר.

ראשית – הבינו שאתם כבר יודעים את החשיבות של להיות בריאים. אם אתה סובל מעודף משקל אתה יודע שאתה צריך לרדת במשקל.

יש דברים חשובים יותר בחיים מהמשקל שלך. האם זה נשמע מובן מאליו? זה לא?

שנית – הבינו כי עודף משקל או השמנת יתר ייצרו מצב נפשי שלילי.

לאנשים שמנים רבים יש תסביך נחיתות ואמונה שהם פחות בני אדם. אז הם מאמינים שהחיים לעצמם אינם מקובלים. זה מוביל להתנהגות הרסנית עצמית.

שלישית – הבינו שעליכם להתמודד עם האתגרים הרגשיים הכרוכים בירידה במשקל.

אתה מבין שהכישלון לרדת במשקל ייצור דיכאון וחרדה וכתוצאה מכך תהיה התנהגות הרסנית יותר. זה יכול להפוך למעגל קסמים. התנהגות הרסנית עצמית מביאה לעלייה נוספת במשקל. זה יכול למנוע ממך לרדת במשקל.

אז החלטת לרדת במשקל – יש לך רצון לרדת במשקל ולשמור עליו. אז מה הבחירות שלך?

אתה רץ לחנות כדי לקנות את ספר הדיאטה העדכני ביותר ואתה מרים בצער רב את הדיאטה היקרה והנמכרת ביותר שיש -דיאטה דלת קלוריות. אתה מקווה שהירידה במשקל שלך והורדת האנרגיה תספק את הירידה במשקל והיתרונות הבריאותיים שאתה מחפש. אחרי הכל אם כולם עושים את זה, למה שלא כדאי לך?

להלן השאלות שעליהן עליך להשיב לפני שתתחיל:

הכרת השאלות ולא התשובות נותנת לך גנרטורים שאיתם תוכל להתאים אישית את אסטרטגיית ההרזיה שלך. זה ייתן לך את הכלים להשגת הירידה במשקל שיצא לך להשיג. מה שתמצא הוא תהליך של ניסוי וטעייה, כישלונות רבים, הצלחה אחת אחרי השנייה וסבלנות. זה מה שאתה רוצה?

אם לא, אתה לא לבד. אלפים, או אולי אפילו מיליוני אחרים נמצאים באותה מלכודת. האם אתה אחד מהמושפעים לרעה או בעל הנחישות בשלווה הקשה על שרירי הבטן הממוקמים? הבחירה היא תמיד שלך לעשות. זה שלך להתחיל עם תוכנית ההרזיה הנכונה ולהמשיך עד הסוף.

אז מה אתה מתכוון לעשות בנידון? האם אתה מתחיל דיאטה נוספת? האם אפשר ליהנות מירידה במשקל ולא לשלול את גופך? המשך לקרוא לקבלת כמה טיפים יקרי ערך.

 פארקים, למרבה המזל תמיד יש מספיק ריאלטים פתוחים שתוכל להתנייד. זה יעלה לך, אבל זה לא מה שאנשים רוצים? האם אתה מרגיש שאתה עושה קצת פעילות גופנית ואז מרגיש את התשישות הפיזית והנפשית הקשורה לכישלון? האם אתה מרגיש שאולי עליך לשלוף את המקרר ולהחביא אותו איפשהו?

מה שאתה צריך זה תנועה ופעילות גופנית מובנית בפעילות של חיי היומיום שלך, כך שאת נעה ברציפות.

חפש משהו שאתה אוהב לעשות ועשה אותו. שחקו כשות, כדורסל, כדורעף, ראו את המים או שחקו מחבואים או ציד ברווזים. ראה משהו שאתה נהנה ועשה אותו לעתים קרובות.

הוסיפו יותר תנועה לחייכם על ידי הליכה לחנות או כמו מהחנות לעבודה ולאחר מכן סעו באופניים ולא ברכב.

הישארו על הרגליים כמה שיותר במהלך היום. צא מהבית לקניון והסתובב בו. תיכנס לבית ותעשה את מטלות הבית. לקחת את ההפסקה הזו של 5 דקות לעמוד בטלפון ולהסתובב בטלפון זה רעיון נפלא! אתה יכול להרחיב את התפיסה שלך באיזו תדירות אתה צריך לעמוד וכו ‘.

הסתובב בבניין שלך ועשה זאת במרץ. בין אם אתה הולך ברחוב, אם על הליכון, או אפילו צופה בטלוויזיה, הגדל את רמת האימון שלך באופן הדרגתי ככל שאתה מגביר את התנועה שלך סביב הסביבה. עליות וירידות קטנות אלו הקשורות לירידה במשקל משפרות את איכות חייך מכל הבחינות.

בכל אופן, פנה לרופא המטפל לפני שתתחיל בתוכנית אימונים כלשהי, אך אני מאמין שרובם המכריע של אנשי מקצוע בתחום הבריאות יסכימו שאם לא תתאמן באופן קבוע, הזמן שצבר הוא לנצל בזבוז זמן והפוטנציאל לשרוף, לשמר ואפילו לשפר את השריר פוטנציאל כזה בדרך כלל גדל אם אתה מתאמן באופן קבוע. המשך לקרוא כאשר אנו מסתכלים על תנאי התנועה ופעילות גופנית כסוד לבריאות טובה. הסוד השני לבריאות הוא סדרת אימונים המשולבת עם דיאטה נכונה ובריאה.