עוד מעט בתקופת החגים, רבים מאיתנו יעמדו ליד המנגל ויכינו ארוחות בשרים למשפחה ולחברים. אם גם לכם יש את המנגל בתוכניות לחגי תשרי, חשוב שיהיו לכם מוצרים איכותיים ועמידים שישפרו את רמת הבטיחות ואת הטעמים.

מנגל גז או פחמים?

קודם כל לגבי המנגל. אם אתם עדיין משתמשים במנגל הפחמים המסורתי, אולי הגיע הזמן לשמוע קצת על היתרונות של מנגל על גז. מדובר במנגל שיכול להתחבר לבלונים הגדולים של הבית, או לחילופין אפשר להזמין בלונים קטנים יותר של 2.5 או 5 קילוגרם, המאפשרים לנייד את המנגל ממקום למקום בחצר, במרפסת, לפרגולה, מתחת לעץ וכדומה. למנגל על גז, שהפך למאוד פופולארי בישראל בשנים האחרונות, יש כמה יתרונות משמעותיים.

קודם כל, חוויית הצלייה איתו הרבה יותר קלה ונוחה, כי אין צורך להתאמץ על ההדלקה ולהשתמש בכל מיני חומרי הדלקה למיניהם, וגם אין צורך לנפנף ולהזיע בעוד הריחות של הפחם והאש נדבקים אל החולצה המיוזעת. כמו כן, מנגל על גז מאפשר שליטה מלאה בגובה הלהבות, מה שתורם לצלייה מדויקת בדיוק כפי שאתם אוהבים.

לצד הזמנת בלון גז – מוצרי איכות עמידים

יש מגוון מוצרים המשמשים לתחזוקת המנגל ולתהליך הצלייה, שיכולים להשפיע על הבטיחות ועל הטעמים. כך למשל, אביזרים כמו סכין עם ידית דמויות עץ, מלקחיים נירוסטה ומזלג ארוך יאפשרו לטפל בבשרים הנצלים על המנגל מבלי להיכוות, וניתן גם לשטוף אותם לאחר מכן ללא חשש שיעלו חלודה או יתבלו כמו אביזרים העשויים מברזל או מעץ. דוגמא נוספת לבעלי מנגל על גז היא ערכת החיבור, הכוללת חבקים חזקים, צינור חדש ועמיד ווסת לחץ. אם לא החלפתם את האביזרים הללו בשנה האחרונה, כדאי לשים לב שהם תקינים לחלוטין, ואם לא – החליפו אותם בחדשים.

עוד אביזר שכדאי לחשוב עליו הוא מתקן צלייה ייעודי לצלייה של ירקות , עוף או בשר, המגיע עם כוסית שאליה ניתן להכניס מרינדות, יינות, בירות וכדומה, ובכך לקבל תוצאות טעימות במיוחד. אפשר להתחדש גם עם רשת ייעודית לצלייה של דגים, או רשת צלייה רב תכליתית, המאפשר להפוך את הבשרים או הדגים בקלות רבות מעל ללהבה. בכל מקרה, את המוצרים חשוב להזמין מאתר המציע ציוד למנגל שאצלו תהיו בטוחים שאתם קונים מוצרי איכות עמידים ומקצועיים, שישרתו אתכם נאמנה ובבטיחות לתקופה ממושכת.