השכרת רכב בישראל על מנת לטייל בארץ מאפשרת למטיילים לנוע בכוחות עצמם ללא תלות בנהג או נוסעים אחרים, כתוצאה מכך מחליטים תיירים ומטיילים רבים להשכיר רכב בהתאם לצרכי הטיול. כיום ניתן לבחור בין מגוון רחב של רכבים איכותיים להשכרה כמו למשל: ג’יפים,רכבים פרטיים קטנים,רכבים משפחתיים,רכב בעל 8 מקומות,טנדרים,קראוונים,אוטובוסים,מיניבוסים ועוד. בשל המבחר הרב ניתן לבחור ברכב שיתאים בדיוק לסגנון הטיול,לכמות הציוד שצריכים לקחת,למספר האנשים ולסכום הכסף שבאפשרותנו להשתמש על מנת להשכיר את הרכב.

במידה וילדים הם חלק מהטיול ניתן להשכיר רכבים שמצוידים במערכת DVD, דבר שיעסיק את הילדים במן הנסיעה ויאפשר להורים ליהנות מנסיעה רגועה ושקטה. יתרה מכך, ניתן להוסיף בהשכרת הרכב אביזרים נוספים כגון: GPS,כיסא בטיחותי לתינוק, דיבורית Bluetooth ועוד.

היכן ניתן לבצע את השכרת הרכב?

ניתן לבצע את ההשכרה בסניפים בארץ ובעולם שאותם מפעילים חברות ישראליות או להשכיר את הרכב מחברות בינלאומיות שמפעילות סניפים להשכרת רכבים בארץ. חלק מהחברות הן בעלות שם מוכר יותר וחלק פחות. לפני השכרת הרכב מומלץ מאוד לערוך השוואת מחירים בין מספר חברות, לבדוק את תקופת הזמן שניתן להשכיר אליה את הרכב (השכרת הרכב ליום,לשבוע,לחודש ועוד), בנוסף חשוב לבדוק את סוגי הרכבים שניתן להשכיר מאותה החברה כדי שנמצא את הרכב המתאים ביותר לסגנון הטיול שלנו. לאחר שנערוך את השוואת המחירים ונבדוק את יתר הפרמטרים ניתן יהיה לבצע את הבחירה הטובה ביותר בשבילנו.

יתרונות בטיול עם רכב שכור

בטיחות ותקינות- הרכבים אותם נשכיר מטופלים באופן שוטף ומבטיחים רמה גבוהה של בטיחות ותקינות של הרכב.

איסוף והחזרה- חברות השכרת הרכבים מאפשרות שירות איסוף של הרכב מהנקודה בה נמצא הלקוח והחזרה לנקודה שיבחר, זאת על מנת למנוע מהלקוח בזבוז זמן, תשלום נוסף על מוניות או כל טרחה שהיא.

שירות לקוחות- חברות ההשכרה ידועות בשירות הלקוחות הצמוד שלהם שקיים על מנת לעזור לנו בכל נושא כזה או אחר במהלך הטיול.

שירותים נוספים- שירותי מוסך ושירותי גרירה מסופקים על ידי חברות ההשכרה ובכך מונעים מהלקוח התעסקות ישירה בנושא זה.

דברים שחשוב לבדוק בעת קבלת הרכב

חשוב לדעת! השעה בה קיבלנו את הרכב מחברת ההשכרה היא גם השעה בה עלינו להחזיר אותו, חשוב להקפיד על נושא זה כדי שלא יווצר מצב בו נשלם על יום השכרה נוסף.

דבר נוסף וחשוב מאוד הוא לבדוק מהי מגבלת הקילומטרים היומית ולהשתדל לא לחרוג ממנה על כדי שלא יחייבו אותנו בסכום כספי נוסף.

כמו כן חשוב לבדוק את גובה ההשתתפות העצמית במקרה של נזק או גניבה, ניתן גם לבחון את האופציה לביטול ההשתתפות העצמית.

כאשר אנו משכירים את הרכב אנחנו מקבלים אותו עם מיכל דלק מלא וכך גם עלינו להחזיר אותו, במידה ומיכל הדלק לא יהיה מלא בעת החזרת הרכב משכיר הרכב יאלץ לשלם מחיר גבוה יותר על כך. בדקו גם מה סוג הדלק המתאים לרכב שהשכרתם על מנת למנוע אי הבנות.

בדקו האם הביטוחים הבסיסיים כלולים במחיר השכרת הרכב.

בדקו מה הוא הגיל המינימלי בו ניתן להשכיר את הרכב בחברת ההשכרה אליה פניתם.

תהנו מפרטיות מהטיול יותר מהנה עם רכב מושכר!

השכרת רכב תהפוך את הטיול שלכם למהנה יותר מכיוון שתוכלו לבחור ברכב שמתאים בדיוק לצרכים שלכם ולא תהיו תלויים באוטובוסים או רכבות דבר שיאפשר לכם לטייל בקצב שלכם ולא בהתאם ללוח הזמנים של התחבורה הציבורית. יתרה מכך, תהנו מפרטיות מלאה כי לא תצטרכו להעביר את זמני הנסיעות בחברת אנשים נוספים.

הוספת תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *