מתכוונים להצטרף לטלוויזיה של הוט? חושבים על חבילת דאבל או טריפל? רוצים לדעת אילו סדרות מעולות מציעה נכון להיום חברת התקשורת  המובילה בישראל? אם כן, בשורות הבאות נסקור חלק מהסדרות החדשות והמסקרנות שתוכלו לראות על המסך בבית.

פול ספיד – סדרת נוער חדשה

ממש לא מזמין החלו להקרין בהוט את סדרת הנוער החדשה, העונה לשם פול ספיד. בהתאם לשמה, החברה מהווה תוספת לסרטי הקולנוע הפופולאריים פול ספיד ופול גז, ומשתתפים בה שחקנים כמו מיכאל גבעתי, קים אור אזולאי, קווין רובין ועוד. הסדרה מתארת את סיפורו של אדם שהיה בעבר רוכב אופנוע מקצועי, שנוסע לאיטליה בשביל להיות מאמן של נבחרת ישראלית חדשה, השואפת כמובן לנצח את המתחרים האחרים. בין היתר, בנבחרת משתתף מאור הלוי, שמתחיל את דרכו בתור מכונאי ולאחר מכן עולה על המסלול. הוא מתאהב בחברתו של ידידו הטוב ביותר, ובין השניים מתפתח רומן. בנוסף, בנבחרת משתתף מייקי מהוד השרון, שגדל עם כפית זהב בפה אך מדי פעם מסתבך בקטטות אלימות.

לא רציונלי – סדרת מתח עם בסיס ישראלי

לא רציונלי היא סדרה אמריקאית, דרמת מתל שמתבססת על ספרו של דן אריאלי, לא רציונלי ולא במקרה. בסדרה משתתפים כמה שמות מוכרים, כמו ג’סי מרטין שהשתתף בתוכנית המצליחה חוק וסדר, ועוד. מרטין הוא גם הגיבור המוביל של הסדרה, שכמו דן אריאלי הוא פרופסור ידוע לפסיכולוגיה התנהגותית. בארסנל הכישורים שלו יש גם כישרון יוצא דופן להבין את טבע האדם, מה מוביל לגיוסו אל ה- FBI כדי לעזור בניתוח פרופילים.

כבאי קליפורניה – העונה הבאה

לאחר הצטרפות להוט תוכלו לצפות מש בקרוב בעונה הבאה של כבאי קליפורניה. מדובר בסדרה אמריקאית, דרמת אקשן, עם מקס תיריוט ככוכב הראשי. תיריוט משחק בסדרה את מקס, אסיר צעיר שיש לו עבר של התנהגות בעייתית. כדי לנסות לקצר את מאסרו, מקס מתנדב לתוכנית מיוחדת שבה הוא מסייע להגנה על יערות בקליפורניה מפני שריפות. לאחר זמן מה נכנס מקס במסגרת התוכנית ליערות שסביב העיר בה נולד, וכאן עליו לעבוד עם אסירים אחרים ועם חברים שהכיר משנות ילדותו והתבגרותו. ביחד הם מתגברים על שריפות גדולות שמתרחשות באזור.

וזאת רק ההתחלה

מלבד האמור לעיל, לאחר הצטרפות להוט תוכלו לראות עוד סדרות ועונות חדשות, למשל פשע באדינבורו, העידן המוזהב, שותפים למסע, האוהבים, מד מן, שקרים חולפים, ועוד.

קרדיט לתמונה Freepik