תמונה המודפסת על גבי קנבס הופכת למוצלחת בעת בה היא מהווה תמונה מעניינת שאנו מחפשים את ההזדמנות להסתכל עליה בכל פעם מחדש. ניתן לציין כי לכל אחד ואחת מאיתנו קיים פריט עיצובי מסוים שברוב המוחלט של המקרים עשוי למשוך את מירב תשומת הלב שלנו כלפיו. הפריט הזה בהחלט יכול להפוך לתמונת קנבס המגיעה בליווי מסגרת אסתטית ואלגנטית. מסגרות לתמונות קנבס הם בעלי משקל רב בכל הנוגע לקביעת המראה הסופי של התמונה על גבי הקיר שלכם. יש לציין כי קיים מגוון רחב של דוגמאות רבות לכלל המסגרות המוצעות בשוק המיועדות עבור תמונות בגדלים ועיצובים שונים. ישנם מסגרות לתמונות עבות, דקות, תמונות מעוצבות בליווי עיטורים וכן הלאה וכן הלאה. כיצד בוחרים מסגרות לתמונות קנבס? ריכזנו עבורכם את כל המידע הרלוונטי בנושא, על מנת להקל עליכם בעת מעמד הבחירה.
השלבים בבחירת מסגרות לתמונות קנבס
בעת בה אתם בוחרים מסגרות לתמונות קנבס, מוטב כי תחלקו את תהליך הבחירה למספר שלבים. לכן, חילקנו לכם את התהליך למספר שלבים מרכזיים שחשוב להתייחס אליהם:
השלב הראשון – תחילה, עליכם להחליט האם התמונה שלכם אכן צריכה מסגרת על מנת להשלים את המראה הסופי שלה. יש לציין כי כל תמונה שתרכשו תגיע יחד עם 2 אפשרויות לרכישה, מתיחה או מסגור. נוסף על כך, קיים מגוון רחב של תמונות שהיופי המתלווה אליהם טמון דווקא בפשטות שבציור, וניכר כי אין צורך בהוספת מסגרת לתמונות שכאלה. זאת בעת בה ישנם תמונות שכל היופי שלהן נמצא בשילוב המסגרת המתאימה לתמונה אשר מודפסת על גבי הקנבס. לאחר שהחלטנו האם להוסיף לתמונה מסגרת או לא, עלינו להתחשב בעוד מגוון פרמטרים נוספים. אחד מהם יהיה גודל הקיר – שכן מרבית האנשים נוטים להתבלבל בין המידה החיצונית למידה הפנימית של התמונה. מידה פנימית הינה למעשה ההדפסה עצמה או לחילופין הציור הנמצא על גבי הקנבס, אך במידה ונוסיף לתמונה גם מסגרת, יש לציין כי המידה של התמונה תשתנה למידה החיצונית שלה. מידה חיצונית הינה למעשה המידה הכוללת והינה זו שתקבע בסוף.
השלב השני – בשלב השני לבחירת מסגרות לתמונות קנבס, עליכם להסתכל על הקונספט העיצוב המקיף הכולל של החלל המיועד עבור תליית התמונה שלכם. עליכם לשאול האם מדובר בעיצוב כפרי, מודרני או לחילופין מסורתי? לפיכך למעשה תוכלו להתמקד בבחירת מסגרת מתאימה מבחינה עיצובית לשאר החלל בו התמונה תוצב, דבר אשר יעניק לכם השלמה לקו העיצובי המנחה את החלל המיועד. על כן, על מנת לוודא כי אכן בחרתם בבחירה המתאימה ביותר מבחינה עיצובית, ההמלצה המרכזית תהיה להתייחס בעיקר לצבעים ולגוונים של החדר.
השלב השלישי – השלב האחרון בעת בה אתם בוחרים מסגרות לתמונות קנבס יהיה היחס בין המידות של התמונה למסגרת התמונה עצמה. יש לציין כי ככל שהתמונה תהיה קטנה יותר, כך למעשה מסגרת גדולה עשויה להכביד עליה, להוריד לה את הערך ולקחת את כל הפוקוס. חשוב כי המסגרת תוסיף לתמונה ולא להפך, לכן במעמד הבחירה מומלץ להתאים את הפרופורציות הנכונות שבין מידות המסגרת לתמונה עצמה

קרדיט תמונה FREEPIK