• כלל 1-כלול אותם בתכנון. צפינו בתכניות ערוצי טיולים של היעדים שלנו, דיברנו על ירח הדבש, וקראנו ספרי הדרכה וספרים במקום. עם בנינו התחלנו לתכנן מיד עם קבלת ההחלטה. למרות שלקח לנו זמן להרגיש מצוין לאן אנחנו הולכים, גילינו שהדיבור על זה לאמת לעתים קרובות את רגשותינו ומנע מהם להטיל בנו ספק.

• כלל 2-Pack קל ואל תבדוק את המטען. טיול הוא הרפתקה. התייחסו לזה כאל אחד. אחת הדרכים האהובות עלינו לחקור מקומות חדשים היא לסחוב חבורה של בגדים וצעצועים בתיק. לאחר מכן, במקום לתת לאנשי מקצוע בתחום הנסיעות לסמוך ולשקלל את כל מה שארזנו, נוכל להכשיל הכל בתיק נשיאה קטן. כך נוכל לעקוב אחר החפצים שלנו, אך עדיין ליהנות מכמות מטען הגיונית.

• חוק 3- לתכנן את הבלתי צפוי. לא משנה כמה טוב תכננתם, דברים לעולם לא קורים מושלמים כמו שתכננו. אז למה לא להתכונן לבלתי צפוי על ידי תכנון מראש כמו שעשינו בטיול שלנו באירופה: שלושה חודשים קדימה, התחלנו לחקור ולדון במסלולי טיול וביעדים, והחלטנו לנסוע ללונדון. היה פחות כיף לארוז לחופשה אמיתית באירופה, אבל עשינו את זה. חודשים לפני הטיול, קיבלנו החלטות מעמיקות לגבי סוג המלון בו נלון, הימים שתכננו להיות שם והתקציב.

• חוק 4- דן בטיול לפני היציאה. כדי להפחית את החרדות והלחץ, העניקו לילדיכם ולאחים שלכם כל עותק של מסלול החופשה שלכם, או משימה לביצוע בזמן שאתם לא נמצאים. הם יהיו אמא ואבא אם תיפרד, והם יהיו אחראים אם תחזור מאוחר הביתה. דון גם בתרחישים שעלולים לצוץ, בהם ייתכן שלא תוכל לחזור למקום האירוח שלך, או שמא תהיה לך עבודת בייביסיטר.

• כלל 5- אל תחזור למקום מוכר מסיבה. לא אם קראת דוחות טובים או סקירה מצוינת. הדובדבן למעלה הוא אם ילדך בן החמש שואל אותך, “איפה המקומות שבהם אנו דוכנים?” תתפלאו כמה פעמים לקח לכם 10 דקות רק לתת להם מיקום במחיר סביר. הם היו מתרגשים עוד יותר מהטיול הראשון שלהם בגן החיות, או ממלון חדש ומפנק.

• כלל 6- אל תהיי כואבת. ההתמודדות עם שדות תעופה / זמן נסיעה הפתיעה אותנו. אז אנחנו מנקים את מברשות השיניים שלנו ויש לנו חתול גרמני טוב (הממוקם בדוכני האמבטיה ממש מתחת לכיור). זה עבד עבור המשפחה שלנו ואת הדלי. למרבה הפלא, המיני הנאמן שלי בדיוק קיבל אימון.

• כלל 7- אל תצפה מאחרים שיקבלו הכל. גם אתה לא תתאכזב עם זה. צף בתרבות חדשה לגמרי עם מספר ילדים שאינם דוברים את שפתך יכול להיות מתסכל. למרבה המזל, הטיולים (הבריטים) לימדו אותנו שאם ניתן להם מידע על הטיולים שלנו, הם ירוויחו מזה חצי מהעונג.

• חוק 8- היה מוכן ‘DM’ (הגדר מכשול טלפוני והתקשר למונית כדי להביא את עצמך לשדה תעופה) רק כדי להוציא את עצמך מהעיר. הייתה לנו חברה שהתלוננה כל הזמן על כך שמאמנת הבמה שלה עצרה בזמן הלא נכון לפני שהולכים להמיס אותה לשירותים. היינו מתקשרים למאמן כדי להביא אותו לשדה התעופה בזמן כי היא אמורה להופיע באופרה אזורית חשובה בעוד כמה ימים.

• כלל 9- אל תהיי שבויה בסוכן הנסיעות שלך. כאשר אתה מתלונן על משהו שמפעיל הטיולים עושה, אתה הופך להיות הנוסע שמשלם את המחיר הנוסף עבור מונית כשהיה צריך לשבת בחזית המטוס!

• כלל 10- לעולם אל תקבל תשלום עבור הטיול שלך עד שתחזור לבריטניה. עדיין לא שמענו טענה לגיטימית של דרכון גנוב מארץ בריטית.

• חוק 11- לעולם אל תטוס בחברות תעופה מוזלות. לחברות תעופה מסוימות יש תעריפים פאנקיים לכולם או למטיילים לכאורה חסרי משמעות.

• חוק 12- בדוק שהדרכון שלך לא פג תוקף והירשם לצורך זיהוי תמונה.

הוספת תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *