אם אתן מחפשות מתנה נהדרת לקראת יום האהבה הלועזי לגבר שלכן, כדאי לשקול קניית ארנק עור. מדובר המתנה שגברים בהחלט יכולים להעריך בגלל הפרקטיות שלה בתור פריט שמלווה לאורך היום ונותן מענה לצרכים שונים, וגם בזכות האופנתיות שהולכת ונהיית חשובה לגברים רבים. הארנק גם מהווה מתנה מהווה תזכורת מתמדת למי שהעניקה אותו. לשם כך כדאי לפנות לאתרים של חברות המציעות ארנקי עור לגברים מבית מותגים מובילים, וגם לקרוא כמה המלצות לבחירה נכונה של ארנק שיובאו במאמר הבא.

שימו דגש על ארנקי עור

בשוק ישנם ארנקים מסוגים שונים, כאשר ארנקי עור לגבר נחשבים יותר איכותיים מארנקי בד, אך גם ליקרים יותר, ומצד שני הם יותר עמידים וכמובן יותר אופנתיים. מעבר לכך ארנקי העור נחלקים לסוגים שונים של גדלים, צורות סגירה, תאים שקיימים בהם, צבעים ועוד, לכן כדאי לעבור על סוגי ארנקים שמוצעים באתרי חברות המתמחות בתחום, ולבחור את מה שיכול להתאים לטעם וההעדפות של הגבר שלכן ולמסגרת התקציב העומדת לרשותכן. 

מה כדאי לקחת בחשבון

כאמור, ארנקי עור לגברים נחשבים ליותר איכותיים וגם המחירים שלהם מעט יותר גבוהים, ועדיין קיים טווח רחב של מחירים המשתנה לפי איכות ארנק והיצרנית שלו. שימו לב שעדיף להשקיע בארנקים איכותיים של מותגים ידועים מפני שהם ישרתו את הגבר לתקופה יותר ממושכת.

מעבר לכך, יש לשים לב לגודל הארנק והתאמתו לצרכים של הגבר, כמו למשל פנקס שיקים, כרטיסי אשראי, תעודת זהות ומסמכים שונים שיהיו בארנק, וגם צריך לקחת בחשבון האם גבר עומד לשאת אותו בכיס המכנסיים או בתוך תיק. בדרך כלל כדאי לתת עדיפות לארנקים שאינם מאוד גדולים ומסורבלים, שאמנם יכולים לשאת הרבה פריטים אך עם הזמן הופכים לנטל. אז העדיפו ארנק שיכול להגיע למידות יחסית קומפקטיות, אך מצד שני בעל מבנה פנימי שמספק מענה טוב – למשל מבחינת מספר הכיסים לכרטיסי אשראי וכרטיסי ביקור, תא מרכזי גדול לאחסון של פתקים למיניהם, או ארנק עם או ללא תא ייעודי למטבעות.

כמובן שכדאי לתת את הדעת גם על סוגיית העיצוב של הארנק. לשם כך כדאי לבחון את ההעדפות של הגבר מבחינת לבוש ואת אורחות חייו ועבודתו. למשל, אם הוא מעדיף פריטים בעלי עיצוב סולידי וקלאסי, ארנקים בעיצוב יותר ספורטיבי וכדומה.  גם הצבע צריך להתאים לצרכים של גבר, כמו ארנקים בגוונים יותר כהים לגברים שצריכים להציג חזות מכובדת, או צבעים יותר עזים ובהירים לגברים שעובדים במקצועות יצירתיים ולאנשים צעירים.

קרדיט תמונה FREEPIK