האם חשבתם שמיכלי מי שתייה נחוצים בביתכם? אתה צריך שיהיה לך כמה מיכלי מי שתייה בבית אם יש לך ילדים. הם יכולים לשמור על המים היקרים לקרים במשך שעות. בטח שמעתם שאחסון הבקבוקים במקרר יכול לחסוך במים. זה לא תמיד הכרחי.

מיכלי מי שתייה נוחים, נוחים וקלים לשימוש. ישנם סוגים שונים של מיכלי שתייה. מכולות מתכת או אקדח הן מכולות מתכת במגזר בינוני העשויות צבע ללא עופרת וממברנות דופלקס. הם משמשים בדרך כלל לאגירת מים לצורכי שתייה. עם זאת, מלבד השימוש בהם למטרה זו, אתה יכול להשתמש בהם גם לאחסון כל נוזל אחר בבית. מיכלים כאלה גם ישפרו את מרקם המים, כך שהם משמשים בדרך כלל לעמידה חופשית.

סוג אחר הוא מתקן המים בבקבוקים. זה מסתמך על החלפת בקבוק המים הריק והכנסת בקבוק מים חדש. זה חוסך הרבה מקום בבית והופך את החלפת הבקבוק למשימה קלה מאוד.

אתה יכול לקבל מיכלי מי שתייה בחינם או בתשלום בהתאם לעסקה. כאשר אתה רוכש מיכל, תקבל כמה אפשרויות לגבי מה שאתה יכול להכניס לתוכו. מיכלי מי שתייה חינם הם אלה שתוכל להכניס לתוכם מה שאתה רוצה. פעמים, אנשים משתמשים בהם לאחסון בקבוקי תינוק. האפשרויות כוללות את אלה המאוחסנים בבקבוקי סודה, בקבוקי פרחים, בקבוקי מים וכו ‘.

מי בקבוקי מיוצר על ידי חברות היפואלרגניות בלבד. זאת על מנת להבטיח כי מוצריהם בטוחים ועומדים בהנחיות שנקבעו על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקאי. לפני השימוש במוצרים שלהם, עליך לקרוא את ההוראות והתקנות.

 על מנת לוודא כי המוצרים שלהם יישמרו במצב טוב, חשוב שתחפש תגי שימוש חוזר, תאריכי תפוגה, תוויות וכו ‘עדויות של היצרנים המשתמשים במוצרים אלה. בדוק היטב את השימושים בעבר של אותה חברה.

בטיחות המזון חשובה מאוד. ייתכן שלא ייוצרו מוצרים מיוצרים בהתאם לדרישות שצוינו. זכור, בדוק ובדוק שוב לפני סיום הרכישה.

הזמן הטוב ביותר ללכת על מכולה הוא בחודשי הגלים הראשונים של השנה. המיכל יהיה היעיל ביותר במתן בטיחות כמו גם באחסון כמות המים הנדרשת.

שימוש במיכל.

  • חימום. הדרך היעילה ביותר להבטיח שהמזון יישאר חם היא באמצעות מיכל. שריפת האוכל תגרום לו להיות חם בניגוד לצריכה. לפיכך, המיכל ישמור על המזון חם.
  • קירור. ניתן להשתמש באותו אובייקט גם כדי לשמור על קריר. מצננים משמשים לעתים קרובות להובלת מזון לא אכול כאשר וכאשר יש לתכנן מסיבות או התכנסויות בחוץ.
  • אחסון. אותו פורמט תלת מימדי (תלת מימד) טוב למטרות אחסון. סוגים רבים של ייאוש, לכידה ושיטות משלוח אפשריים.
  • הובלה. כאן ניתן להשיג צורה תלת מימדית ניידת במקצת. האוויר החם יכול לחצות את פני השטח של הצידנית ואת המים בבקבוקים ניתן לוותר בכל מקום שהוא הולך.
  • קופה. את התשלום ניתן לבצע על ידי הלקוח או סוכן עצמאי. הסוכן עשוי להיות מתלה, ארון או כל סוג אחר של מיכל בעלות נמוכה שמיוצר להובלה.
  • פירוק. במקרה שאין צורך באחסון בקירור, עדיף לשמור על זה פשוט ונקי. לכן האחסון בקירור צריך להיעשות בהתאם להנחיות הקובעות כי יש לשמור על ניקיון וללא כל חומר לא רצוי.

בתחבורה יש לאבטח צידניות או בקבוקים בהקדם האפשרי לאחר ההזמנה. צריך להסיע אותם למתקן האחסון או לרכב.

יש לכבות את המצננים ולבדוק את מכסי הבקבוקים באטמים תקינים, רצועת סרט וסרט מים.

אם מוזמנים לרכוש צידניות באופן מקוון, יש לבדוק את פרטי ההזמנה כדי לוודא שלמפיץ יש פרטי כתובת מלאים ואינו חלק מרשימת תפוצה אשר מנוטרת באופן תדיר.

יכולות להיות הזמנות מדואר מוזנח או דואר זבל שפשוט מזכיר לנו את העובדה שעדיין לא גילינו ש”משהו יכול להיות נהדר “.

אולי ההצעות המעטות האלה לא מספיקות כדי לשכנע אותך להחליף את המקררים, אבל הרעיון הוא להתחיל בקטן. אתה יכול לאהוב אותם בעצמך, ואתה עלול לגלות שאתה נמשך אליהם לצורך מטרה.

הוספת תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *