החלטתם לרדת עם כל המשפחה לאילת? הזמנתם גם את סבא, סבתא, הדודים ושאר היקרים ללבכם? אז מה אפשר לעשות כדי שכולם ייהנו? האם יש באילת אטרקציות שמתאימות גם לצעירים וגם למבוגרים. הנה כמו דברים שאפשר לעשות בחופשה עם המשפחה המורחבת.

היכנסו למצפה התת ימי

המצפה התת ימי הוא ללא ספק האטרקציה המובילה באילת, ואחת האיכויות הבולטות שלה טמונה בהתאמה לכל הגילאים. אכן, אין זה משנה אם אתה בן 7 או 70 – הדגים הססגוניים, האלמוגים המרהיבים, הכרישים ושאר בעלי החיים הימיים תמיד מרגשים. אז קודם כל, חשוב לדעת שבמצפה התת ימי הכרטיסים שלכם תקפים לשלושה ימים. זה אומר שאם יש לכם רק איזה שעה או שעתיים ביום הראשון, לפני שאתם ממשיכים לאטרקציה אחרת שסגרתם מראש, תוכלו לחזור שוב ושוב עם אותו הכרטיס – באותו היום או בימים אחרים.

בנוסף, כדאי להתעדכן בשעות של הפעילויות המיוחדות במצפה התת ימי, למשל של האכלת הצבים והכרישים. יש גם פעילויות אקטיביות שכדאי להכיר, כמו למשל שייט בסירה השקופה קורל 2000 שלוקחת אתכם אל הגנים היפניים ואל שמורת האלמוגים, ויש אפילו צלילה באילת במצפה התת ימי. כלומר, הילדים נכנסים עם שנורקל ביחד עם מדריך (וההורים אם תרצו) לבריכה מוגנת שיש בה בעלי חיים ימיים, ואפשר גם לעשות צלילת היכרות בבריכת חתולי הים.

מעבר לכך, המצפה התת ימי מציע חוויה מעשירה, מלהיבה ומלמדת עם המון ערך מוסף וזכרונות יפים לכל המשפחה, אז שווה להכניס אותו לרשימה של אטרקציות באילת.

מסע בשטח או בילוי בקניון?

בהתאם להרכב ומספר המשתתפים, אפשר לצאת לטיול ג’יפים מאורגן בהרי אילת שלוקח אתכם לנקודות מרהיבות ביופיין. אגב, גם עם הרכבים הפרטיים אפשר להגיע לאזורים יפהפיים ומרשימים, כולל לעמדות תצפית על אזור המפרץ. מצד שני, אפשר ללכת על פעילות יותר מוכרת ושלווה, כמו בילוי בקניון אייס מול. מדובר בקניון המציע חוויה מיוחדת לצעירים, בדמות משטח החלקה על הקרח וגם סימולטורים ומשחקי וידאו המשלבים את הטכנולוגיות הכי מתקדמות.

ובזמן שהצעירים מתלהבים ופורקים אנרגיות, המבוגרים יכולים לשבת לנוח על כוס קפה או במסעדה שבקניון, וכמובן גם להיכנס ולבדוק מה יש בחנויות המותגים במחירים שאינם כוללים מע”מ.