מעוניינים ליהנות ממים צלולים וטעימים? הבנתם שהבחירה הנכונה עבורכם היא בר מים? אז נשאר רק להחליט איזה בר הוא הנכון ביותר עבורכם. העניין הוא שבשוק המקומי יש לא מעט מכשירים ואפשרויות שמציעות החברות השונות, הנבדלים זה מזה ביכולותיהם – החל במתקן הבסיסי ביותר ועד למכשיר מתקדם שגם מוציא מים מוגזים כמו תמי 4 החדש. אז הנה סקירה של מספר פרמטרים שיעזרו לכם לבצע בחירה נכונה.

אמינות ונוחות תפעול של בר מים מומלץ

בין אם זה תמי בר או של חברה אחרת, באופן כללי בר מים הוא מכשיר די פשוט לשימוש. עם זאת, יש האוהבים יותר את המכשירים הדיגיטליים שמוצעים בשוק, לא רק בגלל המראה היותר מודרני אלא בגלל לחיצת הכפתור ואפשרויות הבחירה שהינן רבות יותר – טמפרטורה, הגדרות מראש וכדומה. עם זאת, דווקא בגלל אפשרויות הבחירה יש המעדיפים את מכשיר הברזים הידניים, שהם הכי פשוטים שאפשר לבקש. כמו כן, יש הטוענים כי המתקנים הידניים נוטים לפחות תקלות.

השאלה של איכות המים

מטבע הדברים, אתם מעוניינים לקבל מים יותר נקיים מאלו הזורמים דרך הברז. אכן, המתקנים השונים כמו תמי 4 מבוססים על שיטות לסינון וטיהור של מים, ביניהם מסננים אולטרה סגול כנגד גורמים ביולוגיים, מסננים שעובדים על אוסמוזה הפוכה כנגד מתכות ומינרלים מסוימים, מסננים המבוססים על פחם פעיל וכדומה, ועוד. יש גם מתקנים המשלבים בתוכם כמה סוגים של מסננים. בעיקרון, מכשירים המבוססים על פחם פעיל ועל אולטרה סגול בהחלט יעשו את העבודה, ובכל מקרה הדבר החשוב ביותר הוא לקנות את המכשיר מיצרנית רצינית ומוכרת בשוק, ולבדוק כי היא עומדת בתווי התקן הרלוונטיים בתחומי מתקני המים ואיכות המים.

גודלו ועיצובו של המכשיר

כדאי גם לבחור במכשיר שהעיצוב והגודל שלו מתאימים לצרכים וההעדפות. ייתכן למשל שבר המים שתרצו עבור הבית הפרטי שמעוצב בסגנון מודרני או קלאסי, יהיה בצבע ובעיצוב שונה מזה שתרצו למשרד בעמדה ללקוחות ולעובדים. בנוסף, במידה וקיים מקום מוגבל כמו שיש של מטבח, האמור לשרת עוד צרכים, יש לוודא כי מידות המכשיר מתאימות.

בר מים – מה מציעים לכם?

כמובן שחשוב מאוד לבחון את החבילות המוצעות – כמה יעלה לכם התענוג ומה החבילה כוללת, למשל התקנה, הובלה, טכנאי לשנה, סנן מיקרו פילטר, תקופת החבילה, שינויי בתמחור לאורך הזמן וכן הלאה. לשם כך תוכלו לפנות לחברות השונות או להיעזר באתרי אינטרנט שכבר ביצעו עבורכם את כל ההשוואה.