אם הממון מצוי בכיסכם ואתם מעוניינים להתחדש עם רכב יגואר מיד ראשונה או שנייה, חשוב שתדעו שישנן חברות המתמחות באופן ספציפי ברכבי יוקרה, כולל המותג הידוע יגואר. בשורות הבאות יובא מידע שכדאי להכיר בנושא זה.

כמה מילים על חברת יגואר

יגואר היא מיצרניות הרכב הידועות בעולם, הפועלת עוד משנות העשרים של החברה הקודמת. החברה פעלה באנגליה תחת השם SS וכעבור כעשרים שנות פעילות שונה שמה ליגואר, בגלל שהשם הראשון התקשר לפעילותם של הנאצים בגרמניה – קשר שלא היה כמובן עם החברה הבריטית. לאורך השנים זכתה החברה למוניטין מצוין, אך בשנות השבעים של המאה העשרים נקלעה לקשיים כלכליים ונקנתה על ידי המדינה. בשנות התשעים רכשה את יגואר חברת פורד האמריקאית, וכעבור כעשרים שנה עברה לבעלותה של טאטא מהודו. 

לרכוש סוגים שונים של יגואר

כאמור, ישנן יבואניות ישראליות המתמחות ספציפית ביגואר וברכבי יוקרה נוספים. בין היתר, החברות מחזיקות מחלקת טרייד אין, המציעות מגוון רחב של רכבי יגואר מבעלות קודמת, לאחר שעברו בדיקות מקיפות. יש לציין כי החברות גם מספקות אחריות בלעדית לתקופה של עד שנה ועשרים אלף ק”מ בשנה עבור גיר, מנוע וטרנספר. 

בחברות אלו ניתן למצוא מגוון דגמים של יגואר למכירה . כך למשל, ניתן למצוא את הגרסאות השונות של יגואר XE, רכב המנהלים הנוסע על הכבישים עוד משנת 2014. מדובר ברכב בעל מנוע דיזל ובנזין בנפחים של אלפיים או שלושת אלפים סמ”ק, ובעל הנעה כפולה או אחורית. יש לציין כי לרכב המנהלים הזה קיימות גם גרסאות של קופה, סטיישן, ספורט ועוד. 

רכב נוסף הינו XJ הנחשב לרכב מפואר וקיים גם בגרסא ארוכה. מדובר באחד הרכבים הוותיקים של יגואר, שלמעשה הושק כבר לפני יותר משבעים שנה, אך לאורך השנים עבר כמובן שדרוגים משמעותיים. לפני כשבע שנים הושק דגם שלו בעל מנוע שלושת אלפים או אלפיים סמ”ק, המפיקים שלוש מאות שישים או מאתיים ארבעים כוסות סוס. זאת, בנוסף לגימור יוקרתי מאוד המשלב עץ אלון, אפשרות למנוע חמשת אלפים סמ”ק עם כחמש מאות כוח סוס, וקיימת גם גרסא ממוגנת שלו.

לקנות מחברות רציניות

עקב ההוצאה הגבוה הכרוכה ברכישת יגואר, כדאי מאוד לעשות זאת דרך חברות המתמחות ברכבי יוקרה. בין אם מדובר ברכב מיד ראשונה או מיד שנייה, בחברות תקבלו ייעוץ, הנחיות וטיפים חשובים, לצד אפשרויות לטרייד אין משתלם.

קרדיט לתמונות FREEPIK