ממש בימים אלו כבר פתוחה ההרשמה לדיסני פלוס, שירות הסטרימיניג המדובר של אולפני דיסני המציע מגוון תכנים מקוריים של אולפנים ידועים נוספים – פיקסאר, פוקס, מארוול ועוד. כיום כבר יש לדיסני פלוס כמאה וארבעים מיליון משתמשים והשירות צפוי לדגדג את הכמות של נטפליקס בתוך כשנתיים. אז עם כל ההתרגשות עולה גם השאלה כמה יעלה התענוג, ואת התשובות תוכלו לקרוא במאמר הבא.

אז כמה זה עולה?

האמת היא שלא הרבה. דיסני פלוס מציעה מסלול של התחייבות מראש לשנה, כלומר תשלום שנתי חד פעמי, בסך 399 שקלים, שהם כ- 33 שקלים לחודש. יחד עם זאת, לא חייבים לבחור באופציה הזאת אלא ללכת על מסלול חודשי של 39.9 שקלים לחודש, ובסך הכל 479 שקלים לשנה. מצד שני, מי שרוצה להזדרז ולחסוך יכול לעשות זאת בזכות מחירי השקה. תאריך ההשקה מתוכנן לאמצע חודש יוני, ומי שיירשם לפניו ובמהלך עשרת הימים הראשונים יוכל לקבל את המסלול השנתי ב- 319 שקלים בלבד, כלומר כ- 26 שקלים לחודש.

איך שלא יהיה, מדובר בשירות די משתלם שללא ספק מתחרה במחירים של נטפליקס בהצלחה. זאת, כשלוקחים בחשבון שאיכות הצפייה תמיד גבוהה, מ- HD ומעלה. בנוסף, אפשר להגדיר עד שבעה פרופילים, לצפות בתכנים בארבעה מכשירים באותו הזמן, להוריד תכנים לעד עשרה מכשירים בלי מגבלה, וליהנות מבקרת הורים לסינון תכנים לילדים בכל החבילות.

אפשרות נוספת – להיות מנוי של יס פלוס וסטינג טי.וי

בעיקר אם אתם כבר מנויים של אחת הפלטפורמות שבכותרת, או שוקלים להצטרף אליהן, ייתכן שזו אפשרות טובה יותר עבורכם. בעת האחרונה הלכה חברת יס על שיתוף פעולה עם דיסני פלוס, שדי זעזע את השוק, ובזכותו היא מציעה הנחות מסוימות על שירות ללקוחות של סטינג טי.וי ושל יס פלוס. אז נכון שממילא לא מדובר בעלויות גבוהות מדי להתחברות עצמאית, אך אפשר לחסוך כמה שקלים על ידי מנוי לפלטפורמות האלו.

עוד שני דברים שכדאי לדעת

מלבד האמור לעיל, למי ששוקל להתחבר לדיסני פלוס כדאי לדעת עוד שני דברים. ראשית, שמצפה לכם חוויה מלהיבה עם סרטים וסדרות כמו המנדלוריאן, לשחרר את גאי, מון נייט, שאנג צ’י ואגדת 10 הטבעות. שנית, למי שרוצה להתחבר עצמאית ולהוריד אפליקציה לסמארטפון או לטלוויזיה חכמה, חשוב לוודא שהמכשיר שלו נתמך באפליקציה הייעודית של דיסני פלוס.

קרדיט תמונה FREEPIK