אם גם לכם יש עסק כלשהו שבמסגרתו אתם מעוניינים להציג את השירותים או המוצרים שלכם לעולם, ובמיוחד אם זהו אחד האתגרים הגדולים שעומדים לפניכם באופן קבוע, יכול מאוד להיות שגם עבורכם הרעיון של סרטוני מציאות מדומה הוא רעיון מנצח ששווה להכיר. נראה כי בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים וארגונים מתוודעים ליתרונות הרבים של הסרטונים הללו ומאמצים את הרעיון לחיקם, ומנגד ניתן לראות לא מעט גופים גדולים ומקצועיים שעדיין לא נחשפו לאפיק הזה ועדיין לא משכילים לנצל אותו לטובתם. בדיוק בגלל זה אנחנו רוצים להסביר לכם מהם סרטוני מציאות מדומה, אילו סוגים של סרטונים קיימים, למה בכלל צריך את הדבר הזה ולמי זה עשוי להתאים, ואיך אפשר לדאוג להפקה של סרטון מקצועי עבור העסק שלכם.

המדיום הוא המסר – סרטוני מציאות מדומה מעידים על המקצועיות של העסק שלך

עוד לפני שנדבר בכלל על הסרטונים הללו ומה אפשר לעשות איתם חשוב לנו להסביר כי הפקת סרטוני מציאות מדומה חדשניים ומתקדמים הם בראש ובראשונה פריט מיתוגי חשוב. כלומר – זה לא משנה במה הארגון או עסק שלכם עוסק ומי הוא קהל היעד של הסרטונים האלו בסופו של דבר – עצם הקיום של הסרטון מעיד על מקצועיות ורצינות. כלומר כשלקוח, ספק, שותף פוטנציאלי או כל בעל עניין אחר נחשף לסרטון מציאות מדומה מקצועי הוא יכול להבין כי מדובר בארגון רציני ומקצועי.

סרטוני מציאות מדומה – אילו סוגים קיימים?

ככלל אנו מדברים על שלושה סוגים שונים של סרטונים:

סרטון מציאות מדומה

סרטון שהוא למעשה יצירה של מרחב ב-360 מעלות. הצופים או המשתתפים מרגישים ממש כאילו הם בתוך מרחב פיזי אמיתי ובעזרת תנועות ראש ניתן לצפות ולנוע בחלל.

סרטון מציאות רבודה

שילוב ייחודי בין מציאות מדומה לבין החוויה האמיתית בעולם הפיזי שיוצר למעשה חוויה הטרוגנית אחידה. אפשר לראות דוגמאות לזה בסרטוני מציאות רבודה של פרויקטים מתחום הנדל״ן המציגים חלקים מדומים לצד שילוב עם האלמנטים המציאותיים שנמצאים בסביבה.

סיור וירטואלי

מלאכת מחשבת מופלאה שבה מצלמים מספר גבוה במיוחד של תמונות באיכות גבוהה ומשלבים אותם לכדי סיור 360 מעלות שהמשתמש יכול לעבור. כלומר – מכל מכשיר ביתי אפשר לסייר כביכול במקומות פיזיים ולראות אותם כאילו אנחנו נמצאים בהם ממש.

היתרונות של סרטוני מציאות מדומה

מעבר לכך שסרטונים כאלו ממצבים כל גוף וארגון כגוף מקצועי ורציני ומהווים לעיתים את כרטיס הביקור של העסק, יש להם עוד יתרונות רבים והעיקרי שבהם הוא האפשרות להראות לעולם בצורה ברורה ונגישה את מה שאנחנו מקדמים מרחוק. קחו למשל חללי עבודה משותפים. באמצעות סרטוני מציאות מדומה ומציאות רבודה אפשר להראות לעסקים המתעניינים בהצטרפות לחללים איך נראה המקום מרחוק. כלומר, כבר לא צריך להביא את האנשים עד אלינו ואפשר להראות להם כל דבר באמצעות סרטון מציאות מדומה איכותי ומופק היטב.

איך לדאוג לסרטוני מציאות מדומה טובים באמת?

ראשית חשוב לחדד – אל תתפתו לסרטונים במחיר זול מחובבים בתחום. הפקת סרטון מקצועי מחייבת ידע מקצועי נרחב ולא מעט שעות עבודה ואם אתם מכוונים לסרטון איכותי ומקצועי אז אסור לכם להתפשר.

מומלץ לפנות אל החברות הוותיקות והמוכרות במשק שמציעות את המוצר הזה ברמה גבוהה. כדי להיות בטוחים מה תקבלו בסופו של דבר הטיפ החשוב ביותר הוא להיחשף לכמה שיותר סרטוני מציאות מדומה שכבר נעשו וכך תוכלו לקבל תמונה ברורה על המוצר שתקבלו אתם בסופו של דבר. בהצלחה!