אם אתה מסתכל על שיווק בוידאו בכדי לקבל תנועה לאתר שלך, אתה יכול להרוויח הרבה כסף מזה, ויש הרבה אתרים שמציעים לך את היכולת לעשות דברים שמניבים תנועה ובונים הכנסה באמצעות תוכניות וידאו. תרצה להשתמש באסטרטגיה הנכונה כדי לגרום לזה לעבוד עבורך ועבור העסק שלך.

להלן כמה מהסיבות לכך שתנועה המופקת באמצעות שיווק בוידאו היא חשובה:

* מגוון אתרים – אתה יכול להשתמש בסרטון שלך כדי לקבל תנועה במקום אחד, במקום בכל עמוד באתר שלך. אם זה משהו שאתה צריך להתמודד איתו, השתמש בכולם וראה לאן הוא לוקח אותך.* זהו מחיר רגיל – אם סרטון הוא בידור, סביר להניח שהוא יראה יותר מאשר טקסט.

* חשוב – אנשים רבים אוהבים לראות תוכן ויזואלי. אין קל יותר להבין מידע כאשר הוא מוצג ויזואלית.

* מספר הצופים גדל – כ -4 מיליון ישראלים צופים בסרטונים ב- YouTube ביום (מאמר זה מזכיר כי הנתונים הסטטיסטיים הנוכחיים נמצאים ביוני 2021, כך שאתה מסתכל על הרבה יותר מזה.

שיווק מאמרים

הרשימה הבאה היא באמת רשימה קצרה, ונראה שזה באמת חוזר למה שחשוב באמת. שיווק במאמרים דומה מאוד לשיווק בוידאו – ישנם מגוון מקומות שבהם תוכלו לפרסם את התוכן שלכם באינטרנט. יש אפילו מאמרים שאתה יכול להשתמש בהם לשיווק בוידאו.

הווידאו הרבה יותר קל לעיכול, וכך תכתוב מאמרים נוספים אם תשים אותו בפורמט וידאו. שוב, החלק הטוב ביותר הוא שזה פורמט סטנדרטי שכבר בוצע. אם אתה רואה מאמר אחר שנמצא בפורמט וידיאו שבו הוא רק טקסט, ואתה משווה הרבה תמונות, סביר להניח שתחזור לצפות בו בטקסט רגיל גם אם אינך זוכר אותו.

ברור שתרצה לכתוב עוד ועוד מאמרים אם אתה עושה שיווק בוידאו, וזה יעזור לך להשיג תנועה בגלל מילות המפתח שאתה מכניס לתוכו. כשאתה כותב, תחשוב על המאמר כעל הסרטון. מקם בו את מילות המפתח הטובות ביותר שלך כדי לקבל את התוצאות המדויקות ביותר שאתה מחפש.

אתה מחפש חלקים לשני הכיוונים. פשוט להכין רשימה של המאמרים שאתה צריך שיהיו באינטרנט הרבה יותר קל מאשר לכתוב סרטון, כי זה יהיה קל יותר לעשות. המאמר שלך כבר כתוב ותוכל לכתוב אותו מחדש ולהוסיף עוד משפטי מילות המפתח הרלוונטיים שאתה רוצה. הסרטון שלך צריך להיות מדויק כמו המאמר.

אתה יכול לעשות זאת בסרטים בבית שלך. אתה יכול לעשות זאת בסרטון תחתונים ביוטיוב. אתה יכול לעשות זאת בפוסט הבלוג שלך. אתה פשוט שם את הסרטונים בפורמט הנכון כך שכאשר הוא יעלה לאתר שלך, תהיה לו אותה אפקט כמו המאמר והוא יופיע באותה קלות במטא תגים כמו הסרטון. הסרטון משתלב הרבה יותר קל, במיוחד כשאתה מכניס אותו לקוד וידאו HTML.

שיווק אתרים

אם אתה משתמש בסרטון כדי להשיג תנועה, תרצה גם לכתוב מאמרים שיניבו תנועה לאתר שלך. ישנם מספר אתרים שאליהם תוכל לשלוח את המאמרים שלך, ואם אתה משתמש במילות מפתח מסוימות, בתוך המאמרים תקבל תנועה נוספת.

כאשר אתה מוצא מילות מפתח שתרצה לדרג גבוה או להיכנס למנועי החיפוש, כדי לקבל יותר תנועה, הקפד להכניס אותן לחלקים מסוימים של המאמר שלך. כך תקבל מזה תנועה חדשה. אולי אפילו תרצה לכתוב פוסטים בבלוג, לבחור מילות מפתח מסוימות שאתה רוצה לדרג גבוה בחיפושים אחר מילות מפתח, ולהעלות את הסרטונים שלך לאתרים אלה וגם לשלוח אותן.

שיווק חברתי

תוכל גם להשתמש בשיווק בווידאו ובמאמרים כדי להעביר תנועה לאתר שלך אם אתה עושה זאת בצורה חברתית. זוהי דרך מצוינת לבנות מערכות יחסים עם אנשים ולהקים את האתר שלך עצמו ואת העסק שלך בראש של הלקוחות הפוטנציאליים שלך. תרצה לגוגל מילות מפתח שאתה רוצה לדרג אותן גבוה, ואז תתחיל למצוא אתרים חברתיים שיש להם הכי הרבה אנשים והכי הרבה פוטנציאל.

לאנשים שיש סיכוי גבוה ביותר לבקר באתר שלך יש עניין במה שיש לך להציע, ואתה יכול לראות אותו בפעולה בקלות מכיוון שהם אלה שעוקבים אחר הבלוג הראשי שלך בסרטון. רואים למה זה כל כך חשוב? כל מי שאוהב את הסרטון שלך ומאמין במוצר שלך יאהב גם את האתר שלך, או שהוא יגלה אותך איכשהו.

בצד השני של זה, אם אתה לא מוציא סרטון ואינך מקשר לסרטון שלך בבלוג שלך או במאמר ואינך מעלה אותו לאתרים חברתיים, ייתכן שלא באמת תקבל מספיק צפיות בכדי להפוך את ההבדל שאתה צריך.