מדוע צריך להסיר את הצלוליט ועקמת מחייך?

כמעט 90% מאנשים המתייצבים “ישרים מדי”, במיוחד בצוואר. לרוע המזל, רוב האנשים הרגילים אינם יכולים ליישר את ראשם אפילו סנטימטר. 90% העליונים של הבטן וחלק גדול מהגב העליון נוקשים וישרים מדי. מצד שני, 90% הגוף התחתון כפוף מדי או נוקשה מדי. חוט השדרה שלנו מנסה לתקן 90% מהקימורים, אך באופן חריג. חוט השדרה מורכב ביותר, וגם כאשר אנו כשירים במיוחד, איננו יכולים ליישר אותו בצורה מושלמת בגלל שרירים לא תקינים וחלשים.

כאשר אנו מתבגרים, חוט השדרה החלש ביותר והגלגל הנלווה אליו מתחילים להישבר, מאחר שסיבי קולגן הולכים לאיבוד מאזורים אלה. חוט השדרה מוחזק על ידי סיבים אלה, המוחזקים יחד על ידי סדרת ברוסוגנולי. שהן רקמות חיבור. רקמת חיבור זו היא המספקת את אורך חוט השדרה ומסייעת להחזיק אותה. כאן ישנם 3 תחומים עיקריים שהם גרועים, וכדאי שתתקן 2 מתוך 3 אזורים רעים אלה.

האזור הראשון הוא שריר לזרבסקי. זהו השריר המחבר את חוט השדרה לגולגולת והוא השריר הגדול ביותר בגוף. זה מחבר את החלק העליון של חוט השדרה לגולגולת, וכאשר הוא בריא, הוא הדוק וחלק. כאשר אתה מתבגר ויש לך כאבים מסוימים, זה עשוי להיות סימפטומטי למשהו לא בסדר בחוליות בעמוד השדרה שלך. קוראים לזה מחלת לזרבסקי. אין תרופה ידועה למחלות מסוג זה, והתסמינים נוטים להחמיר מדי יום. למעשה, נראה שהתסמינים מחמירים ככל שמתבגרים.

האזור השני הוא אפקט הדחיסה בעמוד השדרה. זה המקום שבו הסחוס בעמוד השדרה שלך מתחיל לדלל. בגלל כוח הכבידה, עמוד השדרה מתאמץ כל הזמן, מה שגורם לדיסק השדרה להישחק. כאשר הסחוס מתחיל להתפרק דורבי העצם יתחילו להיווצר. כאשר אין לחץ לכפות את העצמות בנפרד, העצמות מתחילות לפער. לא רק שהעצמות האלה נפערות, הסחוס הדליל יותר יתחיל לצאת ליוקרתי. המשמעות היא שחוט השדרה נמשך גם לצד של העצמות השבורות. כאשר אין לחץ להחזיק אותן יחד, העצמות מתחילות להתחכך באורסיביות זו בזו. זה יכול להיות כואב מאוד ועלול לגרום נזק לעצבים בעמוד השדרה ולהגביר את הכאבים לאורך הרגליים. אתה עשוי לגלות במהירות כי הברכיים או הירכיים שלך צריכות להיות תומכות.

התחום האחרון של יציבה גרועה ועקמת שעליו נדבר הוא כיסוי התהליך החריף על חוט השדרה המותני. בגלל הצוואר שלך כל כך קדימה, התהליכים החוטיים שלך נאלצים להידחס וכאשר הם מתכסים, הם לא חוזרים לעמוד השדרה, הם ממשיכים להחליק קדימה. זה מונע מגוף שלך לקבל טווח תנועה מלא, ועם הזמן עלול להוביל ליכולות ישיבה/עמידה ירודות וכאבים בצוואר ובכתפיים.

הדרך שבה אתה יכול לדעת אם יש לך עקמת היא לא אם הגב שלך אינו מקושת. אם אתה נוטה לרדת, זה בגלל שהגב שלך לא מקושת. לכן, דרך אחת לדעת אם יש לך עקמת היא לבדוק את הגב התחתון. אם אתה מרגיש יותר את עמוד השדרה שלך מאשר את הירכיים שלך, אז בהחלט יש לך עקמת.

אם יש לך חשד למצב, עליך בהחלט להתייעץ עם הרופא שלך לאבחון וטיפול מקצועי. אבל, הבינו שאפשר לתקן מצב זה לעתים, ולעתים אינו רציני כפי שאתם חושבים.

הוספת תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *