מערכת העצבים המרכזית ישנם מספר סוגים שונים של שליחים כימיים הנושאים מידע מכל חלקי הגוף השונים למוח. אחד הדברים המשותפים לכולם הוא שלכולם יש חיישנים המחוברים אליהם ולכולם יש משהו במשותף: כל מה שהם מזהים ידווח למערכת העצבים וכל מה שהוא מזהה ידווח לחלקים האחרים. של הגוף בהתאם למתרחש. בגוף ישנם כל מיני חומרי חישה כימיים שונים. אנתוציאאנובקטריות, אקטינומיות, שדים ביפרופיים, פפטידים, מתיקות, מתוק, בנזן וכו ‘. רובם אינם מזיקים או מזיקים לגוף כלל. חלקם יכולים לגרום לנו לחלות, אך חלקם מהווים מזון לגופנו.

כאשר אנו מזהים דברים לא נעימים, במיוחד במקום בו אנו נעימים, סביר שנדווח על כך למערכת העצבים. מערכת העצבים מתזמנת אז חלקים אחרים של הגוף לעשות משהו בנידון. בדרך כלל זהו רק הליך הניקוי הרגיל של הגוף, שטיפה, או איך שלא קוראים לזה.

לפעמים לפעמים הגוף שלנו יכול לזהות משהו לא בסדר עוד לפני שאנחנו חולים ולפני שאנחנו מגיעים לשם. זה יכול להיות משהו במערכת העיכול שלנו, או במערכת השתן שלנו. גופנו די מתאים לימים אלה. לא תמיד אנו יודעים מתי אנו חולים ומתי אנו זקוקים לניקיון. גופנו די מתאים לימים אלה. אנחנו רוצים לאכול, אנחנו רוצים ללכת לעבודה, אנחנו רוצים שזה יקרה מהר אז אנחנו מדווחים למרכז הלינה ואז זה קורה. יש מחלה בגוף, היא קוראת לעזרה.

הגוף קורא לעזרה בצורה של תזונה כאשר אנו חולים באמת. גופנו קורא לסיוע במערכת העיכול, בניית הגוף, עיצוב הגוף, התאמות כירופרקטיות, טיפולי רפואה הומיאופתית. הגוף קורא לעזרה בצורה של ResonatingierotherapyMicrocurrent Hydrotherapy, או כך זה קורה. התסמינים הולכים וגדלים, הצטברות של רעלים במערכת, דלקות, זיהומים, כאבי גוף, בלאי ואז משהו נלחץ והתהליך מתחיל לקרות.

במאמר האחרון, בדקתי את הדיקור ואת מקומו בהחזרת הבריאות. דיקור יכול, ואכן, לעשות הבדל רב בריפוי. זוהי גם צורה של תרופת אנרגיה. כאשר המחלה מתרחשת, במיוחד בעצמות ובמפרקים, הוספת טיפול מהדהד היא כמו הוספת בנזין למיכל דלק. ברגע שיש לך את סוג הדלק הנכון, המכונית יכולה לפעול במשך ימים. מי יודע איזה הבדל יכול לגרום לנורית דלק בריאה במכונית? אולי זה דבר אחד שאנחנו יכולים להסכים עליו.

בנוסף, קיימת גם צורה כלשהי של תרופות לחיזוק החיסון שנוכל להשתמש בהן. כפי שהסינים השתמשו בצמחי מרפא מאז ומתמיד כדי לתמוך בגופם ולעזור להם להתנגד למחלות, כך גם עשבי תיבול מערביים רבים. בדומה לרפואה הפנימית הסינית, גם לצמחי מרפא רבים יש יתרונות אדפטוגניים. המשמעות היא שהם עוזרים לגוף לעבוד בכללותו. טיפול תרופתי ועשבי תיבול יכול להועיל גם כן.

צמחי מרפא מגיעים במגוון צורות, וניתן להשתמש בכל אחת מהן. אפשר לקנות הרבה כתה. אחרים ניתן לקחת כמוסות. אחרים יכולים להילקח כמו טבליות במחזור מורחב. ואומרים שאחרים עובדים עם מים לניקוי ולחידוש. לאחרונה יצאו צמחי מרפא נוזליים רבים. ואף על פי שאף אחד לא יכול להתאים לכולם, יש כמה שעובדים די טוב.

הוספת תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *