בראש ובראשונה, חשוב לציין כי שמפו ללא מלחים הוא שמפו אשר מבוסס על תמציות ושמנים טבעיים בריכוז גבוהה אשר מעניקים למשתמשים השונים האת האפשרות לשמור על השערה מפני נזקים כאלו ואחרים אשר נגרמים בעקבות הטיפולים הכימיים וסוגי החומרים השונים. יחד עם זאת, חשוב לציין כי מדובר על מוצר אשר מגן על השיער מהנזקים המתלווים אל שימוש במכשירי עיצוב וייבוש אשר מעלים את טמפרטורת השערה. משכך, במידה וגם אתם סובלים משיער יבש וגירויים לא פוסקים בחלל הקרקפת, ההמלצה המרכזית תהיה לעבור לשימוש בשמפו ללא מלחים. על מנת לסדר לכם את האוזן בכל הסובב סביב טיב המוצר והיתרונות המתלווים אליו, ריכזנו עבורכם במאמר הבא את כל הדגשים הרלוונטיים בנושא.

מהו שמו ללא מלחים?

שמפו ללא מלחים הוא למעשה מוצר טיפוח שנראה זהה לשמפו סטנדרטי, אך מה ההבדל אתם שואלים? ובכן, וודאי שמתם לב כי כל אדם שעבר החלקה אורגנית או כל החלקה אחרת עובר מיידית לשימוש בשמפו ללא מלחים. זאת לאור העובדה כי מוצרי השמפו הסטנדרטיים מכילים כמויות נכבדות של מלחמים שונים שתפקידן העיקרי הינו לסייע בניקוי הלכלוך אשר הצטבר על גבי סיב השערה, והם מייצרים הקצפה. על כן, לצערנו הרב אותם מלחים גורמים לא פעם לייבוש השיער ובחלק לא קטן מהמקרים אף לגירויים לא פוסקים באזור בקרקפת. משכך, בין אם אתם אחרי החלקה אורגנית ובין אם אתם נוטים לבצע שימוש יום יומי בתכשירי טיפוח המחממים את השיער, ההמלצה תהיה להתחיל לעבור לשימוש בשמפו ללא מלחים.

שורת היתרונות המתלווה אל שמפו ללא מלחים

שמפו ללא מלחים תהיה הבחירה האידיאלית לכל סוגי השיער, בין אם מדובר על שיער ארוך, קצר, פגום, יבש וכיוצא בכך. כמו כן, חשוב לזכור כי מוצרי שיער ללא מלחים יעניקו לכם את האפשרות לשמור על בריאות השיער שלכם. יחד עם האמור, קרני השמש הקיצוניות במדינת ישראל עושות נזק לא קטן לשערות, ובאמצעות שימוש בשמפו ללא מלחים ניתן לסייע בהגנה על השערה מפני הנזקים של קרני השמש. שימוש נכון בשמפו ללא מלחים יסייעו לכם בשמירה אופטימלית על השומנים הטבעיים בשיער שלכם וכך למעשה, תוכלו למנוע מצב בו השיער שלהם נהפך לשביר ויבש. יתרה מכך, שימוש נכון בשמפו ללא מלחים גם יסייע לכם בשמירה על בריאות הקרקפת באופן כזה בו תוכל למנוע נזקים עתידיים כאלו ואחרים. על כן, מחקרים רבים בנושא מעלים כי אנשים המתלווים אל רמות נמוכות של סרמידים – נוטים לוותר גירוי מוגבר בעור הגוף לצד דלקות עור במגע לאחר מצב בו הם נחשפו לסולפטים כדוגמת נתרן לאוריל סולפט.

קרדיט תמונה FREEPIK