בחיפושנו אחר הכשרה מעמיקה ומקיפה, הרי שמטרתנו היא לרכוש לעצמנו לרוב מקצוע בשוק התעסוקה התובעני והמאתגר. כל שכן הדבר ניכר כאשר מדובר בהכשרות טכנולוגיות מתקדמות, ובהן כל פיסת ידע ולו הקטנה ביותר, יכולה בהחלט לשנות בענק מתוך הפרספקטיבה של אנשי ונשות ה-HR. במכללת סלע, המובילה למעלה מ-30 שנים בענף ההכשרות וההדרכות הטכנולוגיות, תדעו כי אתם בידיים בטוחות ומקצועיות. מכללת סלע שמחה להציע לסטודנטים והסטודנטיות שלה את מיטב המרצים והמרצות, מעבדות מחשב מן השורה הראשונה, וקשרים ענפים עם התעשייה הטכנולוגית המאפשרים לה להיות בכל עת עם האצבע על הדופק, ולתת מענה לשוק התעסוקה הדינמי והמשתנה.

סגל לימודי מן השורה הראשונה

עוד הרבה לפני שנדון על מעבדות המחשב המתקדמות שיש למכללת סלע להציע, הרי שבראש ובראשונה מדובר במכללה המטפחת אצלה את הסגל הלימודי המובחר והמקצועי ביותר. שוק ההכשרות הטכנולוגיות מצריך בכל עת את היכולת להיות עם האצבע על הדופק. מתוך המכללה הרי שלעתים לא מתאפשרת היכולת לעקוב אחר הצרכים המשתנים מטעמם של המעסיקות והמעסיקים. הסגל הלימודי מגיע מתוך התעשייה, וממלא תפקידי מפתח משמעותיים המאפשרים לבנות ולעדכן את תוכניות הלימוד בהתאמה מלאה לצרכים המשתנים והאתגרים החדשים המאפיינים את הענפים הטכנולוגיים לסוגיהם. הסגל נבחר בקפידה יתרה, ומבוסס לא רק על ידע מקצועי מעמיק וחשוב, אלא גם על יכולות הדרכתיות גבוהות המקנות לסטודנטים והסטודנטיות את היכולות והמיומנויות הנדרשות מטעמם של מעסיקים ומעסיקים, ובעמדות ומשרות מפתח חשובות.

מעבדות מחשב מתקדמות

ולצד הסגל הלימודי, מטפחת מכללת סלע בכל עת את מעבדות המחשב המתקדמות וזאת כדי לגבות את הצוות הלימודי בציוד הנדרש וזאת כדי להקנות את החומר הלימודי על הצד הטוב ביותר. במסגרתם של הקורסים וההכשרות, מתנסים הסטודנטים והסטודנטיות בתרגולים תדירים ופרויקטים מורכבים המדמים באופן המדויק ביותר את האתגרים מולם מתמודדים מפתחים ומפתחות, וכן ממלאית פקידים נוספים בענפים הטכנולוגיים השונים. המכללה מציעה מעטפת לימודית מלאה, יחס חם ואישי ויכולת ללוות כל סטודנט וסטודנטית על מנת שיצלחו את תוכניות הלימוד על הצד הטוב ביותר וישתלבו באופן חלק בשוק העבודה. יש לציין כי המכללה איננה מספקת שירותי השמה כהתחייבות חוזית, אולם עושה כל שביכולתה כדי להבטיח שהבוגרים והבוגרות היוצאים מדלתותיה, ימצאו את משרתם הראשונה בהקדם האפשרי.

ייעוץ לימודי מקיף

מתלבטים אם ללמוד DEVOPS או אולי קורס תכנות בפיית’ון? לא בטוחים מהו התחום ההכשרתי הנכון ביותר עבורכם וחשבתם אולי לקבל ייעוץ מטעם איש מקצוע נוסף? במכללת סלע שמחים להציע שירות מקצועי לייעוץ והכוונה עם מבדקי התאמה. המבדקים יש לציין מתקיימים ללא שום עלות או התחייבות מצד המועמדים, ועל-כך יכולים לאפשר קבלת מידע מקיף ומלא. הייעוץ מתקיים לאורך כ-3 שעות, והוא נערך בבית סלע שבבני ברק, אל מול קניון איילון שברמת גן.

המבדק הינו ממוחשב, ובהקלקה כאן תוכלו להגיע אל טפסי הרישום ולקבל מידע נוסף.